quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werd net gefeliciteerd door iemand van het MT omdat ik goed werk doe. Gelukkig zag hij niet dat ik nét op Youtube liedjes van Fokofpolisiekar aan het opzoeken was
.
En twee kroepoek, 12 uur ophalenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Baie befok en poesmal, ma se kinders.
VOIP? op basis van? (nortel, cisco, aaya, alcatel?)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef genakt het volgende:
[..]
nee ict bedrijf
VOIP ,routers, internet, pinnen enz voor bedrijven
Ow jee, wij gaan binnenkort ook VOIP aanbieden, zal ik zo'n onzin ook wel weer te horen krijgen. Net zoals ik ngo ALTIJD van IEDEREEN hoor dat als ze een probleem hebben met het profiel, dat ze dan een "zwevend profiel" hebben, niet dat Windows hun zwervend profiel (van roaming profile) niet meer kan vinden, want dat staat toch echt letterlijk in beeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is er bij jullie ook weleens "VoIP over IP" aangevraagd? Hoorde ik eens bij een klant.
"Sorry, de Anti-Grav Server stond in storing, vandaar dat de pc uw zwevend profiel niet kon vinden".quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow jee, wij gaan binnenkort ook VOIP aanbieden, zal ik zo'n onzin ook wel weer te horen krijgen. Net zoals ik ngo ALTIJD van IEDEREEN hoor dat als ze een probleem hebben met het profiel, dat ze dan een "zwevend profiel" hebben, niet dat Windows hun zwervend profiel (van roaming profile) niet meer kan vinden, want dat staat toch echt letterlijk in beeld.
ja daglijks dat verkopen we ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is er bij jullie ook weleens "VoIP over IP" aangevraagd? Hoorde ik eens bij een klant.
Metalgitaristen zijn vooral nerdsquote:
Je kunt er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 19 maart 2010 12:03 schreef Libelah het volgende:
Waarom zijn zo veel gitaristen nerds?
Overigens: leuk joh, muziekanalyse:
Aangezien je het over nerds had, wilde ik even opmerken dat 'zoveel' aan elkaar geschreven dient te worden.quote:
Cisco *ril* eng spulquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:38 schreef genakt het volgende:
[..]
ja daglijks dat verkopen we ook
dit dus ..cisco, alcatelen nog aardig wat maar weet niet allemaal uit me hoofd
werk er nog maar net![]()
@ witchfinder hmmm je hebt shared lines dus niet alles
we doen ook pin via ip en dat is wel op beveiligde lijnen
Hmm. Volgens mij kan het allebei... Google weet het ook nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:09 schreef Daantke het volgende:
[..]
Aangezien je het over nerds had, wilde ik even opmerken dat 'zoveel' aan elkaar geschreven dient te worden.
voip vodsl iedegeval krijg er dagelijks klachten overquote:
Witch bedoelde vooral dat VoIP over IP nogal dubbelop is...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:17 schreef genakt het volgende:
[..]
voip vodsl iedegeval krijg er dagelijks klachten over![]()
cisco gedoe heb ik op het moment nog weinig mee te maken nog werk er nu anderhalve week dus eerst even het normale systeem inwerken.
Je geeft in de post zelf antwoord op je vraag. Als je niet analytisch kunt nadenken, kun je geen muziek maken. Nerds kunnen dat wel. Ergo: alle muzikanten zijn nerds. Maar het is maar wat je definitie is van nerd zijn...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:03 schreef Libelah het volgende:
Waarom zijn zo veel gitaristen nerds?
Overigens: leuk joh, muziekanalyse:
Maat Toonsoort
29 G mineur melodisch: Bes, verhoogde F Fis, verhoogde Es E
32 A majeur: Fis, Cis, Gis
32, vierde tel D mineur harmonisch: Bes, verhoogde C Cis
35 D mineur melodisch: Net als 32, verhoogde Bes B
36 A mineur melodisch: verhoogde F & G Fis & Gis (C blijft C)
37 A mineur: geen voortekens
40 A mineur harmonisch: verhoogde G Gis
40, derde tel C majeur: geen voortekens
41 F majeur: Bes
9 toonsoorten in 13 maten...
Ik was al bang dat hem dat ontschoten is. Net als interpunctie nog steedsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:20 schreef Libelah het volgende:
[..]
Witch bedoelde vooral dat VoIP over IP nogal dubbelop is...
Hopeloos gevalletje..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik was al bang dat hem dat ontschoten is. Net als interpunctie nog steeds.
Mwoah, als je superingewikkelde math-rock wil maken moet je misschien enigszins analytisch zijn aangelegd. Maar lekker muziek maken doe je volgens mij eerder op je gevoel dan op je analytische verstand. Ik bedoel, ik denk dat Tom Waits niet echt hardcore aan het analyseren is als hij een schurend liedje over zuipen schrijft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je geeft in de post zelf antwoord op je vraag. Als je niet analytisch kunt nadenken, kun je geen muziek maken. Nerds kunnen dat wel. Ergo: alle muzikanten zijn nerds. Maar het is maar wat je definitie is van nerd zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |