Tik in op Google: Studentchauffeur Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vakantie werk chauffeuren? Ik ken eigenlijk alleen die bedrijven uit het topic op fok!
sc fireworks 2.0quote:
Rijd die op vuur? Of op brandweerwagens?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De herrie van die brandweer hier net langs. Alsikm aar met de trein kan.
Wat snap jij er niet aan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rijd die op vuur? Of op brandweerwagens?
Tering, jij bent echt dom
Jij vraagt of je met de trein kan omdat er brand is en er brandweerwagens langsrijden. Wie snapt wat nou niet?quote:
groetjes aan je goede gevoelquote:
Jij, hoezo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Want half Enschede fikte af, zo leek het. Dus wie is er nu dom.
Dat heb ik nou met Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar Den Haag, jezusEnkel en alleen geschikt om heel hard door heen te rijden.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Amsterdam.
Den Haag is hartstikke onlogisch, qua wegbanen enz.
heb je alle shit in de pan, en staat men te stoven?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Amsterdam.
Den Haag is hartstikke onlogisch, qua wegbanen enz.
Oeh jitzzzze en bp worden collega'squote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan jij per direct chauffeur worden als je zou willen
Nog niet, ik ga vanavond aan de slag, want ik moet nog boodschappen doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
heb je alle shit in de pan, en staat men te stoven?
Is alleen maar een woningbrand ergens in noordquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Want half Enschede fikte af, zo leek het. Dus wie is er nu dom.
Dat zei ik net.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Is alleen maar een woningbrand ergens in noord
okquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog niet, ik ga vanavond aan de slag, want ik moet nog boodschappen doen.
Ja, even met het aquarium bezig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok
dus je was met je vingers iets anders aan het doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |