sorry, ben half wakker en half...nu ja weinig slaapquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, even met het aquarium bezig.
Je was vandaag nog wel op tijd wakker geworden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
sorry, ben half wakker en half...nu ja weinig slaap
dus...ja het aquarium gevoel
vanavond pas stoven, en dan 3 uur
hahahha, michel is ook nacht mens
aangenaam
Ik zit alweer thuisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zei ik net.Bestel vast twee KingDeals.
mijn wekker (lees: telefoon) is onberispelijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je was vandaag nog wel op tijd wakker geworden?
Haten ist verlassen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef Bragi het volgende:
Ik lees gesprekken met een boel 4EBE, jitzzzze of gers nooit terug/mee.Zal wel door het grote gebrek aan PI's komen.
Mooi, ik haat vroeg op staan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
mijn wekker (lees: telefoon) is onberispelijk
mijn discipline ijzersterk (not)
hahhaha...ja alles gelukt
ik dus voor 8:00 op scooter naar ziekenhuis vlissingenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, ik haat vroeg op staan.
Het lukt me prima, maar fijn zal ik het nooit vinden.
Cool story, bro.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:40 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga pics maken van mijn gekochte spullies.
Dan heb jij het niet van een vreemde, hmm?quote:
Er komt dan ook weinig zinnigs uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef Bragi het volgende:
Ik lees gesprekken met een boel 4EBE, jitzzzze of gers nooit terug/mee.Zal wel door het grote gebrek aan PI's komen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb jij het niet van een vreemde, hmm?
quote:
Dat zou je wel willen weten he.quote:
van wie heb je die valse info?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:55 schreef BobbyB het volgende:
MiVer, hoe kom je zo snel al terug eigenlijk? Je moest een maand brommen toch?
Yvonne.quote:
choveredomme.quote:
quote:
welke rol speel jij dan in dit theaterquote:
Het is Choverdomme. Van Harrachov. En dat is je straf. Kutpinda.quote:
Yvonne kwam verslag doen van wat er hier gebeurt was (toen Bragi ook een ban had gekregen) en zei dat jij haar kankerhoer had genoemd en daardoor een maand weg moest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
welke rol speel jij dan in dit theater
u maakt michel nieuwsgierig
Dat klopt dan niet, kutkind. Het is niet HarraChov.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is Choverdomme. Van Harrachov. En dat is je straf. Kutpinda.
het zijn aannames, bobjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yvonne kwam verslag doen van wat er hier gebeurt was (toen Bragi ook een ban had gekregen) en zei dat jij haar kankerhoer had genoemd en daardoor een maand weg moest.
Poostema?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ik mocht creepy chan net trouwens niet plaatsen in dat topic waar TS zijn emo vriending belachelijk maakt. Iemand dacht waarschijnlijk dat het de vriendin van TS was.
http://en.wikipedia.org/wiki/Harrachovquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat klopt dan niet, kutkind. Het is niet HarraChov.
Bedoelde meer de hoofdlettertje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Harrachov
Toch niet.
Oh.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.
ex laat moeder meerdere keren bellen
Ja, de hoofdlettertje ja.quote:
Maakt niet uit. Maar Choverdomme heb ik zelf op dat plaatsnaambord gephotoshopt. Dickhead.quote:
Ja, dat weet ik ook wel, schurfthoofd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Maar Choverdomme heb ik zelf op dat plaatsnaambord gephotoshopt. Dickhead.
Oke. Katjang.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, schurfthoofd.
bedoel je schurft over het hele gezichtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, schurfthoofd.
Heb je dat helemaal zelf opgezoekt?quote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
bedoel je schurft over het hele gezicht
of alleen onder het haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |