Hoax, dat kan helemaal niet!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef guitarist het volgende:
Damn. Hardeschijf van m'n Macbook dood.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik ben trouwens aan het kijken naar die 27" iMac......is dat iets voor mij als mac-noob?
Ja, dat dus. En ik ben best wel tevreden over Windows, maar ik sta zeker wel open voor andere dingen en ik geef ook gewoon toe dat Windows Vista bagger was. Bij de Apple fanboys is het ondenkbaar om kritisch te zijn over Apple producten. Apple is inderdaad erg goed in marketing.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Diezelfde discussie hadden ThE_ED en ik met een maat van ons zaterdag! Die kerel is ook al zo'n fanboy. Ik snap het ook niet. Ik ben zelf nogal fan van Linux, open source enzo maar ik zweer er niet bij ofzo. Met Apple is het soms net alsof het een sekte geworden is. Tuurlijk wel erg slimme marketing en branding...
Peren!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:47 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb ook een paar Apples. En een iPod.
Garage Band is de missing linkquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:47 schreef Metalfreak het volgende:
Maar ging het hier niet over gitaren?
Goed punt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:55 schreef Svyatagor het volgende:
't Is wel gek inderdaad dat er nauwelijks neutrale Apple-gebruikers zijn. Geen enkele Apple-gebruiker zal zeggen: mwoah, 't is gewoon een computer. Misschien is het ook een vorm van cognitieve dissonantie; ik heb er veel geld voor betaald, dus dan moét het wel goed zijn.
Het komt natuurlijk ook doordat Apple-gebruikers bewust kiezen voor het merk. Terwijl gemiddelde computergebruikers nooit per se zullen kiezen voor Compaq of Dell of Acer, volgens mij. Die kijken gewoon naar wat op dat moment een goeie prijs / kwaliteit-verhouding heeft. Of niet?
Present.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:55 schreef Svyatagor het volgende:
't Is wel gek inderdaad dat er nauwelijks neutrale Apple-gebruikers zijn. Geen enkele Apple-gebruiker zal zeggen: mwoah, 't is gewoon een computer.
quote:
En van mij ook niet...quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Al word de volgende laptop geen Acer, mag niet van Witchfynder
Ik dus wel!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En van mij ook niet...
Ik ken echt NIEMAND die tevreden is over zijn Acer
Zelfs hardeschijfen van Macbooks kunnen niet tegen een val.quote:
Heb ik al gedaan en heb er vet veel plezier van!quote:
Daarom moet ik inderdaad ook niet zo'n dure laptop hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:04 schreef TeleluvR het volgende:
Tsja, dan ben je alleen maar blij dat je geen keidure Apple hebt
Heb je wel een backup? Schijf vervangen is trouwens supermakkelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
Zelfs hardeschijfen van Macbooks kunnen niet tegen een val.
Ze hebben wel een acceleratiemeter bij een val gaat dan de kop opzij. Maar tegen een harde hoge klap kunnen ze echt niet.
Zometeen nieuwe halen. Hopen dat er verder niks stuk is.
Duur mag wel, maar dan moet je zo'n militair ding hebben die nog een bombardement overleeftquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom moet ik inderdaad ook niet zo'n dure laptop hebben
Ja, zo'n bomvrije 386! Kek!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Duur mag wel, maar dan moet je zo'n militair ding hebben die nog een bombardement overleeft.
Whehe.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, zo'n bomvrije 386! Kek!
[ afbeelding ]
Gitaristen welquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:27 schreef Aresdreams het volgende:
gitaar heeft geen appel nodig...
Uhm, elke laptop is in principe bomvrij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, zo'n bomvrije 386! Kek!
[ afbeelding ]
Een zwarte doos!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Duur mag wel, maar dan moet je zo'n militair ding hebben die nog een bombardement overleeft.
Te duurquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef Daantke het volgende:
Spammm van een (zeer) leuk beginnerssetje van een vriend
[TK] Gitaar London City Comet met versterker
die gitaar is 199 in de winkel als ik het niet verkeerd hebquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:04 schreef genakt het volgende:
[..]
die gitaar is 199 in de winkel als ik het niet verkeerd heb![]()
![]()
Nu wel jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:04 schreef genakt het volgende:
[..]
die gitaar is 199 in de winkel als ik het niet verkeerd heb![]()
![]()
\quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:07 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nu wel ja
beter had hij idd eerst even de tegenwoordige prijs gecheckt (hij had er zelf veel meer voor betaald vorig jaar)
En die Cube is niet te duur, 1 het is een vraagprijs en 2 er zit een stevige houten box bij
inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:12 schreef The_Dean het volgende:
Waarom een flightcase maken voor een thuis oefenversterker?
125-150 voor de gitaar en 100 voor Cube komt op een mooie 225-250 euro uit. Lijkt me veel realistischer.
Naja, zit ook wat kabelprullen bijquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:14 schreef cafca het volgende:
Mjah, dan vind ik 150,- voor een gitaar die nieuw 199,- kost nog best veel, al is hij in nieuwstaat.....
Dat!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:12 schreef The_Dean het volgende:
Waarom een flightcase maken voor een thuis oefenversterker?
125-150 voor de gitaar en 100 voor Cube komt op een mooie 225-250 euro uit. Lijkt me veel realistischer.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op zoek naar deze:
[ afbeelding ]
Hoort eigenlijk maar 1 snaar op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op zoek naar deze:
[ afbeelding ]
Rare plek voor een slagplaat hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:32 schreef TeleluvR het volgende:
Dit weekend de grote test: Kan deze gitaar een Gibson verslaan...?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Rare plek voor een slagplaat hoor
Wat voor 1 is het?
Dat had ik kunnen zien aan je foto jaquote:
Voorlopig ga ik alleen kijken, niet kopen, helaas!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen zien aan je foto ja!
Dan moet je binnenkort maar eens wat samples posten ben wel benieuwd naar die p90
Maar dan wel met échte p90s!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
sterf!!!, goldtop is de shit!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die witte Orange (White?) erger...quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:55 schreef Libelah het volgende:
Mwoah... Beetje te protserig naar mijn smaak...
Jij bent raar!quote:
Hoe bevalt dat Line6 ding?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ontken ik niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:11 schreef Libelah het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet inderdaad. Maar jij net zo goed!
Dat wordt wat...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet.
Ik ben raar, jij bent raar...
Weer een nieuwe band? Of dezelfde?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Opties voor nieuwe bandnamen:
Quick Cooking Hats
I am English
meer ken ik niet bedenken. Ik vind ze beide wel grappig.
Die eerste klinkt niet echt lekkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Opties voor nieuwe bandnamen:
Quick Cooking Hats
I am English
meer ken ik niet bedenken. Ik vind ze beide wel grappig.
We are crap?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:51 schreef Gitaarmat het volgende:
We are puppies/![]()
ik wil graag wat met I am of We are vind ik tof.
Wat is dat voor een brug en vooral: wat is daar het nut van?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Edwards, aka ESP
Eigenlijk wil ik gewoon deze, maar centjes
[ afbeelding ]
Waarom zou je die sketch op stations willen doen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, raar!
Jammer dat ik die sketch niet meer mag doen op stations van mijn vriendin
RAAAAARRRRRR!
HAHAHAAHAHAHAH!
![]()
Too loud for too loud for granny!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Allemaal weer wat nietszeggend, niet iets wat je gaat onthouden
Omdat briljant...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waarom zou je die sketch op stations willen doen?
Probleem is hoe gaan mensen online je band vinden als jij tegen iemand die bandnaam zoekt, nihile kans dat ze het dan goed schrijven, en als je het goed schrijft is het al een veelgebruikt woord waardoor je zo'n site weer niet gaat vindenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Of, deze had ik ook nog.
Repsodie.
of
Repsoodie.
Zebrapadquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Zullen ze in Schotland wel waarderenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef cafca het volgende:
Tja, de meest geniale bandnaam die ik ooit verzonnen (gejat) heb was Several Species of Small Furry Animals Gathered Together in a Cave and Grooving With a Pict
quote:
Whahahahaquote:
Wow dat is wel erg oud ja, maar ook weer mooi !quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Mijn oma is overleden.
Ben net terug van condoleance.
Ze is 103 jaar gewordenze was een ouwe zeer taaie
Rust zacht oma!
Zeer respectabele leeftijd. Gecondoleerd dude.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Mijn oma is overleden.
Rust zacht oma!
Mooie leeftijd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Mijn oma is overleden.
Rust zacht oma!
je kan de pre-amp voor je toneport doen, en dan inderdaad de fantoom daarvan gebruiken!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik heb even n00b informatie nodig
Ik wil met een condensator mic opnemen via m'n computer.
Als interface gebruik ik m'n toneport die een XLR ingang heeft maar geen fantoomvoeding.
Dus ik heb nog een fantoomvoeding nodig, maar een pre amp hoeft niet wnat die zit in de software..right ?
Als ik nog een pre-amp heb, kan ik die dan wel gebruiken, maar puur alleen als fantoomvoeding?
deze dus:
http://www.feedback.nl/recording-randapparatuur/behringer/mic-100
En hoe krijgt de mic die voeding binnen, gaat dan via de xlr kabel gewoon ?
"JA maar ik heb hem voor 700 gekocht!"quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:53 schreef genakt het volgende:
aww jammer dat mensen nooit willen zien dat ze zelf dan als ze een gitaar voor 700 euro hebben gekocht maar dat hij nog nu maar 500 in de winkel is. Ze hem 2e hands voor 450 willen verkopen en niet lager![]()
ligt het aan mij ? hij is dat dan toch niet meer waard
Ze denken dat wat zij ervoor betaald hebben de prijs bepaald ipv de markt. Helaaaaaas.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
"JA maar ik heb hem voor 700 gekocht!"
Prima, dan regel ik nog wel 50 euro en haal ik hem wel nieuw
Dat soort mensen kan je vaak ook niet mee in discussie gaan
Maar stom is het wel!
Gecondoleerd en sterkte!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Mijn oma is overleden.
Rust zacht oma!
Ik heb mijn gitaar voor 250 gulden gekocht, maar die verkoop ik nog niet voor 500 euro!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:53 schreef genakt het volgende:
aww jammer dat mensen nooit willen zien dat ze zelf dan als ze een gitaar voor 700 euro hebben gekocht maar dat hij nog nu maar 500 in de winkel is. Ze hem 2e hands voor 450 willen verkopen en niet lager![]()
ligt het aan mij ? hij is dat dan toch niet meer waard
Of mensen die denken dat onderdelen die ze er op monteren, of pickups enzo, dat ze dat bij de vraagprijs op kunnen tellen. Wel een beetje natuurlijk [afhankelijk van de onderdelen], maar nooit het hele bedrag.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze denken dat wat zij ervoor betaald hebben de prijs bepaald ipv de markt. Helaaaaaas.
Iemand wilde eens een Squier Standard P voor 265,- verkopen. Nieuw zijn ze 279,-, maar ja, hij had er een vorig jaar een Fender Vintage element ingezet en nieuwe potmeters. Nou, paar euro per potmeter en dat element kost 69,-. Ja, dus niet hequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of mensen die denken dat onderdelen die ze er op monteren, of pickups enzo, dat ze dat bij de vraagprijs op kunnen tellen. Wel een beetje natuurlijk [afhankelijk van de onderdelen], maar nooit het hele bedrag.
ach als je er voor 150 euro aan nieuwe elementen in zet, vind ik wel dat je iets of wat er voor mag vragen, maar inderdaad nooit volle pond.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of mensen die denken dat onderdelen die ze er op monteren, of pickups enzo, dat ze dat bij de vraagprijs op kunnen tellen. Wel een beetje natuurlijk [afhankelijk van de onderdelen], maar nooit het hele bedrag.
Jawel, en dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach als je er voor 150 euro aan nieuwe elementen in zet, vind ik wel dat je iets of wat er voor mag vragen, maar inderdaad nooit volle pond.
Kuukelekuuuuuuuuquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel, en dat snap ik ook wel.
Maar iemand die een setje EMG's in een gitaar van 100 euro set en er lekker 250 voor vraagt kan voor mij de haan naaien.
Gefelcitieerdquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:30 schreef Svyatagor het volgende:
Oh, by the way, gisteren auditie gedaan bij een bandje, en ik ben aangenomen
http://www.myspace.com/originalglorybox
Er zit bij deze opnames nog geen gitaar, maar daar ga ik dus voor zorgen.
vind je het erg dat ik zeg dat het echt kutmuziek isquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:30 schreef Svyatagor het volgende:
quote:maestro,
de 1e week van april heb ik waarschijnlijk een opnamesessie waarbij ik een
paar extra handen wel kan gebruiken ;-)
Is dat wat?
Grtz,
Guido
ze bestaan toch al zo'n 25 jaar dus ik zal vast niet de enige die het leuk vindquote:
zijn dan ook 1 van de grondleggers van echte deathmetalquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
Aan hun verkoopcijfers te zien zeker niet.
Hmmm, straks maar eens even luisteren dan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:39 schreef genakt het volgende:
[..]
zijn dan ook 1 van de grondleggers van echte deathmetal
Goldtop is zeker de shit!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze denken dat wat zij ervoor betaald hebben de prijs bepaald ipv de markt. Helaaaaaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:36 schreef Cynic het volgende:
[..]Argh! Holy moly! Duidelijk een pre-koffiepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rockstarquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:36 schreef Cynic het volgende:
Nu net wakker worden is ook nog steeds mooi waardeloos trouwens.
Een pre-koffiepost om 10:23?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Argh! Holy moly! Duidelijk een pre-koffiepost
Dan moet je toch je prioriteiten eens verleggen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Koffie duurde lang! Ik was al een uur op de zaak.
Enlighten us...quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:06 schreef Rpol het volgende:
Of mensen die een versterker van 1000 verkopen voor 800... Hoezoooo? als je een beetje serieus met muziek bezig bent dan weet je wel een manier om de btw terug te vragen.
Ik vond Fok en Facebook checken ff leukerquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je toch je prioriteiten eens verleggen.
Ik zeg nou al 2 jaar ofzo dat je ooit een shredder wordt en zie hierquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb besloten eens op snelheid te gaan eofenen
Draai je ze toch ff weer de andere kant opquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:18 schreef Spelvout het volgende:
Vanmiddag ff nieuwe snaren op mn les paul gelegd, kom ik er naderhand achter dat ik de bovenste drie snaren van buiten naar binnen heb laten lopen ipv andersomDus nu moet ik naar me toe draaien om omhoog te stemmen, wat best irritant is
Leukquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:30 schreef Svyatagor het volgende:
Ja klopt, maar ik heb al een paar slechte ervaringen met gebruikte snaren er weer op leggenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Draai je ze toch ff weer de andere kant op
Hoezo opnieuw ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:34 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik heb al een paar slechte ervaringen met gebruikte snaren er weer op leggen
Een aangezien ik geen reserve meer heb, wacht ik ff tot de nieuwe binnenkomen
Ja gewoon de andere kant opdraaien lijkt me...quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoezo opnieuw ?Hij zit er toch al doorheen ?
Ik sta er anders elke keer versteld van hoe dat nou precies zit met die snaren en die vakjes enzo!quote:
Gaaf!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Morgen iemand terugbellen en dinsdag op gesprek bij een bedrijfje een dorp verderop.
Lijkt de goede kant weer op te gaan
Nee, hij heeft een bas laten bouwen door een vriend. Vijfsnarig met een hele platte toets (geen radius). Klinkt idd heel cool.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:05 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Leuk![]()
De zangeres klinkt een beetje als Juliette Lewis![]()
Gaaf basgeluid trouwens is dat met die Tanglewood ingespeeld?
Zou wel tof zijn ik GAS er namelijk al een tijdje op
mijn band heet Desperados from Hell...!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Klinkt als een vuige [speed]rock 'n roll band...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
mijn band heet Desperados from Hell...!
[ afbeelding ]
enige probleem is dat we te weinig oefenen met de band, en dus nog bijna geen nummers hebben![]()
Ik had ook in de 80's willen levenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Ben de hele dag al 80s Hard Rock aan het luisterenPfff... wat moet dat een mooie tijd zijn geweest
![]()
http://www.youtube.com/view_play_list?p=623C8D3E00B9DF2F
iddquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt als een vuige [speed]rock 'n roll band...
Rap openen voor Peter Pan Speedrock in Iduna, of Romein ofzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:47 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
en dat is het! garage rock op zijn best
quote:
Ik had 'm ook al op het oog is nog niet te verkrijgen wel te reserveren.quote:
In het rood klinkt hij ook beterquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:10 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ik had 'm ook al op het oog is nog niet te verkrijgen wel te reserveren.
Wil 'm wel uitproberen en in het rood natuurlijk
Je kunt zijn versterker toch horen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:38 schreef KaMo het volgende:
Gitaar niet over de monitor horen als er een solo gespeeld wordt
Nee, die mocht niet hard, wanbt de mic zou zijn werk doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kunt zijn versterker toch horen?
Tijd voor in-ears.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:38 schreef KaMo het volgende:
Gitaar niet over de monitor horen als er een solo gespeeld wordt
Monitors: tijd voor goede geluidsman.quote:
9 tot 5 baantje?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:07 schreef Witchfynder het volgende:
Oe als ik 8:30 begin dan kan ik om 17:00 al weg![]()
. Wat vroooeeeeeeg!
Ik wilde vanavond naar de film, maar de film waar ik heen wil draait in het centrum niet 's avonds.
Die is wel coolquote:
Het volume regel je zelf, het mooie van in-ears is juist dat je niet meer snoeihard hoeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 06:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Monitors: tijd voor goede geluidsman.
In-ears: tijd voor erg goede geluidsman.
Anders blaas je je oren op.
ja, maar dat eerste half uur koffie en fokken telt niet mee he!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, want ik begin om 8:30 toch?.
Ambtenaren zeker?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:36 schreef genakt het volgende:
ben er om half 9 en er is gewoon nog niemand
vrijdag mag je hier structureel te laat komen
Was het maar zo'n pretje op schoolquote:
Niet alle ambtenaren zitten achter een bureau natuurlijk. Ik kan mij best functies voorstellen dat je voor het Rijk werkt, maar wat je wel volhoudt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:51 schreef The_Dean het volgende:
Nou, ik heb niet echt de ambitie om een ambtenaar, dat hou ik nog geen week vol.
Kinderarts: 'School begint te vroeg'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Was het maar zo'n pretje op school.
Zou me zo niks voor kunnen stellen. Bedoel ik niet alleen het op kantoor zitten, maar ook die oneindige bureaucratiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet alle ambtenaren zitten achter een bureau natuurlijk. Ik kan mij best functies voorstellen dat je voor het Rijk werkt, maar wat je wel volhoudt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kinderarts: 'School begint te vroeg'.
Tja, dat heb je wel. Ook wel logisch, want bijna elke cent moet verantwoord worden, omdat het ons belastinggeld zou zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou me zo niks voor kunnen stellen. Bedoel ik niet alleen het op kantoor zitten, maar ook die oneindige bureaucratie
nee ict bedrijfquote:
Is er bij jullie ook weleens "VoIP over IP" aangevraagd? Hoorde ik eens bij een klantquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef genakt het volgende:
[..]
nee ict bedrijf
VOIP ,routers, internet, pinnen enz voor bedrijven
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is er bij jullie ook weleens "VoIP over IP" aangevraagd? Hoorde ik eens bij een klant.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werd net gefeliciteerd door iemand van het MT omdat ik goed werk doe. Gelukkig zag hij niet dat ik nét op Youtube liedjes van Fokofpolisiekar aan het opzoeken was
.
En twee kroepoek, 12 uur ophalenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Baie befok en poesmal, ma se kinders.
VOIP? op basis van? (nortel, cisco, aaya, alcatel?)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef genakt het volgende:
[..]
nee ict bedrijf
VOIP ,routers, internet, pinnen enz voor bedrijven
Ow jee, wij gaan binnenkort ook VOIP aanbieden, zal ik zo'n onzin ook wel weer te horen krijgen. Net zoals ik ngo ALTIJD van IEDEREEN hoor dat als ze een probleem hebben met het profiel, dat ze dan een "zwevend profiel" hebben, niet dat Windows hun zwervend profiel (van roaming profile) niet meer kan vinden, want dat staat toch echt letterlijk in beeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is er bij jullie ook weleens "VoIP over IP" aangevraagd? Hoorde ik eens bij een klant.
"Sorry, de Anti-Grav Server stond in storing, vandaar dat de pc uw zwevend profiel niet kon vinden".quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow jee, wij gaan binnenkort ook VOIP aanbieden, zal ik zo'n onzin ook wel weer te horen krijgen. Net zoals ik ngo ALTIJD van IEDEREEN hoor dat als ze een probleem hebben met het profiel, dat ze dan een "zwevend profiel" hebben, niet dat Windows hun zwervend profiel (van roaming profile) niet meer kan vinden, want dat staat toch echt letterlijk in beeld.
ja daglijks dat verkopen we ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Metalgitaristen zijn vooral nerdsquote:
Je kunt er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 19 maart 2010 12:03 schreef Libelah het volgende:
Waarom zijn zo veel gitaristen nerds?
Overigens: leuk joh, muziekanalyse:
Aangezien je het over nerds had, wilde ik even opmerken dat 'zoveel' aan elkaar geschreven dient te worden.quote:
Cisco *ril* eng spulquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:38 schreef genakt het volgende:
[..]
ja daglijks dat verkopen we ook
dit dus ..cisco, alcatelen nog aardig wat maar weet niet allemaal uit me hoofd
werk er nog maar net![]()
@ witchfinder hmmm je hebt shared lines dus niet alles
we doen ook pin via ip en dat is wel op beveiligde lijnen
Hmm. Volgens mij kan het allebei... Google weet het ook nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:09 schreef Daantke het volgende:
[..]
Aangezien je het over nerds had, wilde ik even opmerken dat 'zoveel' aan elkaar geschreven dient te worden.
voip vodsl iedegeval krijg er dagelijks klachten overquote:
Witch bedoelde vooral dat VoIP over IP nogal dubbelop is...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:17 schreef genakt het volgende:
[..]
voip vodsl iedegeval krijg er dagelijks klachten over![]()
cisco gedoe heb ik op het moment nog weinig mee te maken nog werk er nu anderhalve week dus eerst even het normale systeem inwerken.
Je geeft in de post zelf antwoord op je vraag. Als je niet analytisch kunt nadenken, kun je geen muziek maken. Nerds kunnen dat wel. Ergo: alle muzikanten zijn nerds. Maar het is maar wat je definitie is van nerd zijn...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:03 schreef Libelah het volgende:
Waarom zijn zo veel gitaristen nerds?
Overigens: leuk joh, muziekanalyse:
Maat Toonsoort
29 G mineur melodisch: Bes, verhoogde F Fis, verhoogde Es E
32 A majeur: Fis, Cis, Gis
32, vierde tel D mineur harmonisch: Bes, verhoogde C Cis
35 D mineur melodisch: Net als 32, verhoogde Bes B
36 A mineur melodisch: verhoogde F & G Fis & Gis (C blijft C)
37 A mineur: geen voortekens
40 A mineur harmonisch: verhoogde G Gis
40, derde tel C majeur: geen voortekens
41 F majeur: Bes
9 toonsoorten in 13 maten...
Ik was al bang dat hem dat ontschoten is. Net als interpunctie nog steedsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:20 schreef Libelah het volgende:
[..]
Witch bedoelde vooral dat VoIP over IP nogal dubbelop is...
Hopeloos gevalletje..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik was al bang dat hem dat ontschoten is. Net als interpunctie nog steeds.
Mwoah, als je superingewikkelde math-rock wil maken moet je misschien enigszins analytisch zijn aangelegd. Maar lekker muziek maken doe je volgens mij eerder op je gevoel dan op je analytische verstand. Ik bedoel, ik denk dat Tom Waits niet echt hardcore aan het analyseren is als hij een schurend liedje over zuipen schrijft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je geeft in de post zelf antwoord op je vraag. Als je niet analytisch kunt nadenken, kun je geen muziek maken. Nerds kunnen dat wel. Ergo: alle muzikanten zijn nerds. Maar het is maar wat je definitie is van nerd zijn...
Ik bedoel daar niet meteen mee dat je onwijs wetenschappelijk moet zijn, hoor. Maar je moet wel een onderscheidend vermogen en motiefjes/riffs in een overzicht kunnen zetten, dat soort vaardigheden. Je zult verstelt staan hoeveel mensen dat niet kunnen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mwoah, als je superingewikkelde math-rock wil maken moet je misschien enigszins analytisch zijn aangelegd. Maar lekker muziek maken doe je volgens mij eerder op je gevoel dan op je analytische verstand. Ik bedoel, ik denk dat Tom Waits niet echt hardcore aan het analyseren is als hij een schurend liedje over zuipen schrijft.
Muziek theoretisch begrijpen en analyseren is natuurlijk een ander verhaal.
Hoeft ook niet als je zoals ik klassiek geschoold wordt en dus altijd van blad leest (in dit geval niet op gitaar, maar het gaat om het idee).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik bedoel daar niet meteen mee dat je onwijs wetenschappelijk moet zijn, hoor. Maar je moet wel een onderscheidend vermogen en motiefjes/riffs in een overzicht kunnen zetten, dat soort vaardigheden. Je zult verstelt staan hoeveel mensen dat niet kunnen.
pics!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
Oei, dikke brand in Rotterdam-Centrum.
http://img97.yfrog.com/i/w93x.jpg/quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:47 schreef Libelah het volgende:
pics!
Zeker. Aan de Mauritssingel zijn nog leuke oude pandjes, dus ik hoop niet dat het één van die is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:53 schreef Libelah het volgende:
Nee zegt me niksIk kom nooit in R'dam. Ziet er wel heftig uit!
Waar ken ik dat toch van ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
quote:
GMTA?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:58 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm..brandende oude pandjes in het centrum...iets daaraan komt mij bekend voor......
We hebben een eigen geluidsman. Goede ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 06:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Monitors: tijd voor goede geluidsman.
In-ears: tijd voor erg goede geluidsman.
Anders blaas je je oren op.
Toch niet in het oude historische centru.....ow wachtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Toch niet in het oude historische centru.....ow wacht
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik herken het nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ideetje voor een punkcover
http://www13.speedyshare.com/files/21513337/download/test.mp3![]()
![]()
Ah, vandaarquote:
ik doe maar mbo hoorquote:
alsof het zo erg is, morgen ben je het vergetenquote:
Het is wel een vrouw he, waarschijnlijk weet ze het over een jaar nogquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:45 schreef genakt het volgende:
[..]
alsof het zo erg is, morgen ben je het vergeten
sterker nog binnen een uur ben je het al vergeten
Het allerleukste is nog dat het historisch centrum helemaal niet daar lagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kostdat?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
We hebben een eigen geluidsman. Goede ook.
Onze zangeres gebruikt ze al, ik wil er graag op overstappen. Nog even sparen.
Waardeloos excuus, ik heb ook MBO gedaan, dus spreek even voor jezelf.quote:
Precies, het is gewoon een mentaliteit en daar ben je volledig zelf verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waardeloos excuus, ik heb ook MBO gedaan, dus spreek even voor jezelf.
Succesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Morgen optreden voorrondes Kunstbende. Er stond in de krant dat er veel publiek wordt verwacht.
Succesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Morgen optreden voorrondes Kunstbende. Er stond in de krant dat er veel publiek wordt verwacht.
WEinig denk ik, veel gaat om stijl, creativiteit, opbouw enzquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:50 schreef -Menn0- het volgende:
Zijn er ook van die wedstrijden dat je gewoon covers mag spelen?![]()
Buiten Clash of the Coverbands dan
Jammer.. Maar wel begrijpelijk hahaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
WEinig denk ik, veel gaat om stijl, creativiteit, opbouw enz
Dus daar scoor je dan nergens op
Als jij ergens anders leuke huisjes weet voor hetzelfde geld als dat ik hier woon...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:34 schreef brother52 het volgende:
Dean, snel verhuizen uit Damwâld.
Er gaan daar in korte tijd te veel mensen dood die ik ken.
Thanks man!quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:34 schreef brother52 het volgende:
Dean, snel verhuizen uit Damwâld.
Er gaan daar in korte tijd te veel mensen dood die ik ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |