sorry, ben half wakker en half...nu ja weinig slaapquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, even met het aquarium bezig.
Je was vandaag nog wel op tijd wakker geworden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
sorry, ben half wakker en half...nu ja weinig slaap
dus...ja het aquarium gevoel
vanavond pas stoven, en dan 3 uur
hahahha, michel is ook nacht mens
aangenaam
Ik zit alweer thuisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zei ik net.Bestel vast twee KingDeals.
mijn wekker (lees: telefoon) is onberispelijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je was vandaag nog wel op tijd wakker geworden?
Haten ist verlassen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef Bragi het volgende:
Ik lees gesprekken met een boel 4EBE, jitzzzze of gers nooit terug/mee.Zal wel door het grote gebrek aan PI's komen.
Mooi, ik haat vroeg op staan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
mijn wekker (lees: telefoon) is onberispelijk
mijn discipline ijzersterk (not)
hahhaha...ja alles gelukt
ik dus voor 8:00 op scooter naar ziekenhuis vlissingenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, ik haat vroeg op staan.
Het lukt me prima, maar fijn zal ik het nooit vinden.
Cool story, bro.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:40 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga pics maken van mijn gekochte spullies.
Dan heb jij het niet van een vreemde, hmm?quote:
Er komt dan ook weinig zinnigs uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef Bragi het volgende:
Ik lees gesprekken met een boel 4EBE, jitzzzze of gers nooit terug/mee.Zal wel door het grote gebrek aan PI's komen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb jij het niet van een vreemde, hmm?
quote:
Dat zou je wel willen weten he.quote:
van wie heb je die valse info?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:55 schreef BobbyB het volgende:
MiVer, hoe kom je zo snel al terug eigenlijk? Je moest een maand brommen toch?
Yvonne.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |