Wees blij dat het lokaal is danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:03 schreef WillFerrell het volgende:
Kenkers, kramp in mijn been en ik moet naar een lokaal.
neem een bokaalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:03 schreef WillFerrell het volgende:
Kenkers, kramp in mijn been en ik moet naar een lokaal.
Ik zat al strategisch gepositioneerd voor het lokaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het niet lokaal was moest je verder lopen
quote:
Virtueel kusje voor jou.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef BobbyB het volgende:
Omdat WillFerrell een kwaliteistuser is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal hij blij mee zijn. Ooit wil ik ook een kwaliteistuser zijn.quote:
Delta Goodrem ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef BobbyB het volgende:
Omdat WillFerrell een kwaliteistuser is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zou je beide shifttoetsen gebruiken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
Waarom doen sommige letters het niet als je beide Shift-toetsen ingedrukt houdt?
Yep!quote:
Tic?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou je beide shifttoetsen gebruiken?
Daar gaat het niet om, cowboy Henk. Het gaat erom dat de 'V' en de 'T' het dan bijvoorbeeld niet doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou je beide shifttoetsen gebruiken?
Nog een lange weg te gaan, vriend.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zal hij blij mee zijn. Ooit wil ik ook een kwaliteistuser zijn.
Hier doet de V het wel. T niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, cowboy Henk. Het gaat erom dat de 'V' en de 'T' het dan bijvoorbeeld niet doen.
quote:On some keyboards, if both shift keys are held down simultaneously only some letters can be typed. For example, on the Dell keyboard Model RT7D20 only 16 letters can be typed. This phenomenon is known as "masking" and is a fundamental limitation of the way the keyboard electronics are designed.
quote:This shocking event is called "masking". In most keyboards, shift keys, when pressed together, just cannot allow the correct pressing of a button.
For example, if you were to type "ALEX" while holding down both shift keys, you will find that you can only type "AL". This is because the shift keys, together, block the connection between the button pressed (Such as "E" or "X"). That means you press the button, but the computer does not recognize it.
Usually, you can only type 16 of the 26 letters on the keyboard.
Ugh.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien komt Pixie Lott wel op Werchter.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Virtueel kusje voor jou.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
HOUD JE BEK!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ugh.![]()
Ach, maakt mij ni uit.
Zolang ze maar NOOIT naar Graspop komt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ugh.![]()
Ach, maakt mij ni uit.
Zolang ze maar NOOIT naar Graspop komt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Lief, hè?quote:
Ze komt vast wel een keer voor een eigen concert.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien komt Pixie Lott wel op Werchter.
Pixie Lott-fans...quote:
Ik heb een grijze gekocht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:16 schreef Bragi het volgende:
Witte bikini's zijn sexy.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grappig hoe je hier een emo nadoet! Lijkt erg goed!Nadoen niet, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En omdat ik 'emo' ben mag ik niet naar Graspop gaan?Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grappig hoe je hier een emo nadoet! Lijkt erg goed!Een emoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik heb m'n kelder al ingericht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt vast wel een keer voor een eigen concert.
Hihi. Kraspop.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:19 schreef Poostema het volgende:
[..]
Nadoen niet, nee.
En omdat ik 'emo' ben mag ik niet naar Graspop gaan?
quote:
Exotische soort.quote:
quote:
* Visual heeft.quote:
Wie zegt dat dat niet mag dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:19 schreef Poostema het volgende:
[..]
Nadoen niet, nee.
En omdat ik 'emo' ben mag ik niet naar Graspop gaan?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Visual heeft.
It ain't pretty.
God, zegt dat.quote:
quote:
Dat pijp rokende konijn?quote:
Erger: mensen die in God geloven.quote:
Je moeder, dan.quote:
Geen idee.quote:
Schraal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, 2 gehaktballen en spaghetti.
Nog erger: God die in mensen gelooft.quote:
Je vader, ook?quote:
Sinds ik weet dat emo's bestaan, ben ik ieder geloof in God kwijt.quote:
Dat kan toch heul niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog erger: God die in mensen gelooft.
Van God los.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat emo's bestaan, ben ik ieder geloof in God kwijt.
quote:
Weet ik veel. Vraag het Hem zelf.quote:
Waarom nou weer een konijn en geen cavia?quote:
"Hallo bent U daar?"quote:
Ach, wij hebben 10 mensen in de klas, gisteren waren we met zn 4en...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef WillFerrell het volgende:
Acht van de 40 man aanwezig. Boven mijn verwachting.
NOES, er zijn er nog meer?quote:
Die hebben de negers uitgevonden (eten, slapen etc) en zijn toen uit hun functie ontheven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom nou weer een konijn en geen cavia?
Om dit vak draait de opleiding.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach, wij hebben 10 mensen in de klas, gisteren waren we met zn 4en...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom nou weer een konijn en geen cavia?
Euhm...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat gelovigen gek zijn?
Hee ja sorry ik had 2 tussenuren en erg hoofdpijn, dus geen zin om terug te gaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef WillFerrell het volgende:
Acht van de 40 man aanwezig. Boven mijn verwachting.
"Ja nou, kijk ik had een vraag..."quote:
Accountancy.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het ambtenaar gericht is doen ze het uitstekend.
Ik ga even een hartig gesprek voeren met bepaalde huisdierenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die hebben de negers uitgevonden (eten, slapen etc) en zijn toen uit hun functie ontheven.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ja nou, kijk ik had een vraag..."
wut?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef Broekpaling het volgende:
Devvie, WAT BEN JE OOK EEN KANKERMONGOOL!
WHIEP!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga even een hartig gesprek voeren met bepaalde huisdieren![]()
![]()
Als ze bij sommige vakken geen verplichte aanwezigheid hebben, dan kwam er niemand.quote:
Alles is verplicht, per vak mag je één les overslaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze bij sommige vakken geen verplichte aanwezigheid hebben, dan kwam er niemand.
Dan zijn ze snel door die marge heen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Alles is verplicht, per vak mag je één les overslaan.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Banmeldtopic.Het mooie is dat hij zichzelf nog heeft veraden ook.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Alles is verplicht, per vak mag je één les overslaan.
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan zijn ze snel door die marge heen.
Ik moet nog 2 uur.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:30 schreef Broekpaling het volgende:
Nog een uur en dan laten ze me weer vrij!
Mijn SLB'r heeft nog niets gehouden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mja, bij ons waren er ook mensen nog nooit naar SLB geweest en ze hebben het vak toch gehaald.
"privéomstandigheden."![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:02 schreef remlof het volgende:
Devvie, zieken met trollkloon, maand weg.
Dit blok hadden we geen slb-les, omdat ze ons vergeten waren in te roosteren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn SLB'r heeft nog niets gehouden.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:37 schreef WillFerrell het volgende:
HAHA DOCENT OP DE BEK
Moet je dan meteen zo doen?quote:
Uit een boek lezen, lopen en struikelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe zie je zoiets over het hoofd?!
Handig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Uit een boek lezen, lopen en struikelen.
Trut.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
Ik hou van OV chipkaarten![]()
En ik bezit verborgen kwaliteitenIk heb zojuist mijn droger gemaakt
![]()
Ik ben echt een held; jullie zouden mij allemaal moeten aanbidden
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
En ik bezit verborgen kwaliteitenIk heb zojuist mijn droger gemaakt
![]()
Ik ben echt een held; jullie zouden mij allemaal moeten aanbidden
als daarmee de banaan uit je oor wegploptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
.... mij allemaal moeten aanbidden
Jawel. Ik heb in twee dagen twee items gemaakt waarvan iedereen (inclusief ikzelf) het voor onmogelijk hield dat het zou lukken.quote:
jij hebt een user iconquote:
Fijn, ik ga zo een stoofpot maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb in twee dagen twee items gemaakt waarvan iedereen (inclusief ikzelf) het voor onmogelijk hield dat het zou lukken.
Ik ben gewoon tering goed in alles wat ik doe
Stik erinquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn, ik ga zo een stoofpot maken.
quote:
moet lang stoven?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij die cavia? Ik haat cavia'squote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dit is mijn tweede doodverwensing, van vandaag.
Where did it go wrong.
Bijna 3 uurquote:
Welnee, hartstikke leuke beestjes.quote:
ok dan, dat zijn geen grappenquote:
Ja nee ho eens. De dakkapel was geen doodverwensing. Je had er ook gewoon zwaar invalide van af kunnen komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dit is mijn tweede doodverwensing, van vandaag.
Where did it go wrong.
Beetje laat, niet? of eet je pas om 00:00 uur?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oja, dat is wel een stuk vriendelijker.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee ho eens. De dakkapel was geen doodverwensing. Je had er ook gewoon zwaar invalide van af kunnen komen.
Ja, rundvlees lijkt me het lekkerste.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok dan, dat zijn geen grappen
iets met rundvlees erin?
en welke kruiden doe je?
ja, en wedden dat hij ze geroosterd nog lekker vindt ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welnee, hartstikke leuke beestjes.
Ik vind dat blaadje altijd zo vies.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, rundvlees lijkt me het lekkerste.
Oregano, versgemalen peper, zout, een laurierblaadje...
Kook sc
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee ho eens. De dakkapel was geen doodverwensing. Je had er ook gewoon zwaar invalide van af kunnen komen.
3 uur, is slow cooking jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, rundvlees lijkt me het lekkerste.
Oregano, versgemalen peper, zout, een laurierblaadje...
Kook sc
Ik haat dieren, ik eet altijd de ingewanden van levende kittens op.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja, en wedden dat hij ze geroosterd nog lekker vindt ook
nee, geen zorgen ben vega en dierenvriend
Knaagdieren en haasachtigen eten lijkt me sowieso niet echt smakelijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja, en wedden dat hij ze geroosterd nog lekker vindt ook
nee, geen zorgen ben vega en dierenvriend
Met je hijskraan in huis.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan heb ik wel recht op een uitkering.
Je moet het ook niet opetenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind dat blaadje altijd zo vies.
Beetje droog en taai.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knaagdieren en haasachtigen eten lijkt me sowieso niet echt smakelijk.
Of zou ik dan gedwongen worden callcenterwerk te doen?quote:
Zelfde als hond en kat, hoe verzin je het om dat te gaan eten.quote:
That's me!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, dat is wel een stuk vriendelijker.!!1
Goed, mijn zoon.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zou ik dan gedwongen worden callcenterwerk te doen?
Beetje zoals de kut van Madonna.quote:
Zie mijn fipo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfde als hond en kat, hoe verzin je het om dat te gaan eten.
mmmmquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knaagdieren en haasachtigen eten lijkt me sowieso niet echt smakelijk.
Met zo'n headset.quote:
Er zijn een paar dingen die ik niet eet:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
mmmm
ik durf te wedden dat ik je smakelijk kan maken
ik at vroeger alles, dus ik weet
En je zou vanavond bij mijn vriendin achterlangs komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks meer vandaag. Bedankt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks meer vandaag. Bedankt.
ok, daar moet je voor stovenquote:
4EBE would eat pussy.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn een paar dingen die ik niet eet:
- Zeevruchten
- Insecten
- Slakken
- Orgaanvlees (behalve leverworst en pastei)
Als ie in je nek zit, hoef je hem niet meer vast te houden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee de ganse dag met een telepwn in je nek is leuk.
Je ging toch chauffeur worden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Zeevruchten
- Insecten
- Slakken
- Orgaanvlees (behalve leverworst en pastei)
Achterlangs?! Ik dacht dat ik een andere afspraak had staan?!!?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En je zou vanavond bij mijn vriendin achterlangs komen.
ik wel eens een korstdeeg pastei gemaaktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
... en pastei
Oh dat was ik vergeten:quote:
En na een week is je nek zo vastgegroeid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ie in je nek zit, hoef je hem niet meer vast te houden.
Gemak ftw!
Not that kind of pussy.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat was ik vergeten:
- Hond en kat.
- Reptielen.
croc schijnt te doen te zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat was ik vergeten:
...
- Reptielen.
Ja, was ik wel van plan.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En na een week is je nek zo vastgegroeid.
hier dagelijks inmiddels zanglijstersquote:
Ik zou nog wel een keer struisvogelbiefstuk willen eten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef MiVer het volgende:
[..]
croc schijnt te doen te zijn
zit richting kippenvlees
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
4EBE als chauffeuse. Boh ik ga snel directeur worden!
Jij woont toch in Amsterdam?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ga doen in de vakantie.
Nee, al meer dan een half jaar niet meer. Hoezo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was ik wel van plan.
Alleen zit ik even te denken of de timing ivm een halfjaar stage wel zo fijn is.
Was jij afgelopen maand in Den Haag, toevallig?![]()
![]()
Zelf verzonnenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, de variant op 2x de helft is opgestaan.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
4EBE als chauffeuse. Boh ik ga snel directeur worden!
Welke dan volgens jou? Misschien was dat een andere klant.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Achterlangs?! Ik dacht dat ik een andere afspraak had staan?!!?
Omdat ik wat chauffeurs zag wachten en toen moest ik gelijk aan jou denkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Nee, al meer dan een half jaar niet meer. Hoezo?
[..]
ik als vegetarierquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een keer struisvogelbiefstuk willen eten.
In Den Haag is het wel redelijk normaal dat er chauffeurs wachten. Met al die 86 ministeriesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik wat chauffeurs zag wachten en toen moest ik gelijk aan jou denken
Is niet heel bijzonder qua smaak, het is meer het idee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
in DH moet je op straat altijd uitkijken niet in de stront te stappenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In Den Haag is het wel redelijk normaal dat er chauffeurs wachten. Met al die 86 ministeries
Dat is correct, maar weer een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:18 schreef MiVer het volgende:
[..]
in DH moet je op straat altijd uitkijken niet in de stront te stappen
Kloptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In Den Haag is het wel redelijk normaal dat er chauffeurs wachten. Met al die 86 ministeries
Ja, daarom lekker veiligquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is niet heel bijzonder qua smaak, het is meer het idee.
Zo heel apart is het niet hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
heb gewoondquote:
Zeiksnor, ik sta deze hele week al om half 6 opquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:23 schreef MiVer het volgende:
pfff, na 2 uur en kwartier slaap
voelt het al als avond
door ziekenhuis in de ochtend
Dan kan jij per direct chauffeur worden als je zou willenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neen, op 20 minuutjes rijden van Amsterdam.
ten zuiden of noorden van a'dam?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neen, op 20 minuutjes rijden van Amsterdam.
Gewoon, het lekkurstuh gaatje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke dan volgens jou? Misschien was dat een andere klant.
ja jij hebt makkelijk pratenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeiksnor, ik sta deze hele week al om half 6 op
Moest ik weer lachenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:25 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja jij hebt makkelijk praten
2 bananen erin en gaan
Serieus?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan jij per direct chauffeur worden als je zou willen
Achterlangs kan ook dat gaatje zijn hoor. Maar wilde een leuke combinatie maken met "langs komen" maar jij moet het weer verpesten.quote:
Ik zou nu al iets regelen, typ het in op Google, en deze week geregeld.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Serieus?
Mja ik kom nu gewoon niet uit qua tijd vanwege mijn stage. Maar ik heb zometeen dik 10 weken vakantie, festivals uitjes daarbuiten gelaten. Dus wil wel wat gaan verdienen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Achterlangs kan ook dat gaatje zijn hoor. Maar wilde een leuke combinatie maken met "langs komen" maar jij moet het weer verpesten.
Vakantie werk chauffeuren? Ik ken eigenlijk alleen die bedrijven uit het topic op fok!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou nu al iets regelen, typ het in op Google, en deze week geregeld.
Tik in op Google: Studentchauffeur Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vakantie werk chauffeuren? Ik ken eigenlijk alleen die bedrijven uit het topic op fok!
sc fireworks 2.0quote:
Rijd die op vuur? Of op brandweerwagens?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De herrie van die brandweer hier net langs. Alsikm aar met de trein kan.
Wat snap jij er niet aan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rijd die op vuur? Of op brandweerwagens?
Tering, jij bent echt dom
Jij vraagt of je met de trein kan omdat er brand is en er brandweerwagens langsrijden. Wie snapt wat nou niet?quote:
groetjes aan je goede gevoelquote:
Jij, hoezo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Want half Enschede fikte af, zo leek het. Dus wie is er nu dom.
Dat heb ik nou met Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar Den Haag, jezusEnkel en alleen geschikt om heel hard door heen te rijden.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Amsterdam.
Den Haag is hartstikke onlogisch, qua wegbanen enz.
heb je alle shit in de pan, en staat men te stoven?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Amsterdam.
Den Haag is hartstikke onlogisch, qua wegbanen enz.
Oeh jitzzzze en bp worden collega'squote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan jij per direct chauffeur worden als je zou willen
Nog niet, ik ga vanavond aan de slag, want ik moet nog boodschappen doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
heb je alle shit in de pan, en staat men te stoven?
Is alleen maar een woningbrand ergens in noordquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Want half Enschede fikte af, zo leek het. Dus wie is er nu dom.
Dat zei ik net.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Is alleen maar een woningbrand ergens in noord
okquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog niet, ik ga vanavond aan de slag, want ik moet nog boodschappen doen.
Ja, even met het aquarium bezig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok
dus je was met je vingers iets anders aan het doen
sorry, ben half wakker en half...nu ja weinig slaapquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, even met het aquarium bezig.
Je was vandaag nog wel op tijd wakker geworden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
sorry, ben half wakker en half...nu ja weinig slaap
dus...ja het aquarium gevoel
vanavond pas stoven, en dan 3 uur
hahahha, michel is ook nacht mens
aangenaam
Ik zit alweer thuisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zei ik net.Bestel vast twee KingDeals.
mijn wekker (lees: telefoon) is onberispelijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je was vandaag nog wel op tijd wakker geworden?
Haten ist verlassen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef Bragi het volgende:
Ik lees gesprekken met een boel 4EBE, jitzzzze of gers nooit terug/mee.Zal wel door het grote gebrek aan PI's komen.
Mooi, ik haat vroeg op staan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
mijn wekker (lees: telefoon) is onberispelijk
mijn discipline ijzersterk (not)
hahhaha...ja alles gelukt
ik dus voor 8:00 op scooter naar ziekenhuis vlissingenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, ik haat vroeg op staan.
Het lukt me prima, maar fijn zal ik het nooit vinden.
Cool story, bro.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:40 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga pics maken van mijn gekochte spullies.
Dan heb jij het niet van een vreemde, hmm?quote:
Er komt dan ook weinig zinnigs uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef Bragi het volgende:
Ik lees gesprekken met een boel 4EBE, jitzzzze of gers nooit terug/mee.Zal wel door het grote gebrek aan PI's komen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb jij het niet van een vreemde, hmm?
quote:
Dat zou je wel willen weten he.quote:
van wie heb je die valse info?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:55 schreef BobbyB het volgende:
MiVer, hoe kom je zo snel al terug eigenlijk? Je moest een maand brommen toch?
Yvonne.quote:
choveredomme.quote:
quote:
welke rol speel jij dan in dit theaterquote:
Het is Choverdomme. Van Harrachov. En dat is je straf. Kutpinda.quote:
Yvonne kwam verslag doen van wat er hier gebeurt was (toen Bragi ook een ban had gekregen) en zei dat jij haar kankerhoer had genoemd en daardoor een maand weg moest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
welke rol speel jij dan in dit theater
u maakt michel nieuwsgierig
Dat klopt dan niet, kutkind. Het is niet HarraChov.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is Choverdomme. Van Harrachov. En dat is je straf. Kutpinda.
het zijn aannames, bobjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yvonne kwam verslag doen van wat er hier gebeurt was (toen Bragi ook een ban had gekregen) en zei dat jij haar kankerhoer had genoemd en daardoor een maand weg moest.
Poostema?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ik mocht creepy chan net trouwens niet plaatsen in dat topic waar TS zijn emo vriending belachelijk maakt. Iemand dacht waarschijnlijk dat het de vriendin van TS was.
http://en.wikipedia.org/wiki/Harrachovquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat klopt dan niet, kutkind. Het is niet HarraChov.
Bedoelde meer de hoofdlettertje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Harrachov
Toch niet.
Oh.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.
ex laat moeder meerdere keren bellen
Ja, de hoofdlettertje ja.quote:
Maakt niet uit. Maar Choverdomme heb ik zelf op dat plaatsnaambord gephotoshopt. Dickhead.quote:
Ja, dat weet ik ook wel, schurfthoofd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Maar Choverdomme heb ik zelf op dat plaatsnaambord gephotoshopt. Dickhead.
Oke. Katjang.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, schurfthoofd.
bedoel je schurft over het hele gezichtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, schurfthoofd.
Heb je dat helemaal zelf opgezoekt?quote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
bedoel je schurft over het hele gezicht
of alleen onder het haar?
hee ik zat ffe in je foboquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Toch niet. Opgezocht ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |