abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79246621
Mensen die roepen dat katten hun behoefte netjes begraven liegen, want alle katten uit de hele buurt schijten mijn gras onder. Word lekker maaien straks

Ik zoek dus een manier om die rotbeesten van mijn erf te houden. Want ze schijten niet alleen mijn perken vol, ook lopen ze doodleuk naar binnen als ik 5 minuten de voor- of achterdeur of lager geplaatst raam in de kamer of keuken open heb.
Vorige bewoonster had wel wat met katten. Ze had ze zelf, en had niks tegen dieren van een ander, maar ik wel. Heb de schijt aan die beesten en wens er niet mee opgescheept te zitten. Je zou denken dat ze het na ruim anderhalf jaar wel doorhebben dat er iemand anders woont die er niks van moet hebben. Blijkbaar zijn de beesten zo stom als het achtereind van een varken, want ze blijven het proberen.

Ik ga geen dure oplossingen kopen, want ik heb last van een ander zijn huisdieren, en dat is te gek voor woorden.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:14:27 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_79246689
edit: weg!

[ Bericht 96% gewijzigd door senesta op 17-03-2010 15:59:15 ]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_79246740
Edit: Goed gezien

[ Bericht 77% gewijzigd door senesta op 17-03-2010 15:59:46 ]
pi_79246784
Kom er maar weer in met de honderd cliché's en stoere verhalen over hoe je katten het beste de nek om kan draaien Hebben we dat ook weer gehad, kunnen we daarna de serieuze tips posten.
pi_79246827
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef picodealion het volgende:
Kom er maar weer in met de honderd cliché's en stoere verhalen over hoe je katten het beste de nek om kan draaien Hebben we dat ook weer gehad, kunnen we daarna de serieuze tips posten.
Dat afmaken niet mag snap ik ook wel

Kom dus maar op met die tips, ben het wel zat
pi_79246887
tvp, ik heb van precies hetzelfde last, ook op mijn gras, mijn eigen kat notabene.
Ik heb verleden week bij het tuincentrum korrels gekocht die katten zouden moeten weren.
Je kan je de kosten iig besparen, koop het maar niet.
Ik heb op 15 vierkante meter korrels gestrooid voor 100 vierkante meter, en na 1 week loopt mijn kat er weer op.

Dus tips zijn hier ook welkom
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:20:52 #7
20720 brother52
Dus..........
pi_79246923
Peper en/of koffiedik strooien schijnt te helpen.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_79246937
dus verwerken in gerechten mag niet? waarom niet eigenlijk?
pi_79246971
Waterpistool???
Koffiedik strooien langs de randen van de tuin schijnt te werken. Maar ja dan moet je nogal wat koffiedik hebben en dan zit je nog met de plekken waar tegels liggen langs de randen van je tuin.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  Boks-Chick woensdag 17 maart 2010 @ 11:23:18 #10
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79247029
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef nieslief het volgende:
Waterpistool???
Koffiedik strooien langs de randen van de tuin schijnt te werken. Maar ja dan moet je nogal wat koffiedik hebben en dan zit je nog met de plekken waar tegels liggen langs de randen van je tuin.
een hele rij met senseopads (die je inzamelt in de omgeving) neerleggen
lolwut
pi_79247087
Paar oude topics met tips:
Katten uit tuin houden
Hoe hou ik andermans katten uit onze tuin?
Katten weghouden uit je tuin.
Hoe houd ik katten van mijn kruidentuin weg?
Katten in de tuin.

Koffiedik in de tuin leggen wordt vrij veel genoemd iig Ik weet alleen dus niet of dat nou de geur is, of dat ze er liever niet in staan (en je dus een tapijtje moet leggen over je tuin )
pi_79247136
helaas senseo is geen koffie
pi_79247167
Koffiedik moet lukken... maar dat lijkt me geen blijvende oplossing? Dat verregent een keer, en ik doe het een paar dagen niet, en dan komen ze vrolijk terug.
pi_79247207
Koffiedik strooien schijnt te werken, schillen van citrusvruchten fijn malen/snijden en uitstrooien werkt zeker.

Oh, en katten en begraven van de uitwerpselen, volgens mij doen Siamesen dat bijvoorbeeld niet. Die schijten ergens gewoon neer... en dat is vast enigszins genetisch bepaald, dus zal het ook wel doorfokken in huis, tuin en keuken katten.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_79247337
Nee, want hier komen totaal geen siamezen, maar van die gewone huiskatten. En schijten dat ze doen

Trouwens, dat koffiestrooien word nog leuk, ze kunnen van alle zijden mijn tuin in komen, dus dat word nogal wat doorzuipen dan...
pi_79247448
Edit: Doei!

[ Bericht 97% gewijzigd door senesta op 17-03-2010 16:00:52 ]
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:33:58 #17
20720 brother52
Dus..........
pi_79247478
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef The_Dean het volgende:
Nee, want hier komen totaal geen siamezen, maar van die gewone huiskatten. En schijten dat ze doen

Trouwens, dat koffiestrooien word nog leuk, ze kunnen van alle zijden mijn tuin in komen, dus dat word nogal wat doorzuipen dan...
Zeker gezien de grootte van je tuin.
Je slaapt de komende paar weken niet
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_79247527
Mijn moeder heeft weleens kattenweerspul gegeven aan de buren, gok dat het niet heel duur was
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:39:33 #19
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_79247737
Ben je een beetje handig? :

Bewegingsmelder op kathoogte monteren, en aan sluiten op een elektrische waterklep.
Sprinklers op de waterklep aansluiten en achter je raam gaan kijken hoe hoog de eerste kat springt als die je tuin in loopt. Dit werkt voor katten en reigers uitstekend.

Diervriendelijker kan volgens mij niet.
pi_79247829
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef RaymondK het volgende:

Bewegingsmelder op kathoogte monteren, en aan sluiten op een elektrische waterklep.
Sprinklers op de waterklep aansluiten en achter je raam gaan kijken hoe hoog de eerste kat springt als die je tuin in loopt. Dit werkt voor katten en reigers uitstekend.

Ik ben wel handig, maar als je de OP had gelezen had je kunnen zien dat ik daar geen zin in heb
Ik heb geen zin veel geld en tijd te verspillen aan een ander zijn beesten. Hoe diervriendelijk het ook is.
Ook niet zo dat ik lui ben, gewoon geen zin in, heb wel wat beters te doen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:42:27 #21
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_79247861
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef RaymondK het volgende:

Duurder ook niet.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:43:14 #22
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_79247903
Jij bent dus gewoon IN het territorium van de katten gaan wonen! Koophuis? Verborgen gebrek!
censuur :O
pi_79248125
Huur
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:49:00 #24
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_79248149
Koffieprut en afgeknipte haren!
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 12:24:49 #25
155227 crew  Guppy
dus
pi_79249508
Je wilt ervan af, maar er niks voor doen (of in ieder geval er niks aan uitgeven). Snap ik, het is immers niet jouw schuld, die katten.

Maar ik denk niet dat het kan... Je zult een investering moeten doen, want anders gebeurt er niks.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')