9 tot 5 baantje?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:07 schreef Witchfynder het volgende:
Oe als ik 8:30 begin dan kan ik om 17:00 al weg![]()
. Wat vroooeeeeeeg!
Ik wilde vanavond naar de film, maar de film waar ik heen wil draait in het centrum niet 's avonds.
Die is wel coolquote:
Het volume regel je zelf, het mooie van in-ears is juist dat je niet meer snoeihard hoeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 06:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Monitors: tijd voor goede geluidsman.
In-ears: tijd voor erg goede geluidsman.
Anders blaas je je oren op.
ja, maar dat eerste half uur koffie en fokken telt niet mee he!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, want ik begin om 8:30 toch?.
Ambtenaren zeker?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:36 schreef genakt het volgende:
ben er om half 9 en er is gewoon nog niemand
vrijdag mag je hier structureel te laat komen
Was het maar zo'n pretje op schoolquote:
Niet alle ambtenaren zitten achter een bureau natuurlijk. Ik kan mij best functies voorstellen dat je voor het Rijk werkt, maar wat je wel volhoudt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:51 schreef The_Dean het volgende:
Nou, ik heb niet echt de ambitie om een ambtenaar, dat hou ik nog geen week vol.
Kinderarts: 'School begint te vroeg'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Was het maar zo'n pretje op school.
Zou me zo niks voor kunnen stellen. Bedoel ik niet alleen het op kantoor zitten, maar ook die oneindige bureaucratiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet alle ambtenaren zitten achter een bureau natuurlijk. Ik kan mij best functies voorstellen dat je voor het Rijk werkt, maar wat je wel volhoudt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kinderarts: 'School begint te vroeg'.
Tja, dat heb je wel. Ook wel logisch, want bijna elke cent moet verantwoord worden, omdat het ons belastinggeld zou zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou me zo niks voor kunnen stellen. Bedoel ik niet alleen het op kantoor zitten, maar ook die oneindige bureaucratie
nee ict bedrijfquote:
Is er bij jullie ook weleens "VoIP over IP" aangevraagd? Hoorde ik eens bij een klantquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef genakt het volgende:
[..]
nee ict bedrijf
VOIP ,routers, internet, pinnen enz voor bedrijven
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is er bij jullie ook weleens "VoIP over IP" aangevraagd? Hoorde ik eens bij een klant.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werd net gefeliciteerd door iemand van het MT omdat ik goed werk doe. Gelukkig zag hij niet dat ik nét op Youtube liedjes van Fokofpolisiekar aan het opzoeken was
.
En twee kroepoek, 12 uur ophalenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Baie befok en poesmal, ma se kinders.
VOIP? op basis van? (nortel, cisco, aaya, alcatel?)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef genakt het volgende:
[..]
nee ict bedrijf
VOIP ,routers, internet, pinnen enz voor bedrijven
Ow jee, wij gaan binnenkort ook VOIP aanbieden, zal ik zo'n onzin ook wel weer te horen krijgen. Net zoals ik ngo ALTIJD van IEDEREEN hoor dat als ze een probleem hebben met het profiel, dat ze dan een "zwevend profiel" hebben, niet dat Windows hun zwervend profiel (van roaming profile) niet meer kan vinden, want dat staat toch echt letterlijk in beeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is er bij jullie ook weleens "VoIP over IP" aangevraagd? Hoorde ik eens bij een klant.
"Sorry, de Anti-Grav Server stond in storing, vandaar dat de pc uw zwevend profiel niet kon vinden".quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow jee, wij gaan binnenkort ook VOIP aanbieden, zal ik zo'n onzin ook wel weer te horen krijgen. Net zoals ik ngo ALTIJD van IEDEREEN hoor dat als ze een probleem hebben met het profiel, dat ze dan een "zwevend profiel" hebben, niet dat Windows hun zwervend profiel (van roaming profile) niet meer kan vinden, want dat staat toch echt letterlijk in beeld.
ja daglijks dat verkopen we ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Metalgitaristen zijn vooral nerdsquote:
Je kunt er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 19 maart 2010 12:03 schreef Libelah het volgende:
Waarom zijn zo veel gitaristen nerds?
Overigens: leuk joh, muziekanalyse:
Aangezien je het over nerds had, wilde ik even opmerken dat 'zoveel' aan elkaar geschreven dient te worden.quote:
Cisco *ril* eng spulquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:38 schreef genakt het volgende:
[..]
ja daglijks dat verkopen we ook
dit dus ..cisco, alcatelen nog aardig wat maar weet niet allemaal uit me hoofd
werk er nog maar net![]()
@ witchfinder hmmm je hebt shared lines dus niet alles
we doen ook pin via ip en dat is wel op beveiligde lijnen
Hmm. Volgens mij kan het allebei... Google weet het ook nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:09 schreef Daantke het volgende:
[..]
Aangezien je het over nerds had, wilde ik even opmerken dat 'zoveel' aan elkaar geschreven dient te worden.
voip vodsl iedegeval krijg er dagelijks klachten overquote:
Witch bedoelde vooral dat VoIP over IP nogal dubbelop is...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:17 schreef genakt het volgende:
[..]
voip vodsl iedegeval krijg er dagelijks klachten over![]()
cisco gedoe heb ik op het moment nog weinig mee te maken nog werk er nu anderhalve week dus eerst even het normale systeem inwerken.
Je geeft in de post zelf antwoord op je vraag. Als je niet analytisch kunt nadenken, kun je geen muziek maken. Nerds kunnen dat wel. Ergo: alle muzikanten zijn nerds. Maar het is maar wat je definitie is van nerd zijn...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:03 schreef Libelah het volgende:
Waarom zijn zo veel gitaristen nerds?
Overigens: leuk joh, muziekanalyse:
Maat Toonsoort
29 G mineur melodisch: Bes, verhoogde F Fis, verhoogde Es E
32 A majeur: Fis, Cis, Gis
32, vierde tel D mineur harmonisch: Bes, verhoogde C Cis
35 D mineur melodisch: Net als 32, verhoogde Bes B
36 A mineur melodisch: verhoogde F & G Fis & Gis (C blijft C)
37 A mineur: geen voortekens
40 A mineur harmonisch: verhoogde G Gis
40, derde tel C majeur: geen voortekens
41 F majeur: Bes
9 toonsoorten in 13 maten...
Ik was al bang dat hem dat ontschoten is. Net als interpunctie nog steedsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:20 schreef Libelah het volgende:
[..]
Witch bedoelde vooral dat VoIP over IP nogal dubbelop is...
Hopeloos gevalletje..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik was al bang dat hem dat ontschoten is. Net als interpunctie nog steeds.
Mwoah, als je superingewikkelde math-rock wil maken moet je misschien enigszins analytisch zijn aangelegd. Maar lekker muziek maken doe je volgens mij eerder op je gevoel dan op je analytische verstand. Ik bedoel, ik denk dat Tom Waits niet echt hardcore aan het analyseren is als hij een schurend liedje over zuipen schrijft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je geeft in de post zelf antwoord op je vraag. Als je niet analytisch kunt nadenken, kun je geen muziek maken. Nerds kunnen dat wel. Ergo: alle muzikanten zijn nerds. Maar het is maar wat je definitie is van nerd zijn...
Ik bedoel daar niet meteen mee dat je onwijs wetenschappelijk moet zijn, hoor. Maar je moet wel een onderscheidend vermogen en motiefjes/riffs in een overzicht kunnen zetten, dat soort vaardigheden. Je zult verstelt staan hoeveel mensen dat niet kunnen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mwoah, als je superingewikkelde math-rock wil maken moet je misschien enigszins analytisch zijn aangelegd. Maar lekker muziek maken doe je volgens mij eerder op je gevoel dan op je analytische verstand. Ik bedoel, ik denk dat Tom Waits niet echt hardcore aan het analyseren is als hij een schurend liedje over zuipen schrijft.
Muziek theoretisch begrijpen en analyseren is natuurlijk een ander verhaal.
Hoeft ook niet als je zoals ik klassiek geschoold wordt en dus altijd van blad leest (in dit geval niet op gitaar, maar het gaat om het idee).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik bedoel daar niet meteen mee dat je onwijs wetenschappelijk moet zijn, hoor. Maar je moet wel een onderscheidend vermogen en motiefjes/riffs in een overzicht kunnen zetten, dat soort vaardigheden. Je zult verstelt staan hoeveel mensen dat niet kunnen.
pics!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
Oei, dikke brand in Rotterdam-Centrum.
http://img97.yfrog.com/i/w93x.jpg/quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:47 schreef Libelah het volgende:
pics!
Zeker. Aan de Mauritssingel zijn nog leuke oude pandjes, dus ik hoop niet dat het één van die is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:53 schreef Libelah het volgende:
Nee zegt me niksIk kom nooit in R'dam. Ziet er wel heftig uit!
Waar ken ik dat toch van ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
quote:
GMTA?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:58 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm..brandende oude pandjes in het centrum...iets daaraan komt mij bekend voor......
We hebben een eigen geluidsman. Goede ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 06:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Monitors: tijd voor goede geluidsman.
In-ears: tijd voor erg goede geluidsman.
Anders blaas je je oren op.
Toch niet in het oude historische centru.....ow wachtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Toch niet in het oude historische centru.....ow wacht
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik herken het nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ideetje voor een punkcover
http://www13.speedyshare.com/files/21513337/download/test.mp3![]()
![]()
Ah, vandaarquote:
ik doe maar mbo hoorquote:
alsof het zo erg is, morgen ben je het vergetenquote:
Het is wel een vrouw he, waarschijnlijk weet ze het over een jaar nogquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:45 schreef genakt het volgende:
[..]
alsof het zo erg is, morgen ben je het vergeten
sterker nog binnen een uur ben je het al vergeten
Het allerleukste is nog dat het historisch centrum helemaal niet daar lagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kostdat?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
We hebben een eigen geluidsman. Goede ook.
Onze zangeres gebruikt ze al, ik wil er graag op overstappen. Nog even sparen.
Waardeloos excuus, ik heb ook MBO gedaan, dus spreek even voor jezelf.quote:
Precies, het is gewoon een mentaliteit en daar ben je volledig zelf verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waardeloos excuus, ik heb ook MBO gedaan, dus spreek even voor jezelf.
Succesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Morgen optreden voorrondes Kunstbende. Er stond in de krant dat er veel publiek wordt verwacht.
Succesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Morgen optreden voorrondes Kunstbende. Er stond in de krant dat er veel publiek wordt verwacht.
WEinig denk ik, veel gaat om stijl, creativiteit, opbouw enzquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:50 schreef -Menn0- het volgende:
Zijn er ook van die wedstrijden dat je gewoon covers mag spelen?![]()
Buiten Clash of the Coverbands dan
Jammer.. Maar wel begrijpelijk hahaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
WEinig denk ik, veel gaat om stijl, creativiteit, opbouw enz
Dus daar scoor je dan nergens op
Als jij ergens anders leuke huisjes weet voor hetzelfde geld als dat ik hier woon...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:34 schreef brother52 het volgende:
Dean, snel verhuizen uit Damwâld.
Er gaan daar in korte tijd te veel mensen dood die ik ken.
Thanks man!quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:34 schreef brother52 het volgende:
Dean, snel verhuizen uit Damwâld.
Er gaan daar in korte tijd te veel mensen dood die ik ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |