Is er bij jullie ook weleens "VoIP over IP" aangevraagd? Hoorde ik eens bij een klantquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef genakt het volgende:
[..]
nee ict bedrijf
VOIP ,routers, internet, pinnen enz voor bedrijven
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is er bij jullie ook weleens "VoIP over IP" aangevraagd? Hoorde ik eens bij een klant.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werd net gefeliciteerd door iemand van het MT omdat ik goed werk doe. Gelukkig zag hij niet dat ik nét op Youtube liedjes van Fokofpolisiekar aan het opzoeken was
.
En twee kroepoek, 12 uur ophalenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Baie befok en poesmal, ma se kinders.
VOIP? op basis van? (nortel, cisco, aaya, alcatel?)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef genakt het volgende:
[..]
nee ict bedrijf
VOIP ,routers, internet, pinnen enz voor bedrijven
Ow jee, wij gaan binnenkort ook VOIP aanbieden, zal ik zo'n onzin ook wel weer te horen krijgen. Net zoals ik ngo ALTIJD van IEDEREEN hoor dat als ze een probleem hebben met het profiel, dat ze dan een "zwevend profiel" hebben, niet dat Windows hun zwervend profiel (van roaming profile) niet meer kan vinden, want dat staat toch echt letterlijk in beeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is er bij jullie ook weleens "VoIP over IP" aangevraagd? Hoorde ik eens bij een klant.
"Sorry, de Anti-Grav Server stond in storing, vandaar dat de pc uw zwevend profiel niet kon vinden".quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow jee, wij gaan binnenkort ook VOIP aanbieden, zal ik zo'n onzin ook wel weer te horen krijgen. Net zoals ik ngo ALTIJD van IEDEREEN hoor dat als ze een probleem hebben met het profiel, dat ze dan een "zwevend profiel" hebben, niet dat Windows hun zwervend profiel (van roaming profile) niet meer kan vinden, want dat staat toch echt letterlijk in beeld.
ja daglijks dat verkopen we ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Metalgitaristen zijn vooral nerdsquote:
Je kunt er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 19 maart 2010 12:03 schreef Libelah het volgende:
Waarom zijn zo veel gitaristen nerds?
Overigens: leuk joh, muziekanalyse:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |