en jij woont in een probleemwijk?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:11 schreef Walter-Ego het volgende:
Tjsa, katten kunnen overlast geven. Da's altijd erg jammer. Wij hadden vroeger ook twee katten en iemand heeft ze ooit gedreigd dood te maken. Ik weet wel dat als iemand dat bij mijn katten flikt en ik weet wie het is, dan kan ie maar beter snel verhuizen want hij krijgt een paar brandbommen door z'n ruiten. Zeker als ie ook nog weet dat die beestjes van mij zijn.
Als ik alleen bloemen in de tuin had, kon het me ook niets schelen.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:13 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn kat komt mijn tuin amper uit trouwens, nadeel is wel dat ie altijd in mijn tuin schijt. Aan de andere kant groeit alles er wel goed op
Dan hou die beesten binnen!quote:Op zondag 4 maart 2007 14:11 schreef Walter-Ego het volgende:
Tjsa, katten kunnen overlast geven. Da's altijd erg jammer. Wij hadden vroeger ook twee katten en iemand heeft ze ooit gedreigd dood te maken. Ik weet wel dat als iemand dat bij mijn katten flikt en ik weet wie het is, dan kan ie maar beter snel verhuizen want hij krijgt een paar brandbommen door z'n ruiten. Zeker als ie ook nog weet dat die beestjes van mij zijn.
Ik heb er helemaal geen plezier aan, daarom schrijf ik ook dat ik een diervriendelijk(ere) oplossing zoek.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:17 schreef senesta het volgende:
Ik neem dit topic even mee naar F&F, het is geen K&W topic.
Ik vraag me wel af waarom TS ondanks de diervriendelijke oplossingen toch praat over een spons.
Heb je er plezier in om dieren te martelen?
Dat is het wel namelijk.
We kunnen dus doorgaan voor een diervriendelijke oplossing en anders doe ik er een slotje op.
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:11 schreef Walter-Ego het volgende:
Ik denk toch echt dat meer een F&F topic isquote:Op zondag 4 maart 2007 14:19 schreef __Saviour__ het volgende:
In k&w pastte het ook prima. Vooral mijn schrikdraad oplossing.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat meer een F&F topic is![]()
De cacao doppen schijnen goed te werken, net als koffieprut op de plaatsen waar ze hun behoefte doen in de tuin.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:19 schreef Blauwe_Pino het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen plezier aan, daarom schrijf ik ook dat ik een diervriendelijk(ere) oplossing zoek.
Ik ben van mening dat niets hierboven diervriendlijk is.
Dood hoeven ze van mij ook niet.
Ik wil alleen dat ze uit mijn tuin blijven.
Maar als niets werkt....
Wat dacht je ervan om het eerst eens uit te proberen voordat je concludeert dat niets werkt?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:19 schreef Blauwe_Pino het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen plezier aan, daarom schrijf ik ook dat ik een diervriendelijk(ere) oplossing zoek.
Ik ben van mening dat niets hierboven diervriendlijk is.
Dood hoeven ze van mij ook niet.
Ik wil alleen dat ze uit mijn tuin blijven.
Maar als niets werkt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |