abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 maart 2010 @ 11:29:21 #1
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_79202845
Ik bied mijn London City Comet aan. Deze gitaar is absoluut in een zeer goede staat en is maximaal 5 speeluren gebruikt. Ik heb de gitaar in augustus 2009 aangeschaft, maar ik speel sindsdien bijna geen gitaar meer.

Inclusief:
- D'Addario snaren .012 (zitten al op de gitaar)
- Sleutelsetje van de gitaar
- Niet of nauwelijks gebruikte London City plectra
- London City gitaarband
- London City gitaarkabel
- Gitaartas
- Schoonmaakdoekje (werd geleverd bij de gitaar)

Hierbij bied ik ook mijn Roland Cube 30 Cosm aan. Deze versterker is een perfecte beginnersversterker vanwege een scala aan ingebouwde effecten zoals: chorus, phaser, flanger, tremolo, distortion, reverb, delay en een aantal voorgeprogrameerde effecten die bepaalde veelgebruike versterkers nabootsen.
Bij de versterker krijgt u, indien u dat wilt, de zeer degelijke zelfgebouwde beschermbox. Deze box is handig voor vervoer in de auto, hoewel de versterker er niet echt lichter op wordt.

De versterker gaat normaal gesproken weg voor niet minder dan ¤140 euro, maar als u hem met de gitaar in één koop neemt gaat het hele setje voor ¤320 de deur uit. De gitaar + accesoires gaat weg voor ¤220. Gitaar + Versterker zijn in Lelystad.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 15:07:39 #2
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_79211585
Ik schop dit topic nu al in de kloten en vraag netjes of, indien een modje langskomt, de titel veranderd mag worden in [TK] Gitaar London City Comet met versterker.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
pi_79240776
Ja hoor, gedaan
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:17:50 #4
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_79251457
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:37 schreef Symphonic het volgende:
Ja hoor, gedaan
Dank!
Washington, DC, Chicago.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')