quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef electronique het volgende:
[..]
maar om nou op een balkon te gaan staan een beetje kijken hoe het leven van een familie (en wellicht ook een buurt) verpest wordt doordat het meisje wellicht gevonden wordt.
nee dat vind ik smakeloos
Want als ze daar niet gaan staan dan komt ze straks ineens uit de speeltuin gewandeld en is alles goed?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef electronique het volgende:
[..]
maar om nou op een balkon te gaan staan een beetje kijken hoe het leven van een familie (en wellicht ook een buurt) verpest wordt doordat het meisje wellicht gevonden wordt.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heel triest voor haar ouders en overige familie. Dan ook nog zo'n mediacircus voor de deur, op de balkons in op de daken.
Zolang hij niet door de crime scene heen stampt op zoek naar zijn live scoop en niks verstoort is het gewoon zijn werk. Denk niet dat hij nu staat te fappen op dat balkon.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef electronique het volgende:
[..]
Hmm...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Dan lijkt het me vrij duidelijk, er van uitgaande dat hij niet zo'n zieke geest is..
quote:Name Cesar
Location Dordrecht
Web http://www.razord...
Bio A head full of ideas that are driving me insane !
Dit staat in OP.Maar het radio nieuws meld nu dat 2 huizen verderop eerder is doorzocht.quote:Medewerking
De politie heeft maandag ook al gezocht in een woning aan de Schuilenburg in Dordrecht, maar uit dat onderzoek bleek toen geen betrokkenheid tussen de bewoner en de vermissing van Milly.
De man verleende volgens de politie volledige medewerking. Of het onderzoek dinsdag in hetzelfde huis plaatsvindt is nog niet duidelijk.
Ja verschrikkelijk is dat voor die oudersquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef Gia het volgende:
Je zou het maar meemaken, is je dochter vermist, wordt ze twee deuren verder verkracht en vermoord......of zo.
Dat zat ik me net ook te bedenken inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef TheVulture het volgende:
We worden toch eigenlijk ook steeds ongenuanceerder met zijn allen in onze honger naar nieuws he...
Och, dat kan altijd nog erger.quote:
Wutwiththewutnow? Enkel een hoofd opgebaard?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, dat kan altijd nog erger.
Sprong hier zaterdag een jongeman onder de trein, hoofd was nog intact en opgebaard en vreemde mensen die gingen kijken!!
Ziggo ligt eruit... dus eigenlijk niet neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel idioten er op dit topic smachten naar een nieuwsberichtje, dan is het blijkbaar nodig om journalisten op balkons te hebben.
Werkelijk, wat verandert er in je leven als je morgen in de krant leest dat ze is gevonden ipv over 2 uur waarin je alleen maar hebt zitten te F5-en? Niemand iets beters te doen?
of nog erger. Door het bot op internet te zetten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Sprong hier zaterdag een jongeman onder de trein, hoofd was nog intact en opgebaard en vreemde mensen die gingen kijken!!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Te koud en Chelsea - Inter is bezigDat is een beter idee dan melig lopen doen uit verveling in een topic met een kut onderwerp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Precies. Let maar eens op hoe mensen reageren als er iemand gereanimeerd wordt. Drommen en rekken, toestroom van een hele winkelstraat naar de zwaailichten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze die ouders al om die reden en hun eigen welzijn ergens opgevangen hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:08 schreef vosss het volgende:
Is die bewoner al gearresteerd? Als ik de vader was dan was ik nu op zoek naar hem om hem finaal de tering in te beuken
Had de koningin toch gelijk!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat zat ik me net ook te bedenken inderdaad
Ja dat zal vast wel lukken met 500 politieagenten eromheen..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:08 schreef vosss het volgende:
Is die bewoner al gearresteerd? Als ik de vader was dan was ik nu op zoek naar hem om hem finaal de tering in te beuken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |