Dat dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Potdorie, hadden jullie mij even bij de neus. Sapperdeflap zeg, dat ik dáár overheen lees in een topic dat draait om snelle updates.
Je zou er maar wat graag zelf staanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:59 schreef electronique het volgende:
[..]
bah walgelijk dat hij daar zo staat naar te kijken
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/erikdewildt/status/10587041202
Hoofdkabel #Ziggo geraakt bij graven naar Milly?
1 minutes ago via web
Tja.. de een zijn dood...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:59 schreef electronique het volgende:
[..]
Haha.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:59 schreef electronique het volgende:
[..]
Te koud en Chelsea - Inter is bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou zeggen. We willen allemaal weten hoe het afloopt en dat gaat gewoon moeilijk zonder anderen die het ons vertellen, no?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
Haha.
Niet smaakvol misschien, maar wij zitten wel met z'n allen die Twitter berichtjes te lezen.
ow noes!!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:02 schreef Maanvis het volgende:
TV ligt er bij mij uit
[Upd] 'Belangrijke informatie' over Millyquote:Update 21.47 uur
Op de Twitter van RTL verslaggever Antoin Peeters staat te lezen dat de politie tegen de buren zou hebben gezegd dat Milly is gevonden. Momenteel wordt er gegraven in de tuin. Ook zijn er mannen met witte pakken gesignaleerd. Peeters laat weten dat de politie nog niets van deze berichtgeving heeft bevestigd.
De extra uitzending van RTL Nieuws is hier te bekijken.
maar om nou op een balkon te gaan staan een beetje kijken hoe het leven van een familie (en wellicht ook de buurt) compleet omgegooid wordt doordat het meisje wellicht gevonden wordt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. We willen allemaal weten hoe het afloopt en dat gaat gewoon moeilijk zonder anderen die het ons vertellen, no?
Als je ziet hoeveel idioten er op dit topic smachten naar een nieuwsberichtje, dan is het blijkbaar nodig om journalisten op balkons te hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook dan niet. Of heeft echt niemand nog wat fatsoen in zijn donder zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |