Dat afmaken niet mag snap ik ook welquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef picodealion het volgende:
Kom er maar weer in met de honderd cliché's en stoere verhalen over hoe je katten het beste de nek om kan draaienHebben we dat ook weer gehad, kunnen we daarna de serieuze tips posten.
een hele rij met senseopads (die je inzamelt in de omgeving) neerleggenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef nieslief het volgende:
Waterpistool???
Koffiedik strooien langs de randen van de tuin schijnt te werken. Maar ja dan moet je nogal wat koffiedik hebben en dan zit je nog met de plekken waar tegels liggen langs de randen van je tuin.
Zeker gezien de grootte van je tuin.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef The_Dean het volgende:
Nee, want hier komen totaal geen siamezen, maar van die gewone huiskatten. En schijten dat ze doen
Trouwens, dat koffiestrooien word nog leuk, ze kunnen van alle zijden mijn tuin in komen, dus dat word nogal wat doorzuipen dan...
Ik ben wel handig, maar als je de OP had gelezen had je kunnen zien dat ik daar geen zin in hebquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef RaymondK het volgende:
Ben je een beetje handig? :
Bewegingsmelder op kathoogte monteren, en aan sluiten op een elektrische waterklep.
Sprinklers op de waterklep aansluiten en achter je raam gaan kijken hoe hoog de eerste kat springt als die je tuin in loopt. Dit werkt voor katten en reigers uitstekend.![]()
Diervriendelijker kan volgens mij niet.
Duurder ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef RaymondK het volgende:
Ben je een beetje handig? :
Bewegingsmelder op kathoogte monteren, en aan sluiten op een elektrische waterklep.
Sprinklers op de waterklep aansluiten en achter je raam gaan kijken hoe hoog de eerste kat springt als die je tuin in loopt. Dit werkt voor katten en reigers uitstekend.![]()
Diervriendelijker kan volgens mij niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |