Wat is dat voor een brug en vooral: wat is daar het nut van?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Edwards, aka ESP
Eigenlijk wil ik gewoon deze, maar centjes
[ afbeelding ]
Waarom zou je die sketch op stations willen doen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, raar!
Jammer dat ik die sketch niet meer mag doen op stations van mijn vriendin
RAAAAARRRRRR!
HAHAHAAHAHAHAH!
![]()
Too loud for too loud for granny!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Allemaal weer wat nietszeggend, niet iets wat je gaat onthouden
Omdat briljant...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waarom zou je die sketch op stations willen doen?
Probleem is hoe gaan mensen online je band vinden als jij tegen iemand die bandnaam zoekt, nihile kans dat ze het dan goed schrijven, en als je het goed schrijft is het al een veelgebruikt woord waardoor je zo'n site weer niet gaat vindenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Of, deze had ik ook nog.
Repsodie.
of
Repsoodie.
Zebrapadquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Allemaal weer wat nietszeggend, niet iets wat je gaat onthouden
Zullen ze in Schotland wel waarderenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef cafca het volgende:
Tja, de meest geniale bandnaam die ik ooit verzonnen (gejat) heb was Several Species of Small Furry Animals Gathered Together in a Cave and Grooving With a Pict
quote:
Whahahahaquote:
Wow dat is wel erg oud ja, maar ook weer mooi !quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Mijn oma is overleden.
Ben net terug van condoleance.
Ze is 103 jaar gewordenze was een ouwe zeer taaie
Rust zacht oma!
Zeer respectabele leeftijd. Gecondoleerd dude.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Mijn oma is overleden.
Rust zacht oma!
Mooie leeftijd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Mijn oma is overleden.
Rust zacht oma!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |