Hoax, dat kan helemaal niet!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef guitarist het volgende:
Damn. Hardeschijf van m'n Macbook dood.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik ben trouwens aan het kijken naar die 27" iMac......is dat iets voor mij als mac-noob?
Ja, dat dus. En ik ben best wel tevreden over Windows, maar ik sta zeker wel open voor andere dingen en ik geef ook gewoon toe dat Windows Vista bagger was. Bij de Apple fanboys is het ondenkbaar om kritisch te zijn over Apple producten. Apple is inderdaad erg goed in marketing.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Diezelfde discussie hadden ThE_ED en ik met een maat van ons zaterdag! Die kerel is ook al zo'n fanboy. Ik snap het ook niet. Ik ben zelf nogal fan van Linux, open source enzo maar ik zweer er niet bij ofzo. Met Apple is het soms net alsof het een sekte geworden is. Tuurlijk wel erg slimme marketing en branding...
Peren!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:47 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb ook een paar Apples. En een iPod.
Garage Band is de missing linkquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:47 schreef Metalfreak het volgende:
Maar ging het hier niet over gitaren?
Goed punt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:55 schreef Svyatagor het volgende:
't Is wel gek inderdaad dat er nauwelijks neutrale Apple-gebruikers zijn. Geen enkele Apple-gebruiker zal zeggen: mwoah, 't is gewoon een computer. Misschien is het ook een vorm van cognitieve dissonantie; ik heb er veel geld voor betaald, dus dan moét het wel goed zijn.
Het komt natuurlijk ook doordat Apple-gebruikers bewust kiezen voor het merk. Terwijl gemiddelde computergebruikers nooit per se zullen kiezen voor Compaq of Dell of Acer, volgens mij. Die kijken gewoon naar wat op dat moment een goeie prijs / kwaliteit-verhouding heeft. Of niet?
Present.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:55 schreef Svyatagor het volgende:
't Is wel gek inderdaad dat er nauwelijks neutrale Apple-gebruikers zijn. Geen enkele Apple-gebruiker zal zeggen: mwoah, 't is gewoon een computer.
quote:
En van mij ook niet...quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Al word de volgende laptop geen Acer, mag niet van Witchfynder
Ik dus wel!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En van mij ook niet...
Ik ken echt NIEMAND die tevreden is over zijn Acer
Zelfs hardeschijfen van Macbooks kunnen niet tegen een val.quote:
Heb ik al gedaan en heb er vet veel plezier van!quote:
Daarom moet ik inderdaad ook niet zo'n dure laptop hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:04 schreef TeleluvR het volgende:
Tsja, dan ben je alleen maar blij dat je geen keidure Apple hebt
Heb je wel een backup? Schijf vervangen is trouwens supermakkelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
Zelfs hardeschijfen van Macbooks kunnen niet tegen een val.
Ze hebben wel een acceleratiemeter bij een val gaat dan de kop opzij. Maar tegen een harde hoge klap kunnen ze echt niet.
Zometeen nieuwe halen. Hopen dat er verder niks stuk is.
Duur mag wel, maar dan moet je zo'n militair ding hebben die nog een bombardement overleeftquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom moet ik inderdaad ook niet zo'n dure laptop hebben
Ja, zo'n bomvrije 386! Kek!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Duur mag wel, maar dan moet je zo'n militair ding hebben die nog een bombardement overleeft.
Whehe.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, zo'n bomvrije 386! Kek!
[ afbeelding ]
Gitaristen welquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:27 schreef Aresdreams het volgende:
gitaar heeft geen appel nodig...
Uhm, elke laptop is in principe bomvrij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, zo'n bomvrije 386! Kek!
[ afbeelding ]
Een zwarte doos!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Duur mag wel, maar dan moet je zo'n militair ding hebben die nog een bombardement overleeft.
Te duurquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef Daantke het volgende:
Spammm van een (zeer) leuk beginnerssetje van een vriend
[TK] Gitaar London City Comet met versterker
die gitaar is 199 in de winkel als ik het niet verkeerd hebquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:04 schreef genakt het volgende:
[..]
die gitaar is 199 in de winkel als ik het niet verkeerd heb![]()
![]()
Nu wel jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:04 schreef genakt het volgende:
[..]
die gitaar is 199 in de winkel als ik het niet verkeerd heb![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |