Ik haat dieren, ik eet altijd de ingewanden van levende kittens op.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja, en wedden dat hij ze geroosterd nog lekker vindt ook
nee, geen zorgen ben vega en dierenvriend
Knaagdieren en haasachtigen eten lijkt me sowieso niet echt smakelijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja, en wedden dat hij ze geroosterd nog lekker vindt ook
nee, geen zorgen ben vega en dierenvriend
Met je hijskraan in huis.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan heb ik wel recht op een uitkering.
Je moet het ook niet opetenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind dat blaadje altijd zo vies.
Beetje droog en taai.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knaagdieren en haasachtigen eten lijkt me sowieso niet echt smakelijk.
Of zou ik dan gedwongen worden callcenterwerk te doen?quote:
Zelfde als hond en kat, hoe verzin je het om dat te gaan eten.quote:
That's me!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, dat is wel een stuk vriendelijker.!!1
Goed, mijn zoon.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zou ik dan gedwongen worden callcenterwerk te doen?
Beetje zoals de kut van Madonna.quote:
Zie mijn fipo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfde als hond en kat, hoe verzin je het om dat te gaan eten.
mmmmquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knaagdieren en haasachtigen eten lijkt me sowieso niet echt smakelijk.
Met zo'n headset.quote:
Er zijn een paar dingen die ik niet eet:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
mmmm
ik durf te wedden dat ik je smakelijk kan maken
ik at vroeger alles, dus ik weet
En je zou vanavond bij mijn vriendin achterlangs komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks meer vandaag. Bedankt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks meer vandaag. Bedankt.
ok, daar moet je voor stovenquote:
4EBE would eat pussy.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn een paar dingen die ik niet eet:
- Zeevruchten
- Insecten
- Slakken
- Orgaanvlees (behalve leverworst en pastei)
Als ie in je nek zit, hoef je hem niet meer vast te houden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee de ganse dag met een telepwn in je nek is leuk.
Je ging toch chauffeur worden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Zeevruchten
- Insecten
- Slakken
- Orgaanvlees (behalve leverworst en pastei)
Achterlangs?! Ik dacht dat ik een andere afspraak had staan?!!?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En je zou vanavond bij mijn vriendin achterlangs komen.
ik wel eens een korstdeeg pastei gemaaktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
... en pastei
Oh dat was ik vergeten:quote:
En na een week is je nek zo vastgegroeid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ie in je nek zit, hoef je hem niet meer vast te houden.
Gemak ftw!
Not that kind of pussy.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat was ik vergeten:
- Hond en kat.
- Reptielen.
croc schijnt te doen te zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat was ik vergeten:
...
- Reptielen.
Ja, was ik wel van plan.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En na een week is je nek zo vastgegroeid.
hier dagelijks inmiddels zanglijstersquote:
Ik zou nog wel een keer struisvogelbiefstuk willen eten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef MiVer het volgende:
[..]
croc schijnt te doen te zijn
zit richting kippenvlees
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
4EBE als chauffeuse. Boh ik ga snel directeur worden!
Jij woont toch in Amsterdam?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ga doen in de vakantie.
Nee, al meer dan een half jaar niet meer. Hoezo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was ik wel van plan.
Alleen zit ik even te denken of de timing ivm een halfjaar stage wel zo fijn is.
Was jij afgelopen maand in Den Haag, toevallig?![]()
![]()
Zelf verzonnenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, de variant op 2x de helft is opgestaan.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
4EBE als chauffeuse. Boh ik ga snel directeur worden!
Welke dan volgens jou? Misschien was dat een andere klant.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Achterlangs?! Ik dacht dat ik een andere afspraak had staan?!!?
Omdat ik wat chauffeurs zag wachten en toen moest ik gelijk aan jou denkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Nee, al meer dan een half jaar niet meer. Hoezo?
[..]
ik als vegetarierquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een keer struisvogelbiefstuk willen eten.
In Den Haag is het wel redelijk normaal dat er chauffeurs wachten. Met al die 86 ministeriesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik wat chauffeurs zag wachten en toen moest ik gelijk aan jou denken
Is niet heel bijzonder qua smaak, het is meer het idee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een keer struisvogelbiefstuk willen eten.
in DH moet je op straat altijd uitkijken niet in de stront te stappenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In Den Haag is het wel redelijk normaal dat er chauffeurs wachten. Met al die 86 ministeries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |