quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef detulp050 het volgende:
Op RTVNoord werd gemeld dat de verdachte een bekend zedendelinquent die nog maar twee jaar 'gereintegreerd' is in de maatschappij
Sensatie FTW olé oléquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff serieus, wat is die Fritswester een josti zeg. Zo ff wat uitkramen... Terwijl ze bij de nieuwsuitzending waar hij naar verwijst niet eens beweren dat ze dood gevonden is...
Waar slaat dat dan op, eerste willen zijn die het roept ofzo? Kijkers willen trekken?
Dat zou me idd helemaal niet verbazen, en ook dat dat de tip is, die dan nota bene van iemand buiten justitie/politie moest worden gegevenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef detulp050 het volgende:
Op RTVNoord werd gemeld dat de verdachte een bekend zedendelinquent die nog maar twee jaar 'gereintegreerd' is in de maatschappij
Ziggo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ned 1 klapt er bij mij nu net uit. WTF.
En uiteraard was het beter dat de buurt hier niet van op de hoogte was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef detulp050 het volgende:
Tjah helaas telt in sommige gevallen hier in Nederland nog steeds het welzijn van de dader meer dan het welzijn van de samenleving.quote:
Dat zou wel heel kwalijk zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef detulp050 het volgende:
Heeft elk dorp nu ook al een eigen TV-zender?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:44 schreef Kwaliteit het volgende:
TV Dordrecht doet helaas geen liveverslag
http://spixtv.nl/index.php?page=tvdordrecht
wat een klote omroep toch ook, maar wel miljoenen naar binnenschuiven...
ik vraag me af waar al dat geld blijft
Ik sluit mijzelf bij deze tvp aanquote:
Nee, de buurt op de hoogte stellen had wel zeker zoiets voorkomenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef Gia het volgende:
[..]
En uiteraard was het beter dat de buurt hier niet van op de hoogte was.![]()
Laten we vooral justitie maar weer de schuld gaan geven, dat het amber alert te laat was!
Als dit waar is, is het weer een bevestiging dat het systeem niet werkt. Even afwachten totdat dat officieel wordt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef Gia het volgende:
[..]
En uiteraard was het beter dat de buurt hier niet van op de hoogte was.![]()
(...)
Alweerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef detulp050 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |