Beetje ver weg, sorry Dean!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
En niemand die komende zaterdag in Dokkum komt kijken zeker?
Goed nieuws tochquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beetje ver weg, sorry Dean!
We willen nog steeds snel een keer langskomen, maar de weekenden zijn vol, ik ben weer redelijk aan het werk en de komende week MusikMesse+nieuw neefje! Pfff!
Wel voor mij, niet zo voor jouquote:
Er is anders genoeg te doen in Frankfurt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:41 schreef TeleluvR het volgende:
Ik hoop het, want anders reis ik voor jan lul naar Frankfurt
Och, die ene meer of minder merk je op een lege zaal toch nietquote:
Komen er zo weinig mensen op af?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, die ene meer of minder merk je op een lege zaal toch niet
Mwah, vorige keer was het ook wel redelijk druk opzich hoor. Ik kan alleen nooit veel vrienden enzo meekrijgen... hoop dat de andere bands wat op sleeptouw nemenquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Komen er zo weinig mensen op af?
Is er eindelijk eens wat te doen in Dokkum, laat het publiek het afweten.
Mja, wij zitten allemaal veeeeeeeeeeer weg. Waar zijn al die Friezen dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mwah, vorige keer was het ook wel redelijk druk opzich hoor. Ik kan alleen nooit veel vrienden enzo meekrijgen... hoop dat de andere bands wat op sleeptouw nemen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mja, wij zitten allemaal veeeeeeeeeeer weg. Waar zijn al die Friezen dan?
In Gelderland.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mja, wij zitten allemaal veeeeeeeeeeer weg. Waar zijn al die Friezen dan?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, kweenie... dit zijn immers ook Zweedse meiden:
[ afbeelding ]
Nieuwe voor je verjaardag?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef guitarist het volgende:
Damn. Hardeschijf van m'n Macbook dood.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef guitarist het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef guitarist het volgende:
En Apple-gebruikers maar altijd beweren dat macs nooit kapot kunnen gaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef guitarist het volgende:
Apples zijn goed, maar veel van hun gebruikers niet echt, net als met elk systeemquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En Apple-gebruikers maar altijd beweren dat macs nooit kapot kunnen gaan![]()
Ja, ik weet dat er in harde schijven bewegende onderdelen zitten die kunnen slijten en dat dit niet appelgerelateerd is
Net zoals vorige week een directeur van een school me even wat wilde laten zien op zijn Macbook, loopt het hele ding vast en start 'ie automatisch op "uhhhh, dat doet 'ie normaal echt nooit hoor"
Alleen al vanwege de gebruikers zal ik nooit een apple kopen... Een vriendin van me is ook zo hysterisch wat betreft Apple, als Steve Jobs het zegt, dan is het zo... (alhoewel zelfs zij toegaf dat de iPad een nutteloos apparaat was, om er vervolgens aan toe te voegen "maar er zal er toch wel een van in huis komen")quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Apples zijn goed, maar veel van hun gebruikers niet echt, net als met elk systeem.
Diezelfde discussie hadden ThE_ED en ik met een maat van ons zaterdag! Die kerel is ook al zo'n fanboy. Ik snap het ook niet. Ik ben zelf nogal fan van Linux, open source enzo maar ik zweer er niet bij ofzo. Met Apple is het soms net alsof het een sekte geworden is. Tuurlijk wel erg slimme marketing en branding...quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de gebruikers zal ik nooit een apple kopen... Een vriendin van me is ook zo hysterisch wat betreft Apple, als Steve Jobs het zegt, dan is het zo... (alhoewel zelfs zij toegaf dat de iPad een nutteloos apparaat was, om er vervolgens aan toe te voegen "maar er zal er toch wel een van in huis komen")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |