http://www.rtvdordrecht.nl/index.php?page=nieuwsitem&id=2010/03/16/mogelijk-doorbraak-vermissing-milly-boele/quote:Mogelijk doorbraak vermissing Milly Boele
De politie heeft bij huiszoeking in een woning aan de Schuilenburg in Dordrecht belangrijke sporen gevonden. Welke dat zijn is nog niet bekend.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ing-milly-boele.htmlquote:Politie onderzoekt woning Milly Boele
DORDRECHT - De politie is dinsdagavond in verband met de verdwijning van de twaalfjarige Milly Boele een onderzoek begonnen in en rondom een woning in de buurt van haar ouderlijk huis in Dordrecht.
De plek waar de politie onderzoek doet, is bij Schuilenburg huisnummer 91. De politie liet weten dat ze over belangrijke informatie beschikt.
Het Dordtse meisje Milly verdween een week geleden spoorloos. Haar verdwijning kreeg landelijke bekendheid door een grootscheepse zoekactie.
Tot en met dinsdag kreeg de politie 250 tips over de vermissing van het meisje, maar eerder op de dag leek er nog geen spoor te zijn van Milly Boele.
Medewerking
De politie heeft maandag ook al gezocht in een woning aan de Schuilenburg in Dordrecht, maar uit dat onderzoek bleek toen geen betrokkenheid tussen de bewoner en de vermissing van Milly.
De man verleende volgens de politie volledige medewerking. Of het onderzoek dinsdag in hetzelfde huis plaatsvindt is nog niet duidelijk.
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)rlijk%20huis%20Millyquote:Politie doet opnieuw onderzoek in straat Milly
16 maart 2010
De politie doet opnieuw onderzoek naar het vermiste meisje Milly Boele. Sinds vanavond zijn rechercheurs bezig met het opzetten van tenten en lampen in een woning in de buurt van het huis van de 12-jarige Milly.
Volgens de Politie Zuid-Holland-Zuid heeft nieuwe informatie geleid tot het extra onderzoek. De woordvoerder wilde niet zeggen om wat voor informatie het gaat. De politie heeft een deel van de Schuilenburgstraat afgezet.
Milly verdween woensdag 10 maart tussen vijf uur 's middags en zeven uur 's avonds, nadat ze rond half zes voor het laatst telefonisch contact met haar moeder had gehad. De politie sloeg donderdagmiddag onder meer alarm via het landelijk waarschuwingssysteem Amber Alert.
Vanavond is er extra aandacht voor de Dordtse verdwijningszaak in Opsporing Verzocht. Gisteren deed SBS6 dat al. Die zijn ook een posteractie begonnen voor Milly Boele.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)matie-over-milly.xmlquote:OPNIEUW HUISZOEKING IN ZAAK-MILLY
De politie is vanwege de verdwijning van de twaalfjarige Milly Boele een onderzoek begonnen in en rondom een woning in de buurt van haar ouderlijk huis in Dordrecht.
De politie heeft het gebied rond De Schuilenburg nummer 91 afgezet met linten. Ook zouden er groene schermen zijn geplaatst. De politie zegt belangrijke informatie te hebben, die heeft geleid tot het grote onderzoek.
Gisteren werd ook al een huis doorzocht. De aanleiding daarvoor was een tip, maar die doorzoeking leverde eerder nog niets op.
De 12-jarige Milly verween vorige week woensdag uit het huis van haar ouders in Dordrecht. Een dag later werd een Amber Alert rondgestuurd en een grote zoekactie op touw gezet.
Tot en met vandaag kreeg de politie 250 tips over de vermissing van het meisje, maar eerder op de dag leek er nog geen spoor te zijn van Milly Boele.
Twitter.comquote:arnowalop RT @idordt: Ik hoop dat dit geen flauwe grap is. RT @CesarRazord: Milly Boele (vermist meisje uit dordt) is gevonden ! Volgens iemand uit haar straat.
Twitter.comquote:JoeriStub: Volgens buurtbewoner wordt nu het huis van alleenstaande buurman van Milly Boele doorzocht
Twitter.comquote:devalk Politie onderzoekt woning Milly Boele: http://bit.ly/cNEd3U stoffelijk overschot 2 huizen verder gevonden politie schimmig (familiedrama?)
minute ago from web
quote:Op de Twitter van RTL verslaggever Antoin Peeters staat te lezen dat de politie tegen de buren zou hebben gezegd dat Milly is gevonden. Momenteel wordt er gegraven in de tuin. Ook zijn er mannen met witte pakken gesignaleerd. Peeters laat weten dat de politie nog niets van deze berichtgeving heeft bevestigd.
3e, dat was het 2e al.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef SteelDogg het volgende:
Oké, alleen belangrijke berichten plaatsen? Dit word écht chaotisch zo. 2e topic komt er al bijna aan
Ook dat ja...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat niet alleen, als ik om drie uur snachts ga graven in mn tuin kan het nog zo ons kent ons zijn, maar dan slapen mn buren gewoon hoor
nee, 2 huizen verder... hoekhuisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
In de achtertuin van de ouders? Sorry heb ook geen tv.
Klopt, hoe langer het duurt hoe kleiner de kans dat ze nog leven... (Daarom is er denk ik ook zoveel ophef over dat Amber Alarm wat te laat zou zijn afgegeven).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sowieso is de kans blijkbaar heel erg klein dat een kind levend gevonden wordt na de eerste 48 uur. Exacte percentages heb ik niet, maar dat is wel iets wat me is bijgebleven.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef Arcee het volgende:
Meisje uit Dordrecht verdwenen
Vermist meisje Dordrecht waarschijnlijk gevonden
quote:RT @JoeriStub: om half 10 uitzendingen extra nieuwsuitzendingen op RTL en SBS over de zaak Milly Boele #milly #dordrecht
quote:Krijg een DM dat Milly gevonden zou zijn in de kruipruimte. let op: onbevestigd bericht
19 minutes ago via TweetDeck
http://www.rtvdordrecht.nl/index.php?page=nieuwsitem&id=2010/03/16/mogelijk-doorbraak-vermissing-milly-boele/quote:Mogelijk doorbraak vermissing Milly Boele
De politie heeft bij huiszoeking in een woning aan de Schuilenburg in Dordrecht belangrijke sporen gevonden. Welke dat zijn is nog niet bekend.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ing-milly-boele.htmlquote:Politie onderzoekt woning Milly Boele
DORDRECHT - De politie is dinsdagavond in verband met de verdwijning van de twaalfjarige Milly Boele een onderzoek begonnen in en rondom een woning in de buurt van haar ouderlijk huis in Dordrecht.
De plek waar de politie onderzoek doet, is bij Schuilenburg huisnummer 91. De politie liet weten dat ze over belangrijke informatie beschikt.
Het Dordtse meisje Milly verdween een week geleden spoorloos. Haar verdwijning kreeg landelijke bekendheid door een grootscheepse zoekactie.
Tot en met dinsdag kreeg de politie 250 tips over de vermissing van het meisje, maar eerder op de dag leek er nog geen spoor te zijn van Milly Boele.
Medewerking
De politie heeft maandag ook al gezocht in een woning aan de Schuilenburg in Dordrecht, maar uit dat onderzoek bleek toen geen betrokkenheid tussen de bewoner en de vermissing van Milly.
De man verleende volgens de politie volledige medewerking. Of het onderzoek dinsdag in hetzelfde huis plaatsvindt is nog niet duidelijk.
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)rlijk%20huis%20Millyquote:Politie doet opnieuw onderzoek in straat Milly
16 maart 2010
De politie doet opnieuw onderzoek naar het vermiste meisje Milly Boele. Sinds vanavond zijn rechercheurs bezig met het opzetten van tenten en lampen in een woning in de buurt van het huis van de 12-jarige Milly.
Volgens de Politie Zuid-Holland-Zuid heeft nieuwe informatie geleid tot het extra onderzoek. De woordvoerder wilde niet zeggen om wat voor informatie het gaat. De politie heeft een deel van de Schuilenburgstraat afgezet.
Milly verdween woensdag 10 maart tussen vijf uur 's middags en zeven uur 's avonds, nadat ze rond half zes voor het laatst telefonisch contact met haar moeder had gehad. De politie sloeg donderdagmiddag onder meer alarm via het landelijk waarschuwingssysteem Amber Alert.
Vanavond is er extra aandacht voor de Dordtse verdwijningszaak in Opsporing Verzocht. Gisteren deed SBS6 dat al. Die zijn ook een posteractie begonnen voor Milly Boele.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)matie-over-milly.xmlquote:OPNIEUW HUISZOEKING IN ZAAK-MILLY
De politie is vanwege de verdwijning van de twaalfjarige Milly Boele een onderzoek begonnen in en rondom een woning in de buurt van haar ouderlijk huis in Dordrecht.
De politie heeft het gebied rond De Schuilenburg nummer 91 afgezet met linten. Ook zouden er groene schermen zijn geplaatst. De politie zegt belangrijke informatie te hebben, die heeft geleid tot het grote onderzoek.
Gisteren werd ook al een huis doorzocht. De aanleiding daarvoor was een tip, maar die doorzoeking leverde eerder nog niets op.
De 12-jarige Milly verween vorige week woensdag uit het huis van haar ouders in Dordrecht. Een dag later werd een Amber Alert rondgestuurd en een grote zoekactie op touw gezet.
Tot en met vandaag kreeg de politie 250 tips over de vermissing van het meisje, maar eerder op de dag leek er nog geen spoor te zijn van Milly Boele.
Twitter.comquote:arnowalop RT @idordt: Ik hoop dat dit geen flauwe grap is. RT @CesarRazord: Milly Boele (vermist meisje uit dordt) is gevonden ! Volgens iemand uit haar straat.
Twitter.comquote:JoeriStub: Volgens buurtbewoner wordt nu het huis van alleenstaande buurman van Milly Boele doorzocht
Twitter.comquote:devalk Politie onderzoekt woning Milly Boele: http://bit.ly/cNEd3U stoffelijk overschot 2 huizen verder gevonden politie schimmig (familiedrama?)
1 minute ago from web
Nee, maar wat ik begreep ik dat ze nu zoeken, twee huizen verder, bij een oud huis waar de ouders hebben gewoond.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat de neuk bedoel jij dan?![]()
Suggereer je nu dat een 12 jarig meisje al op kamers zat in het studentenleven of wat?![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef detulp050 het volgende:
Op RTVNoord werd gemeld dat de verdachte een bekend zedendelinquent die nog maar twee jaar 'gereintegreerd' is in de maatschappij
Sensatie FTW olé oléquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff serieus, wat is die Fritswester een josti zeg. Zo ff wat uitkramen... Terwijl ze bij de nieuwsuitzending waar hij naar verwijst niet eens beweren dat ze dood gevonden is...
Waar slaat dat dan op, eerste willen zijn die het roept ofzo? Kijkers willen trekken?
Dat zou me idd helemaal niet verbazen, en ook dat dat de tip is, die dan nota bene van iemand buiten justitie/politie moest worden gegevenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef detulp050 het volgende:
Op RTVNoord werd gemeld dat de verdachte een bekend zedendelinquent die nog maar twee jaar 'gereintegreerd' is in de maatschappij
Ziggo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ned 1 klapt er bij mij nu net uit. WTF.
En uiteraard was het beter dat de buurt hier niet van op de hoogte was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef detulp050 het volgende:
Tjah helaas telt in sommige gevallen hier in Nederland nog steeds het welzijn van de dader meer dan het welzijn van de samenleving.quote:
Dat zou wel heel kwalijk zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef detulp050 het volgende:
Heeft elk dorp nu ook al een eigen TV-zender?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:44 schreef Kwaliteit het volgende:
TV Dordrecht doet helaas geen liveverslag
http://spixtv.nl/index.php?page=tvdordrecht
wat een klote omroep toch ook, maar wel miljoenen naar binnenschuiven...
ik vraag me af waar al dat geld blijft
Ik sluit mijzelf bij deze tvp aanquote:
Nee, de buurt op de hoogte stellen had wel zeker zoiets voorkomenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef Gia het volgende:
[..]
En uiteraard was het beter dat de buurt hier niet van op de hoogte was.![]()
Laten we vooral justitie maar weer de schuld gaan geven, dat het amber alert te laat was!
Als dit waar is, is het weer een bevestiging dat het systeem niet werkt. Even afwachten totdat dat officieel wordt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef Gia het volgende:
[..]
En uiteraard was het beter dat de buurt hier niet van op de hoogte was.![]()
(...)
Alweerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef detulp050 het volgende:
Ik zou Dordrecht nou ook weer geen dorp noemenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:46 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Heeft elk dorp nu ook al een eigen TV-zender?
Hier ook...quote:
quote:Milly Boele is vanavond levenloos aangetroffen vlakbij haar ouderlijk huis in Dordrecht. Dat meldt RTL-journalist Frits Wester zojuist op Twitter. De politie zou aan het graven zijn in een tuin bij het huis dat sinds vanavond onderzocht wordt.
Milly is nog altijd zoek
UPDATE: Frits Wester twittert dat Milly dood gevonden is: 'vreselijk Milly dood gevonden in buurt eigen huis. 21.30extra uitzending RTL Nieuws.'
Lijkt mij een duidelijk voorbeeld waarom het beter is als de buurt wél op de hoogte is als zo iemand daar komt wonen.quote:
Ja want dan was de man met pek en veren uit de buurt verjaagd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:46 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Nee, de buurt op de hoogte stellen had wel zeker zoiets voorkomen
Zelfde bron...quote:
en frits wester zegt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)j-ouderlijk-huis.htm
Frits Wester (http://twitter.com/fritswester) heeft het zojuist ook getwitterdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:44 schreef One_of_the_few het volgende:
Laat dat waarschijnlijk maar weg. Helaas is het zo.
quote:vreselijk Milly dood gevonden in buurt eigen huis. 21.30extra uitzending RTL Nieuws
Hoe betrouwbaar is Elsevier?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Dat zal hem wel zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, is het nu al nieuws omdat FW het twittert![]()
Ongetwijfeld krijgt hij gelijk, das gewoon 1 + 1 = 2 helaas. Maar volgens mij is het bij hem nu vooral voor z'n beurt roepen omdat het toch 99% zeker dat gaat zijn, en hij dan de scoop heeft
Frits werkt voor RTL. Zijn hoofddoel is gewoon ordinair scoren.. Happens all the time.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, is het nu al nieuws omdat FW het twittert![]()
Ongetwijfeld krijgt hij gelijk, das gewoon 1 + 1 = 2 helaas. Maar volgens mij is het bij hem nu vooral voor z'n beurt roepen omdat het toch 99% zeker dat gaat zijn, en hij dan de scoop heeft
Is ook op grond van de Twitter van Frits Wester. Nog steeds onbevestigd dus. Ja, officieel dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
En nog een eerdere tweet van hem 2 minuten eerder:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:48 schreef Lotusss het volgende:
Antoin Peeters RTL nieuws tweet om 21:42:
Ik ga even op een balkon kijken met cameraman. Overigens nog NIET bevestigd door politie, kan ook nog wel een paar uur duren.
Ook als de bron van Frist Wester komt, die op dat moment helemaal nog niet zeker wist dat het lichaam gevonden was?quote:
precies wat een onzinpostquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
=edit=
Ja, op Nederland 1quote:
waarom zouden ze het tegen de buren zeggen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En nog een eerdere tweet van hem 2 minuten eerder:
Politie zou tegen buren hebben gezegd dat ze is gevonden. Er wordt in ieder geval gegraven in de tuin.
t is al afquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
Zou iemand hier live verslag kunnen doen van tv?
Als buurman laat je de pers toch niet vanaf je balkon mee glurenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:51 schreef StephanL het volgende:
Media zoeken nu balkons op en ramen die uitkijken op de tuin.
Dat doen ze niet voor de lol. Belang van het onderzoek. Het zou wat zijn als elke politieman die toevallig een mic onder zijn snuf kreeg vrolijk ging staan fritswesteren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:51 schreef Green1 het volgende:
Geweldig! Dat ze zeiden dat er geruchten zijn op internetWel weer heel erg kut dat die politie er niks over zegt
arrogante klootzakken..
¤ ¤ ¤quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:52 schreef Strooper het volgende:
[..]
Als buurman laat je de pers toch niet vanaf je balkon mee gluren
waarom niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:52 schreef Strooper het volgende:
[..]
Als buurman laat je de pers toch niet vanaf je balkon mee gluren
Ja luister anders even verderquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:51 schreef gers het volgende:
opsporing verzocht heeft het al over geruchten op internet dat er een lijk is gevonden
Fritswesteren, het woord van 2010quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat doen ze niet voor de lol. Belang van het onderzoek. Het zou wat zijn als elke politieman die toevallig een mic onder zijn snuf kreeg vrolijk ging staan fritswesteren.
Zolang er geen 100% zekerheid is, lijkt het me anders beter dat er geen officieel bericht uitgaat, beetje lullig als de vermoedens niet blijken te kloppen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:51 schreef Green1 het volgende:
Geweldig! Dat ze zeiden dat er geruchten zijn op internetWel weer heel erg kut dat die politie er niks over zegt
arrogante klootzakken..
Weet ik veel... ik probeer alleen maar berichten te plaatsen van tweets van (gerenommeerde) journalisten omdat bij de helft van NL de tv eruit ligt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:52 schreef electronique het volgende:
[..]
waarom zouden ze het tegen de buren zeggen?
bij de politie is een streng beleid wat betreft het vertellen van informatie
hardcore radio?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoor op hardcore radio dat ze gevonden is?
quote:Zo’n 1,5 miljoen huishoudens kunnen vanavond geen televisie kijken. Door een grote storing bij kabelaar Ziggo kunnen abonnees geen televisie kijken of radio luisteren. De kabelaar verwacht tot woensdagmiddag nodig te hebben om de storing te verhelpen.
Is zo goed als het hele land. Jou stad is echt niet speciaal ofzo hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:52 schreef trovey het volgende:
Net nu ligt hier in de hele stad de tv plat....maar mocht het werkelijk zo zijn....sterkte voor haar ouders
walgelijke, ordinaire journalistiekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Fritswesteren, het woord van 2010
Misschien moet het lichaam eerst geďdentificeerd worden ofzo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Waarom kunnen ze niet gewoon zeggen of dat meisje dood is ? ik snap het probleem niet
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef PiRANiA het volgende:
WTF HOMOS!!!quote:De kabelaar verwacht tot woensdagmiddag nodig te hebben om de storing te verhelpen.
Klopt ook niet echt he, ze is gevonden maar er wordt toch nog gegraven.......quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En nog een eerdere tweet van hem 2 minuten eerder:
Politie zou tegen buren hebben gezegd dat ze is gevonden. Er wordt in ieder geval gegraven in de tuin.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef PiRANiA het volgende:
Omg hahaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/erikdewildt/status/10587041202
Hoofdkabel #Ziggo geraakt bij graven naar Milly?
1 minutes ago via web
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef Pino112 het volgende:
1 minutes ago via web
Laten we hopen naar aanleiding van een gigantische miskleun van RTL omdat ze straks een ouwe hond opgraven ofzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Fritswesteren, het woord van 2010
Dat dus, politiek verslaggever zijn en je dan aan zulke uitspraken wagen zonder duidelijke bronquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef electronique het volgende:
[..]
walgelijke, ordinaire journalistiek
En gemist door velen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef detulp050 het volgende:
Let op: dit is gewoon gelul van mij hoor, om maar aan te tonen dat iedereen alles gelooft omdat niemand ook maar wat checkt en gewoon uit is op sensatie. Punt gemaakt.
Zo gaat dat altijd. Natuurlijk is het wel waar. Er is gewoon een lichaam gevonden, maar 'onderzoek' zal nog moeten aantonen dat het Milly is. Tsja, ze zal dr ID wel niet op zak hebben gehad. Begrijp me goed, is heel erg hoor, en als ouders kom je daar nooit over heen, maar Frits zal dit echt niet rondtwitteren als het niet waar is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Waarom kunnen ze niet gewoon zeggen of dat meisje dood is ? ik snap het probleem niet
ja inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dus, politiek verslaggever zijn en je dan aan zulke uitspraken wagen zonder duidelijke bron
Dat dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zolang er geen 100% zekerheid is, lijkt het me anders beter dat er geen officieel bericht uitgaat, beetje lullig als de vermoedens niet blijken te kloppen.
Waar woont frits wester eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dus, politiek verslaggever zijn en je dan aan zulke uitspraken wagen zonder duidelijke bron
Als je het over semantiek gaat hebben....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:55 schreef klipper het volgende:
[..]
Klopt ook niet echt he, ze is gevonden maar er wordt toch nog gegraven.......
Zou het niet zo zijn dat ze denken dat ze dadelijk gevonden gaat worden op de plaats waar ze nu aan het graven zijn....
Voor die buurman is het misschien maar het beste dat hij nu ergens anders zit, stel ze wordt gevonden, dan zou je toch bijna met de buurt rechtertje gaan spelen....
Zit hier op mn stoel, kijk naar het beeldscherm, zie veel letters.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:57 schreef StephanL het volgende:
AntoinRTLNieuws
Sta nu op dak, camera recherche is aan het filmen. Zie witte tent met veel licht eronder.
3 minutes ago
Potdorie, hadden jullie mij even bij de neus. Sapperdeflap zeg, dat ik dáár overheen lees in een topic dat draait om snelle updates.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zit hier op mn stoel, kijk naar het beeldscherm, zie veel letters.
[..]
ze zijn aan het graven, maar inderdaad misschien vinden ze wel een hond of misschien het lichaam van iemand anders. niet zo respectvol dat iedereen maar een beetje rond gaat speculerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:56 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd. Natuurlijk is het wel waar. Er is gewoon een lichaam gevonden, maar 'onderzoek' zal nog moeten aantonen dat het Milly is. Tsja, ze zal dr ID wel niet op zak hebben gehad. Begrijp me goed, is heel erg hoor, en als ouders kom je daar nooit over heen, maar Frits zal dit echt niet rondtwitteren als het niet waar is.
RIP Milly.
[..]
bah walgelijk dat hij daar zo staat naar te kijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:57 schreef StephanL het volgende:
AntoinRTLNieuws
Sta nu op dak, camera recherche is aan het filmen. Zie witte tent met veel licht eronder.
3 minutes ago
Neuh want 'Frits' staat er natuurlijk pal naast en heeft zn 'DNA Identification for Dummies'-kitje meegenomenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:56 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd. Natuurlijk is het wel waar. Er is gewoon een lichaam gevonden, maar 'onderzoek' zal nog moeten aantonen dat het Milly is. Tsja, ze zal dr ID wel niet op zak hebben gehad. Begrijp me goed, is heel erg hoor, en als ouders kom je daar nooit over heen, maar Frits zal dit echt niet rondtwitteren als het niet waar is.
RIP Milly.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:59 schreef electronique het volgende:
[..]
bah walgelijk dat hij daar zo staat naar te kijken
Statistisch gezien is die kans natuurlijk te verwaarlozen, maar je zou maar die politieman zijn die de ouders richting PAAZ-afdeling stuurt met een foute mededeling...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:58 schreef electronique het volgende:
[..]
ze zijn aan het graven, maar inderdaad misschien vinden ze wel een hond of misschien het lichaam van iemand anders. niet zo respectvol dat iedereen maar een beetje rond gaat speculeren
rumours are like tumors
Jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:58 schreef Red_85 het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
Nee dan is er iets gevonden, maar dat kan dan net zo goed een hond zijn, als je zegt we hebben haar gevonden maar moeten nog even gaan graven, dan zeg je eerder we gaan graven en hopen haar daar te vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je het over semantiek gaat hebben....![]()
Je kan iemand vinden via speciale detectoren, honden en wellicht een lichaamsdeel dat uitsteekt ofzo. Dan duurt het nog wel even om iemand voorzichtig uit te graven zonder dat je het lichaam en/of eventueel ander bewijs vernielt.
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Potdorie, hadden jullie mij even bij de neus. Sapperdeflap zeg, dat ik dáár overheen lees in een topic dat draait om snelle updates.
Je zou er maar wat graag zelf staanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:59 schreef electronique het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef Pino112 het volgende:
1 minutes ago via web
Tja.. de een zijn dood...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:59 schreef electronique het volgende:
[..]
Haha.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:59 schreef electronique het volgende:
[..]
Te koud en Chelsea - Inter is bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou zeggen. We willen allemaal weten hoe het afloopt en dat gaat gewoon moeilijk zonder anderen die het ons vertellen, no?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
Haha.
Niet smaakvol misschien, maar wij zitten wel met z'n allen die Twitter berichtjes te lezen.
ow noes!!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:02 schreef Maanvis het volgende:
TV ligt er bij mij uit
[Upd] 'Belangrijke informatie' over Millyquote:Update 21.47 uur
Op de Twitter van RTL verslaggever Antoin Peeters staat te lezen dat de politie tegen de buren zou hebben gezegd dat Milly is gevonden. Momenteel wordt er gegraven in de tuin. Ook zijn er mannen met witte pakken gesignaleerd. Peeters laat weten dat de politie nog niets van deze berichtgeving heeft bevestigd.
De extra uitzending van RTL Nieuws is hier te bekijken.
maar om nou op een balkon te gaan staan een beetje kijken hoe het leven van een familie (en wellicht ook de buurt) compleet omgegooid wordt doordat het meisje wellicht gevonden wordt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. We willen allemaal weten hoe het afloopt en dat gaat gewoon moeilijk zonder anderen die het ons vertellen, no?
Als je ziet hoeveel idioten er op dit topic smachten naar een nieuwsberichtje, dan is het blijkbaar nodig om journalisten op balkons te hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook dan niet. Of heeft echt niemand nog wat fatsoen in zijn donder zitten.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef electronique het volgende:
[..]
maar om nou op een balkon te gaan staan een beetje kijken hoe het leven van een familie (en wellicht ook een buurt) verpest wordt doordat het meisje wellicht gevonden wordt.
nee dat vind ik smakeloos
Want als ze daar niet gaan staan dan komt ze straks ineens uit de speeltuin gewandeld en is alles goed?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef electronique het volgende:
[..]
maar om nou op een balkon te gaan staan een beetje kijken hoe het leven van een familie (en wellicht ook een buurt) verpest wordt doordat het meisje wellicht gevonden wordt.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heel triest voor haar ouders en overige familie. Dan ook nog zo'n mediacircus voor de deur, op de balkons in op de daken.
Zolang hij niet door de crime scene heen stampt op zoek naar zijn live scoop en niks verstoort is het gewoon zijn werk. Denk niet dat hij nu staat te fappen op dat balkon.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef electronique het volgende:
[..]
Hmm...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Dan lijkt het me vrij duidelijk, er van uitgaande dat hij niet zo'n zieke geest is..
quote:Name Cesar
Location Dordrecht
Web http://www.razord...
Bio A head full of ideas that are driving me insane !
Dit staat in OP.Maar het radio nieuws meld nu dat 2 huizen verderop eerder is doorzocht.quote:Medewerking
Ja verschrikkelijk is dat voor die oudersquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef Gia het volgende:
Je zou het maar meemaken, is je dochter vermist, wordt ze twee deuren verder verkracht en vermoord......of zo.
Dat zat ik me net ook te bedenken inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef TheVulture het volgende:
We worden toch eigenlijk ook steeds ongenuanceerder met zijn allen in onze honger naar nieuws he...
Och, dat kan altijd nog erger.quote:
Wutwiththewutnow? Enkel een hoofd opgebaard?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, dat kan altijd nog erger.
Sprong hier zaterdag een jongeman onder de trein, hoofd was nog intact en opgebaard en vreemde mensen die gingen kijken!!
Ziggo ligt eruit... dus eigenlijk niet neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel idioten er op dit topic smachten naar een nieuwsberichtje, dan is het blijkbaar nodig om journalisten op balkons te hebben.
Werkelijk, wat verandert er in je leven als je morgen in de krant leest dat ze is gevonden ipv over 2 uur waarin je alleen maar hebt zitten te F5-en? Niemand iets beters te doen?
of nog erger. Door het bot op internet te zetten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Sprong hier zaterdag een jongeman onder de trein, hoofd was nog intact en opgebaard en vreemde mensen die gingen kijken!!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Te koud en Chelsea - Inter is bezigDat is een beter idee dan melig lopen doen uit verveling in een topic met een kut onderwerp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Precies. Let maar eens op hoe mensen reageren als er iemand gereanimeerd wordt. Drommen en rekken, toestroom van een hele winkelstraat naar de zwaailichten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze die ouders al om die reden en hun eigen welzijn ergens opgevangen hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:08 schreef vosss het volgende:
Is die bewoner al gearresteerd? Als ik de vader was dan was ik nu op zoek naar hem om hem finaal de tering in te beuken
Had de koningin toch gelijk!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat zat ik me net ook te bedenken inderdaad
Ja dat zal vast wel lukken met 500 politieagenten eromheen..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:08 schreef vosss het volgende:
Is die bewoner al gearresteerd? Als ik de vader was dan was ik nu op zoek naar hem om hem finaal de tering in te beuken
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:09 schreef shmoopy het volgende:
Voor de ziggo-ers onder u: het journaal meldt de storing.
En waarschijnlijk helemaal niemand die het lef heeft om degene te reanimeren..... (bekend verhaal).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Precies. Let maar eens op hoe mensen reageren als er iemand gereanimeerd wordt. Drommen en rekken, toestroom van een hele winkelstraat naar de zwaailichten.
Ik F5 alleen maar op veilige afstand.
SRSLY? Of weer een 'laten we eens testen hoeveel mensen erin trappen'quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:10 schreef DaverzNL het volgende:
AntoinRTLNieuws :
De bewoner van woning waar wordt gezocht is een agent!!!!!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:10 schreef DaverzNL het volgende:
AntoinRTLNieuws :
Hoe ze er dan ook uitkomt, halfdood is ze dan toch al..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:10 schreef VatosLoco het volgende:
Eigenlijk hoop je dat ze niets vinden onder de grond, of dat ze misschien opgesloten zit in een container onder de grond, ben er bang voor denk dat het meisje dood is
Las het ook net, als het waar is: WTF!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:10 schreef DaverzNL het volgende:
AntoinRTLNieuws :
En de ouders zullen het sowieso als eerste horen, en dat horen ze niet op straat in de buurt van een verdachte.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze die ouders al om die reden en hun eigen welzijn ergens opgevangen hebben.
En die kerel hopelijk al sinds vanmiddag achter de tralies zit, hangende wat ze vinden daar.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:10 schreef DaverzNL het volgende:
AntoinRTLNieuws :
Kutwoutenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef StephanL het volgende:
AntoinRTLNieuws
less than a minute ago
Nee, terwijl het ambulancepersoneel al in de weer is met die strijkijzers. Gewoon kijken hoe iemand doodgaat met zijn allenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En waarschijnlijk helemaal niemand die het lef heeft om degene te reanimeren..... (bekend verhaal).
Ziggo werkt weer hier.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ziggo ligt eruit... dus eigenlijk niet nee
Dat dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:12 schreef vosss het volgende:
26 jarige man heeft zich gemeldt met info. Hij is direct aangehouden. Actief medewerker polite rijnmond!
Dat is dus de twitter van de verslaggever ter plaatse.quote:
en zou je na zoiets nog een normaal leven kunnen hebben?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Hoe ze er dan ook uitkomt, halfdood is ze dan toch al..
Dat hoop ik wel voor ze. In Engeland was er jaren geleden een geval waar de vader van een vermoord meisje op Sky tv hoorde dat er iemand was opgepaktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
En de ouders zullen het sowieso als eerste horen, en dat horen ze niet op straat in de buurt van een verdachte.
Kan de NOS ook al mensen arresteren?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef StephanL het volgende:
NOS heeft een 26 jarige bewoner gearresteerd die zelf naar de politie kwam. Hij is zelf politieagent. Morgen persconferentie.
Wtfquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef shmoopy het volgende:
26-jarige inwonder heeft zich vanmiddag met informatie gemeld bij de politie en is meteen gearresteerd.
Voor morgen is een persconferentie geplanned om de resultaten van vanavond bekend te maken.
De broer van Milly is sinds vanmiddag al opgehouden met twitteren... ik vermoed dat ze de familie op dat moment al hebben ingelicht... daarvoor twitterde hij continu in de hoop zijn zusje te vindenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
En de ouders zullen het sowieso als eerste horen, en dat horen ze niet op straat in de buurt van een verdachte.
ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef electronique het volgende:
die 26 jarige inwoner als in bewoner van het huis waar ze nu aan het graven zijn?
NOS is goed bezigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef StephanL het volgende:
NOS heeft een 26 jarige bewoner gearresteerd die zelf naar de politie kwam. Hij is zelf politieagent. Morgen persconferentie.
Ze kan ook niet anders.quote:
Wordt nu inderdaad gezegd op de stream van Journaal...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:12 schreef vosss het volgende:
26 jarige man heeft zich gemeldt met info. Hij is direct aangehouden. Actief medewerker polite rijnmond!
Hoezo WTF? Agenten zijn ook mensen.... klinkt eng he.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Las het ook net, als het waar is: WTF!
foutje in de haastquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan de NOS ook al mensen arresteren?
heeft de NOS dat gedaan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef StephanL het volgende:
link van broer twitter?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De broer van Milly is sinds vanmiddag al opgehouden met twitteren... ik vermoed dat ze de familie op dat moment al hebben ingelicht... daarvoor twitterde hij continu in de hoop zijn zusje te vinden
Dus eigenlijk weten we het al.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:15 schreef Adolecens het volgende:
Familie wordt ondersteund door slachtoffer hulp, maar verder zeg ik niks...
Yeah right
quote:AntoinRTLNieuws
Poltie-agent heeft ichelf gemeld, daarna aangehouden. ouders krijgen slachtofferhulp
Pics?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind dat die woordvoerster het goed doet.
Maar ik kan niet sneller F5-enquote:
Mwah, het feit dat hij een agent is en dus ergens een psychologisch onderzoek gekregen heeft tijdens zijn opleiding geeft toch wel reden om WTF te roepen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoezo WTF? Agenten zijn ook mensen.... klinkt eng he.
quote:
Wat dacht je van 3 jaar geleden zonder Twitter?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef FFSletop het volgende:
Dit is zo ziek... Moet je eens indenken hoe mensen dit 100 jaar geleden zonder tv moeten weten...
Wat is ziek? Die hype er om heen? Iedereen zit thuis met de popcorn wachtend op het spannende nieuws wat volgt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef FFSletop het volgende:
Dit is zo ziek... Moet je eens indenken hoe mensen dit 100 jaar geleden zonder tv moeten weten...
Maak dan een goed grapje, want dit slaat ook nergens op..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef VatosLoco het volgende:
Weet dat ik geen grapjes mag maken, maar zou lachen zijn als ze nu Maddie vinden
Zal niet zo'n grote tuin zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Maanvis het volgende:
Tering, als die kerel zelf de gouden tip geeft zeg dan ook meteen waar dat meiske begraven ligt in de tuin, scheelt een hoop zoekwerk.
Het zou pas echt lachen zijn als Millie ergens vanuit Portugal twitterde nu.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef VatosLoco het volgende:
Weet dat ik geen grapjes mag maken, maar zou lachen zijn als ze nu Maddie vinden
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef VatosLoco het volgende:
NINJAquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het zou pas echt lachen zijn als Millie ergens vanuit Portugal twitterde nu.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het zou pas echt lachen zijn als Millie ergens vanuit Portugal twitterde nu.
Durf te wedden dat hij ook nog mee geholpen heeft met de zoektocht omdat hij agent isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Maar serieus...
Ten eerste verdenk je niet een betrekkelijk jong iemand van zoietsEn een agent al helemaal niet
![]()
![]()
Wat een psycho
Links in de hoek. Om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Maanvis het volgende:
Tering, als die kerel zelf de gouden tip geeft zeg dan ook meteen waar dat meiske begraven ligt in de tuin, scheelt een hoop zoekwerk.
"De Duitsers komen! #WO2"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Wat dacht je van 3 jaar geleden zonder Twitter?
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)rlijk%20huis%20Millyquote:Doorbraak in de zaak Milly Boele
16 maart 2010
Er lijkt een doorbraak in de zaak van het vermiste meisje Milly Boele uit Dordrecht. Een 26-jarige medewerker van de politie Rotterdam-Rijnmond is dinsdag aangehouden in verband met het onderzoek. Dat heeft de politie dinsdagavond bekend gemaakt. Op dit moment doen rechercheurs onderzoek in en rond een woning in de buurt van het huis van het 12-jarige vermiste meisje Milly.
De medewerker van het politiekorps zou zich zelf hebben gemeld bij de politie. Woensdagochtend geeft de politie een persconferentie.
De politie heeft maandag ook al gezocht in een woning aan de Schuilenburg, maar uit dat onderzoek bleek toen geen betrokkenheid tussen de bewoner en de vermissing van Milly. De man verleende volgens de politie volledige medewerking. Of het huidige onderzoek in hetzelfde huis plaatsvindt is nog niet duidelijk.
Jah. Ze gaan nog de hele nacht door met onderzoeken en verwachten dus blijkbaar dan pas nieuws te hebben.quote:
Ach... Weet ie waar hij aan toe is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Links in de hoek. Om maar iets te noemen.
Hij is per direct aangehouden en het lijkt me nou niet bepaald een goed plan om samen met hem TEGENOVER het ouderlijk huis van dat kind even rustig aan te gaan wijzen waar ze ligt
Die vent was gelyncht waar hij bij stond denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |