abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79019940
DORDRECHT - Een 12-jarig meisje uit Dordrecht is gistermiddag onder alarmerende omstandigheden verdwenen uit Dordrecht. Volgens onbevestigde berichten is het meisje Amalia (roepnaam Milly) Boele met geweld ontvoerd. Het slachtoffertje is nog steeds spoorloos.

De politie Zuid-Holland-Zuid laat nauwelijks iets over de zaak los. “Wij geven geen commentaar op het onderzoek”, zegt een woordvoerder.

Het meisje komt uit de wijk Sterrenburg waar zij aan de Schuilenburg met haar ouders en broer en zus woont. In het huis zijn familie en verschillende rechercheurs aanwezig, buiten staan agenten op wacht en her en der in de wijk rijden surveillancewagens. Tevens vloog donderdagochtend een uur lang een helikopter boven de wijk om naar het meisje te zoeken.

Volgens de politie had het kind gistermiddag rond half zes voor het laatst telefonisch contact met haar moeder. Toen zij een uur later thuiskwam, was haar dochter verdwenen. Rond negen uur werd dit bij de politie gemeld. Die verstuurde een uur later een lokaal sms-alert.

Het meisje heeft blond haar, is 1.65 meter lang en droeg bij haar verdwijning een zwart met wit vest, roze shirt, blauwe spijkerbroek en bruine Uggs laarzen. Ze draagt geen beugel meer.

Op haar Hyves-pagina wordt duidelijk dat de leerlinge van het Stedelijk Dalton Lyceum in Dordrecht dol is op paardrijden. Volgens een van haar vriendinnen is Milly geen meisje dat zomaar wegloopt.
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:13:55 #2
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_79020401
Ik heb nog geen amber alert voorbij zien komen....
* I intend to live forever, so far so good! *
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:16:40 #3
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_79020509
Toch niet Yvonne?!? .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_79021948
Zojuist een Amber Altert ontvangen.
quote:
Vermist: Millie Boele (12) uit Dordrecht. Blond jaar, jeans, roze shirt, zwart/wit vest, bruine Uggs.
pi_79022005
Ah, de omschrijving staat al in het nieuwsbericht!
pi_79022177
Al via diverse websites een alert gekregen en zojuist ook via sms.
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:06:54 #7
3542 Gia
User under construction
pi_79022996
Foto:

Zoveel fokkers kijken hier wel, elders niet.
Hoe meer mensen die foto zien, hoe sneller ze mogelijk gevonden wordt.
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:08:55 #8
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79023084
Een Amber Alert 24 uur na de vermissing. Briljant weer, dat is als een uur wachten op je fast food.
Nu zijn Amber Alerts toch al redelijk nutteloos maar zo helemaal natuurlijk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:09:18 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79023101
Waarschijnlijk dus naar papa.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:16:47 #10
3542 Gia
User under construction
pi_79023502
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:09 schreef Dagonet het volgende:
Dat zie je dus vaak he. Ouders gescheiden, kind krijgt onenigheid met mama, gaat naar papa en die zegt dan: Ach, blijf maar een nachtje hier. En mams weet niet waar ze is.

Ouders moeten eens wat beter overleggen. Niks mis mee als kind even liever naar papa wil, maar dat papa dan even belt met mama!
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:24:00 #11
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79023917
Dat zie je zo vaak he, dat ouders gaan scheiden en elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:31:45 #12
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_79024345
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:09 schreef Dagonet het volgende:
quote:
Het meisje komt uit de wijk Sterrenburg waar zij aan de Schuilenburg met haar ouders en broer en zus woont.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:35:00 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79024505
Vriendje dan.
Ouders wil niet zeggen dat haar moeder niet hertrouwd is trouwens natuurlijk.

Hoe dan ook is een amber alert na zo'n lange tijd nutteloos, meer nog dan het hele concept in het algemeen.
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:43:36 #14
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_79024950
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef Dagonet het volgende:
Vriendje dan.
Ouders wil niet zeggen dat haar moeder niet hertrouwd is trouwens natuurlijk.

Hoe dan ook is een amber alert na zo'n lange tijd nutteloos, meer nog dan het hele concept in het algemeen.
Nee snap ik, maar volgens de informatie uit het artikel woont ze gewoon bij pappie en mammie.

Gaat dit weer zo'n verhaal worden van meisjes die met geweld in witte busjes gesleurd worden, alleen met een nog slechtere afloop? Mag hopen van niet.

Verder kun je je inderdaad afvragen wat het nut van zo'n Amber Alert is, aan de andere kant is niet geschoten altijd mis.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:56:05 #15
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79025549
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef Hukkie het volgende:

Verder kun je je inderdaad afvragen wat het nut van zo'n Amber Alert is, aan de andere kant is niet geschoten altijd mis.
Onderzoeken wijzen uit dat de succesrate schromelijk overdreven wordt, dat het voor de slechtste scenarios sowieso moet samenhangen van een enorme samenloop van omstandigheden: snelle ontdekking van vermissing gevolgd door een snelle amber alert gevolgd door een snelle ontdekking plus respons van iemand.
Volgens hun eigen website: " AMBER Alert streeft ernaar om zo snel mogelijk zo veel mogelijk mensen te alarmeren bij een vermissing."
Sinds gisteravond half zes is ze vermist. 23 uur later is mijns inziens nou niet echt zo snel mogelijk en bij verkrachtingzaken ook nog eens veel en veel te laat. Of ze is dood, of ze is ongedeerd.
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:12:20 #16
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_79028616
Heb ook het bericht ontvangen op de mobiel. Het is dus wel een landelijke oproep.
Dat er 23 uren tussen de verdwijning en het amber alert zat, tja daarover kunnen en mogen we niet oordelen, zonder dat we de achtergrond van de verdwijning weten.

Nu is het hopen dat ze snel terecht komt.
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
pi_79031135
quote:
23 uur later is mijns inziens nou niet echt zo snel mogelijk en bij verkrachtingzaken ook nog eens veel en veel te laat. Of ze is dood, of ze is ongedeerd.
Hier mee eens.

12 jaar? Ze lijkt ouder

Ik kan me toch niet voorstellen dat iemand een kind van 12 zo uit huis gaat halen

Hoop dat ze snel gevonden wordt. Die onzekerheid
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:11:21 #18
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79031343
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:12 schreef JarnoF het volgende:
Dat er 23 uren tussen de verdwijning en het amber alert zat, tja daarover kunnen en mogen we niet oordelen,
Natuurlijk kan en mag dat wel, dit is níet zo snel mogelijk geweest. Het duurde sowieso al drie uur voordat de politie van iets wist, dan is je window sowieso al bijna voorbij.
pi_79032031
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:11 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Natuurlijk kan en mag dat wel, dit is níet zo snel mogelijk geweest. Het duurde sowieso al drie uur voordat de politie van iets wist, dan is je window sowieso al bijna voorbij.
Wanneer ik mijn dochter kwijt ben (al eens meegemaakt) dan ga ik toch eerst alarm slaan in de buurt, bij vrienden en familie..die allemaal stuk voor stuk gaan zoeken en vragen. (ja, zelfs een zwager meteen vrij voor genomen)

Bij mij zal het dus dan ook wel een paar uur duren voordat ik de politie bel denk zelfs dat de politie niet eens meteen iets gaat doen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_79032390
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:56 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Onderzoeken wijzen uit dat de succesrate schromelijk overdreven wordt, dat het voor de slechtste scenarios sowieso moet samenhangen van een enorme samenloop van omstandigheden: snelle ontdekking van vermissing gevolgd door een snelle amber alert gevolgd door een snelle ontdekking plus respons van iemand.
Volgens hun eigen website: " AMBER Alert streeft ernaar om zo snel mogelijk zo veel mogelijk mensen te alarmeren bij een vermissing."
Sinds gisteravond half zes is ze vermist. 23 uur later is mijns inziens nou niet echt zo snel mogelijk en bij verkrachtingzaken ook nog eens veel en veel te laat. Of ze is dood, of ze is ongedeerd.
Dat doet het ook. Het systeem bereikt veel mensen in een korte tijd op verschillende media, het is alleen afhankelijk van wanneer er op de knop wordt gedrukt.
pi_79032508
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:26 schreef paddy het volgende:

[..]

Wanneer ik mijn dochter kwijt ben (al eens meegemaakt) dan ga ik toch eerst alarm slaan in de buurt, bij vrienden en familie..die allemaal stuk voor stuk gaan zoeken en vragen. (ja, zelfs een zwager meteen vrij voor genomen)

Bij mij zal het dus dan ook wel een paar uur duren voordat ik de politie bel denk zelfs dat de politie niet eens meteen iets gaat doen.
Dat laatste weet ik wel zeker. Die komen echt niet direct in actie.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 maart 2010 @ 22:47:10 #22
862 Arcee
Look closer
pi_79039472
Sneu.

Hopelijk loopt het goed af.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:49:56 #23
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_79039618
Ofschoon ik niet zoveel heb met die arrogante Sterrenburgers die denken verheven te zijn boven de rest van Dordt is dit natuurlijk een eigenaardig verhaal.

Kent iemand Rashied de Koelie uit Sterrenburg?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_79039839
Jammer altijd dat er maar 1 foto verspreid wordt. Meisjes van 12 maken toch vaak foto's lijkt me, een paar meer lijkt me geen overbodige luxe om haar zo snel mogelijk te vinden. Zeker omdat ze op deze foto nou niet typisch 12 lijkt, en in het echt waarschijnlijk gewoon wel.

Maar goed, verwacht haar niet hier tegen te komen, woon niet echt in de buurt. Hoop dat ze levend gevonden wordt enzo.
pi_79039984
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef Dagonet het volgende:
Vriendje dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')