ow noes!!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:02 schreef Maanvis het volgende:
TV ligt er bij mij uit
[Upd] 'Belangrijke informatie' over Millyquote:Update 21.47 uur
Op de Twitter van RTL verslaggever Antoin Peeters staat te lezen dat de politie tegen de buren zou hebben gezegd dat Milly is gevonden. Momenteel wordt er gegraven in de tuin. Ook zijn er mannen met witte pakken gesignaleerd. Peeters laat weten dat de politie nog niets van deze berichtgeving heeft bevestigd.
De extra uitzending van RTL Nieuws is hier te bekijken.
maar om nou op een balkon te gaan staan een beetje kijken hoe het leven van een familie (en wellicht ook de buurt) compleet omgegooid wordt doordat het meisje wellicht gevonden wordt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. We willen allemaal weten hoe het afloopt en dat gaat gewoon moeilijk zonder anderen die het ons vertellen, no?
Als je ziet hoeveel idioten er op dit topic smachten naar een nieuwsberichtje, dan is het blijkbaar nodig om journalisten op balkons te hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook dan niet. Of heeft echt niemand nog wat fatsoen in zijn donder zitten.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef electronique het volgende:
[..]
maar om nou op een balkon te gaan staan een beetje kijken hoe het leven van een familie (en wellicht ook een buurt) verpest wordt doordat het meisje wellicht gevonden wordt.
nee dat vind ik smakeloos
Want als ze daar niet gaan staan dan komt ze straks ineens uit de speeltuin gewandeld en is alles goed?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef electronique het volgende:
[..]
maar om nou op een balkon te gaan staan een beetje kijken hoe het leven van een familie (en wellicht ook een buurt) verpest wordt doordat het meisje wellicht gevonden wordt.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heel triest voor haar ouders en overige familie. Dan ook nog zo'n mediacircus voor de deur, op de balkons in op de daken.
Zolang hij niet door de crime scene heen stampt op zoek naar zijn live scoop en niks verstoort is het gewoon zijn werk. Denk niet dat hij nu staat te fappen op dat balkon.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef electronique het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |