Wow dat is wel erg oud ja, maar ook weer mooi !quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Mijn oma is overleden.
Ben net terug van condoleance.
Ze is 103 jaar gewordenze was een ouwe zeer taaie
Rust zacht oma!
Zeer respectabele leeftijd. Gecondoleerd dude.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Mijn oma is overleden.
Rust zacht oma!
Mooie leeftijd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Mijn oma is overleden.
Rust zacht oma!
je kan de pre-amp voor je toneport doen, en dan inderdaad de fantoom daarvan gebruiken!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik heb even n00b informatie nodig
Ik wil met een condensator mic opnemen via m'n computer.
Als interface gebruik ik m'n toneport die een XLR ingang heeft maar geen fantoomvoeding.
Dus ik heb nog een fantoomvoeding nodig, maar een pre amp hoeft niet wnat die zit in de software..right ?
Als ik nog een pre-amp heb, kan ik die dan wel gebruiken, maar puur alleen als fantoomvoeding?
deze dus:
http://www.feedback.nl/recording-randapparatuur/behringer/mic-100
En hoe krijgt de mic die voeding binnen, gaat dan via de xlr kabel gewoon ?
"JA maar ik heb hem voor 700 gekocht!"quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:53 schreef genakt het volgende:
aww jammer dat mensen nooit willen zien dat ze zelf dan als ze een gitaar voor 700 euro hebben gekocht maar dat hij nog nu maar 500 in de winkel is. Ze hem 2e hands voor 450 willen verkopen en niet lager![]()
ligt het aan mij ? hij is dat dan toch niet meer waard
Ze denken dat wat zij ervoor betaald hebben de prijs bepaald ipv de markt. Helaaaaaas.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
"JA maar ik heb hem voor 700 gekocht!"
Prima, dan regel ik nog wel 50 euro en haal ik hem wel nieuw
Dat soort mensen kan je vaak ook niet mee in discussie gaan
Maar stom is het wel!
Gecondoleerd en sterkte!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Mijn oma is overleden.
Rust zacht oma!
Ik heb mijn gitaar voor 250 gulden gekocht, maar die verkoop ik nog niet voor 500 euro!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:53 schreef genakt het volgende:
aww jammer dat mensen nooit willen zien dat ze zelf dan als ze een gitaar voor 700 euro hebben gekocht maar dat hij nog nu maar 500 in de winkel is. Ze hem 2e hands voor 450 willen verkopen en niet lager![]()
ligt het aan mij ? hij is dat dan toch niet meer waard
Of mensen die denken dat onderdelen die ze er op monteren, of pickups enzo, dat ze dat bij de vraagprijs op kunnen tellen. Wel een beetje natuurlijk [afhankelijk van de onderdelen], maar nooit het hele bedrag.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze denken dat wat zij ervoor betaald hebben de prijs bepaald ipv de markt. Helaaaaaas.
Iemand wilde eens een Squier Standard P voor 265,- verkopen. Nieuw zijn ze 279,-, maar ja, hij had er een vorig jaar een Fender Vintage element ingezet en nieuwe potmeters. Nou, paar euro per potmeter en dat element kost 69,-. Ja, dus niet hequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of mensen die denken dat onderdelen die ze er op monteren, of pickups enzo, dat ze dat bij de vraagprijs op kunnen tellen. Wel een beetje natuurlijk [afhankelijk van de onderdelen], maar nooit het hele bedrag.
ach als je er voor 150 euro aan nieuwe elementen in zet, vind ik wel dat je iets of wat er voor mag vragen, maar inderdaad nooit volle pond.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of mensen die denken dat onderdelen die ze er op monteren, of pickups enzo, dat ze dat bij de vraagprijs op kunnen tellen. Wel een beetje natuurlijk [afhankelijk van de onderdelen], maar nooit het hele bedrag.
Jawel, en dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach als je er voor 150 euro aan nieuwe elementen in zet, vind ik wel dat je iets of wat er voor mag vragen, maar inderdaad nooit volle pond.
Kuukelekuuuuuuuuquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel, en dat snap ik ook wel.
Maar iemand die een setje EMG's in een gitaar van 100 euro set en er lekker 250 voor vraagt kan voor mij de haan naaien.
Gefelcitieerdquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:30 schreef Svyatagor het volgende:
Oh, by the way, gisteren auditie gedaan bij een bandje, en ik ben aangenomen
http://www.myspace.com/originalglorybox
Er zit bij deze opnames nog geen gitaar, maar daar ga ik dus voor zorgen.
vind je het erg dat ik zeg dat het echt kutmuziek isquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:30 schreef Svyatagor het volgende:
Oh, by the way, gisteren auditie gedaan bij een bandje, en ik ben aangenomen
http://www.myspace.com/originalglorybox
Er zit bij deze opnames nog geen gitaar, maar daar ga ik dus voor zorgen.
quote:maestro,
de 1e week van april heb ik waarschijnlijk een opnamesessie waarbij ik een
paar extra handen wel kan gebruiken ;-)
Is dat wat?
Grtz,
Guido
ze bestaan toch al zo'n 25 jaar dus ik zal vast niet de enige die het leuk vindquote:
zijn dan ook 1 van de grondleggers van echte deathmetalquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
Aan hun verkoopcijfers te zien zeker niet.
Hmmm, straks maar eens even luisteren dan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:39 schreef genakt het volgende:
[..]
zijn dan ook 1 van de grondleggers van echte deathmetal
Goldtop is zeker de shit!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
sterf!!!, goldtop is de shit!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |