Dat is correct, maar weer een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:18 schreef MiVer het volgende:
[..]
in DH moet je op straat altijd uitkijken niet in de stront te stappen
Kloptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In Den Haag is het wel redelijk normaal dat er chauffeurs wachten. Met al die 86 ministeries
Ja, daarom lekker veiligquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is niet heel bijzonder qua smaak, het is meer het idee.
Zo heel apart is het niet hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een keer struisvogelbiefstuk willen eten.
heb gewoondquote:
Zeiksnor, ik sta deze hele week al om half 6 opquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:23 schreef MiVer het volgende:
pfff, na 2 uur en kwartier slaap
voelt het al als avond
door ziekenhuis in de ochtend
Dan kan jij per direct chauffeur worden als je zou willenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neen, op 20 minuutjes rijden van Amsterdam.
ten zuiden of noorden van a'dam?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neen, op 20 minuutjes rijden van Amsterdam.
Gewoon, het lekkurstuh gaatje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke dan volgens jou? Misschien was dat een andere klant.
ja jij hebt makkelijk pratenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeiksnor, ik sta deze hele week al om half 6 op
Moest ik weer lachenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:25 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja jij hebt makkelijk praten
2 bananen erin en gaan
Serieus?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan jij per direct chauffeur worden als je zou willen
Achterlangs kan ook dat gaatje zijn hoor. Maar wilde een leuke combinatie maken met "langs komen" maar jij moet het weer verpesten.quote:
Ik zou nu al iets regelen, typ het in op Google, en deze week geregeld.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Serieus?
Mja ik kom nu gewoon niet uit qua tijd vanwege mijn stage. Maar ik heb zometeen dik 10 weken vakantie, festivals uitjes daarbuiten gelaten. Dus wil wel wat gaan verdienen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Achterlangs kan ook dat gaatje zijn hoor. Maar wilde een leuke combinatie maken met "langs komen" maar jij moet het weer verpesten.
Vakantie werk chauffeuren? Ik ken eigenlijk alleen die bedrijven uit het topic op fok!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou nu al iets regelen, typ het in op Google, en deze week geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |