Rockstarquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:36 schreef Cynic het volgende:
Nu net wakker worden is ook nog steeds mooi waardeloos trouwens.
Een pre-koffiepost om 10:23?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Argh! Holy moly! Duidelijk een pre-koffiepost
Dan moet je toch je prioriteiten eens verleggen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Koffie duurde lang! Ik was al een uur op de zaak.
Enlighten us...quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:06 schreef Rpol het volgende:
Of mensen die een versterker van 1000 verkopen voor 800... Hoezoooo? als je een beetje serieus met muziek bezig bent dan weet je wel een manier om de btw terug te vragen.
Ik vond Fok en Facebook checken ff leukerquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je toch je prioriteiten eens verleggen.
Ik zeg nou al 2 jaar ofzo dat je ooit een shredder wordt en zie hierquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb besloten eens op snelheid te gaan eofenen
Draai je ze toch ff weer de andere kant opquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:18 schreef Spelvout het volgende:
Vanmiddag ff nieuwe snaren op mn les paul gelegd, kom ik er naderhand achter dat ik de bovenste drie snaren van buiten naar binnen heb laten lopen ipv andersomDus nu moet ik naar me toe draaien om omhoog te stemmen, wat best irritant is
Leukquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:30 schreef Svyatagor het volgende:
Oh, by the way, gisteren auditie gedaan bij een bandje, en ik ben aangenomen
http://www.myspace.com/originalglorybox
Er zit bij deze opnames nog geen gitaar, maar daar ga ik dus voor zorgen.
Ja klopt, maar ik heb al een paar slechte ervaringen met gebruikte snaren er weer op leggenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Draai je ze toch ff weer de andere kant op
Hoezo opnieuw ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:34 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik heb al een paar slechte ervaringen met gebruikte snaren er weer op leggen
Een aangezien ik geen reserve meer heb, wacht ik ff tot de nieuwe binnenkomen
Ja gewoon de andere kant opdraaien lijkt me...quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoezo opnieuw ?Hij zit er toch al doorheen ?
Ik sta er anders elke keer versteld van hoe dat nou precies zit met die snaren en die vakjes enzo!quote:
Gaaf!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Morgen iemand terugbellen en dinsdag op gesprek bij een bedrijfje een dorp verderop.
Lijkt de goede kant weer op te gaan
Nee, hij heeft een bas laten bouwen door een vriend. Vijfsnarig met een hele platte toets (geen radius). Klinkt idd heel cool.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:05 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Leuk![]()
De zangeres klinkt een beetje als Juliette Lewis![]()
Gaaf basgeluid trouwens is dat met die Tanglewood ingespeeld?
Zou wel tof zijn ik GAS er namelijk al een tijdje op
mijn band heet Desperados from Hell...!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Allemaal weer wat nietszeggend, niet iets wat je gaat onthouden
Klinkt als een vuige [speed]rock 'n roll band...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
mijn band heet Desperados from Hell...!
[ afbeelding ]
enige probleem is dat we te weinig oefenen met de band, en dus nog bijna geen nummers hebben![]()
Ik had ook in de 80's willen levenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Ben de hele dag al 80s Hard Rock aan het luisterenPfff... wat moet dat een mooie tijd zijn geweest
![]()
http://www.youtube.com/view_play_list?p=623C8D3E00B9DF2F
iddquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt als een vuige [speed]rock 'n roll band...
Rap openen voor Peter Pan Speedrock in Iduna, of Romein ofzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:47 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
en dat is het! garage rock op zijn best
quote:
Ik had 'm ook al op het oog is nog niet te verkrijgen wel te reserveren.quote:
In het rood klinkt hij ook beterquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:10 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ik had 'm ook al op het oog is nog niet te verkrijgen wel te reserveren.
Wil 'm wel uitproberen en in het rood natuurlijk
Je kunt zijn versterker toch horen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:38 schreef KaMo het volgende:
Gitaar niet over de monitor horen als er een solo gespeeld wordt
Nee, die mocht niet hard, wanbt de mic zou zijn werk doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kunt zijn versterker toch horen?
Tijd voor in-ears.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:38 schreef KaMo het volgende:
Gitaar niet over de monitor horen als er een solo gespeeld wordt
Monitors: tijd voor goede geluidsman.quote:
9 tot 5 baantje?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:07 schreef Witchfynder het volgende:
Oe als ik 8:30 begin dan kan ik om 17:00 al weg![]()
. Wat vroooeeeeeeg!
Ik wilde vanavond naar de film, maar de film waar ik heen wil draait in het centrum niet 's avonds.
Die is wel coolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |