Wees blij dat het lokaal is danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:03 schreef WillFerrell het volgende:
Kenkers, kramp in mijn been en ik moet naar een lokaal.
neem een bokaalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:03 schreef WillFerrell het volgende:
Kenkers, kramp in mijn been en ik moet naar een lokaal.
Ik zat al strategisch gepositioneerd voor het lokaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het niet lokaal was moest je verder lopen
quote:
Virtueel kusje voor jou.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef BobbyB het volgende:
Omdat WillFerrell een kwaliteistuser is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal hij blij mee zijn. Ooit wil ik ook een kwaliteistuser zijn.quote:
Delta Goodrem ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef BobbyB het volgende:
Omdat WillFerrell een kwaliteistuser is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zou je beide shifttoetsen gebruiken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
Waarom doen sommige letters het niet als je beide Shift-toetsen ingedrukt houdt?
Yep!quote:
Tic?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou je beide shifttoetsen gebruiken?
Daar gaat het niet om, cowboy Henk. Het gaat erom dat de 'V' en de 'T' het dan bijvoorbeeld niet doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou je beide shifttoetsen gebruiken?
Nog een lange weg te gaan, vriend.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zal hij blij mee zijn. Ooit wil ik ook een kwaliteistuser zijn.
Hier doet de V het wel. T niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, cowboy Henk. Het gaat erom dat de 'V' en de 'T' het dan bijvoorbeeld niet doen.
quote:On some keyboards, if both shift keys are held down simultaneously only some letters can be typed. For example, on the Dell keyboard Model RT7D20 only 16 letters can be typed. This phenomenon is known as "masking" and is a fundamental limitation of the way the keyboard electronics are designed.
quote:This shocking event is called "masking". In most keyboards, shift keys, when pressed together, just cannot allow the correct pressing of a button.
For example, if you were to type "ALEX" while holding down both shift keys, you will find that you can only type "AL". This is because the shift keys, together, block the connection between the button pressed (Such as "E" or "X"). That means you press the button, but the computer does not recognize it.
Usually, you can only type 16 of the 26 letters on the keyboard.
Ugh.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien komt Pixie Lott wel op Werchter.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Virtueel kusje voor jou.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
HOUD JE BEK!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ugh.![]()
Ach, maakt mij ni uit.
Zolang ze maar NOOIT naar Graspop komt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ugh.![]()
Ach, maakt mij ni uit.
Zolang ze maar NOOIT naar Graspop komt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Lief, hè?quote:
Ze komt vast wel een keer voor een eigen concert.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien komt Pixie Lott wel op Werchter.
Pixie Lott-fans...quote:
Ik heb een grijze gekocht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:16 schreef Bragi het volgende:
Witte bikini's zijn sexy.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grappig hoe je hier een emo nadoet! Lijkt erg goed!Nadoen niet, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En omdat ik 'emo' ben mag ik niet naar Graspop gaan?Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grappig hoe je hier een emo nadoet! Lijkt erg goed!Een emoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik heb m'n kelder al ingericht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt vast wel een keer voor een eigen concert.
Hihi. Kraspop.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:19 schreef Poostema het volgende:
[..]
Nadoen niet, nee.
En omdat ik 'emo' ben mag ik niet naar Graspop gaan?
quote:
Exotische soort.quote:
quote:
* Visual heeft.quote:
Wie zegt dat dat niet mag dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:19 schreef Poostema het volgende:
[..]
Nadoen niet, nee.
En omdat ik 'emo' ben mag ik niet naar Graspop gaan?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Visual heeft.
It ain't pretty.
God, zegt dat.quote:
quote:
Dat pijp rokende konijn?quote:
Erger: mensen die in God geloven.quote:
Je moeder, dan.quote:
Geen idee.quote:
Schraal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, 2 gehaktballen en spaghetti.
Nog erger: God die in mensen gelooft.quote:
Je vader, ook?quote:
Sinds ik weet dat emo's bestaan, ben ik ieder geloof in God kwijt.quote:
Dat kan toch heul niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog erger: God die in mensen gelooft.
Van God los.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat emo's bestaan, ben ik ieder geloof in God kwijt.
quote:
Weet ik veel. Vraag het Hem zelf.quote:
Waarom nou weer een konijn en geen cavia?quote:
"Hallo bent U daar?"quote:
Ach, wij hebben 10 mensen in de klas, gisteren waren we met zn 4en...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef WillFerrell het volgende:
Acht van de 40 man aanwezig. Boven mijn verwachting.
NOES, er zijn er nog meer?quote:
Die hebben de negers uitgevonden (eten, slapen etc) en zijn toen uit hun functie ontheven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom nou weer een konijn en geen cavia?
Om dit vak draait de opleiding.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach, wij hebben 10 mensen in de klas, gisteren waren we met zn 4en...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom nou weer een konijn en geen cavia?
Euhm...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat gelovigen gek zijn?
Hee ja sorry ik had 2 tussenuren en erg hoofdpijn, dus geen zin om terug te gaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef WillFerrell het volgende:
Acht van de 40 man aanwezig. Boven mijn verwachting.
"Ja nou, kijk ik had een vraag..."quote:
Accountancy.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het ambtenaar gericht is doen ze het uitstekend.
Ik ga even een hartig gesprek voeren met bepaalde huisdierenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die hebben de negers uitgevonden (eten, slapen etc) en zijn toen uit hun functie ontheven.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ja nou, kijk ik had een vraag..."
wut?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef Broekpaling het volgende:
Devvie, WAT BEN JE OOK EEN KANKERMONGOOL!
WHIEP!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga even een hartig gesprek voeren met bepaalde huisdieren![]()
![]()
Als ze bij sommige vakken geen verplichte aanwezigheid hebben, dan kwam er niemand.quote:
Alles is verplicht, per vak mag je één les overslaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze bij sommige vakken geen verplichte aanwezigheid hebben, dan kwam er niemand.
Dan zijn ze snel door die marge heen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Alles is verplicht, per vak mag je één les overslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |