Rap openen voor Peter Pan Speedrock in Iduna, of Romein ofzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:47 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
en dat is het! garage rock op zijn best
quote:
Ik had 'm ook al op het oog is nog niet te verkrijgen wel te reserveren.quote:
In het rood klinkt hij ook beterquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:10 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ik had 'm ook al op het oog is nog niet te verkrijgen wel te reserveren.
Wil 'm wel uitproberen en in het rood natuurlijk
Je kunt zijn versterker toch horen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:38 schreef KaMo het volgende:
Gitaar niet over de monitor horen als er een solo gespeeld wordt
Nee, die mocht niet hard, wanbt de mic zou zijn werk doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kunt zijn versterker toch horen?
Tijd voor in-ears.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:38 schreef KaMo het volgende:
Gitaar niet over de monitor horen als er een solo gespeeld wordt
Monitors: tijd voor goede geluidsman.quote:
9 tot 5 baantje?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:07 schreef Witchfynder het volgende:
Oe als ik 8:30 begin dan kan ik om 17:00 al weg![]()
. Wat vroooeeeeeeg!
Ik wilde vanavond naar de film, maar de film waar ik heen wil draait in het centrum niet 's avonds.
Die is wel coolquote:
Het volume regel je zelf, het mooie van in-ears is juist dat je niet meer snoeihard hoeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 06:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Monitors: tijd voor goede geluidsman.
In-ears: tijd voor erg goede geluidsman.
Anders blaas je je oren op.
ja, maar dat eerste half uur koffie en fokken telt niet mee he!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, want ik begin om 8:30 toch?.
Ambtenaren zeker?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:36 schreef genakt het volgende:
ben er om half 9 en er is gewoon nog niemand
vrijdag mag je hier structureel te laat komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |