De ruimte die je onbenut laat is volgens mij de afstand van de vrachtwagen tot aan de eerste achterligger. Dat is geen 1,5 kilomter, maar op dit plaatje wellicht 300 meter? In die ruimte passen een x aantal auto's (5 bij 100 kilometer per uur? (100 kilometer per uur = 28 meter per seconde)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Met het verkeer meerijden" betekent niet dat je als een stel lemmingen op de linker-, of nog erger middelste baan moet blijven hangen "omdat je er anders niet meer tussenkomt". Als je die redenering doortrekt, dan zou je altijd wel links kunnen blijven rijden, er mocht eens een auto op de rechterbaan rijden!.
[..]
In een minuut leg je, wanneer je 100 km/u rijdt, ruim anderhalve kilometer af! En die ruimte laat je allemaal onbenut. Bovendien erger je de mensen achter je die je eigenlijk in willen halen.
Spitsstrook als in vluchtstrook of zoals op de A1 de extra strook in het midden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:49 schreef ehqo. het volgende:
Als de spitsstrook open is is het overigens helemaal om te huilen. Begrijpen zoveel mensen er nou echt geen lul van, of kan het ze gewoon niet schelen?
Zo'n strook aan de zijkant die extra open gaat. Waartoe vrachtwagens en traag verkeer zich dienen te begeven, maar dat bijna nooit doen waardoor een onoverzichtelijkheid ontstaat die meer files veroorzaakt dan zonder spitsstrook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Spitsstrook als in vluchtstrook of zoals op de A1 de extra strook in het midden?
Ik denk dat die mensen het echt niet begrijpen . . . (over het algemeen dan)
De spitsstrook is idd perfect want meestal bijna leeg, maar als ik op de spitsstrook zit dan ga ik dus zeker niet de moeite nemen om iemand die met 80 op de rechterbaan (of middenbaan in dat geval) zit terwijl je 100 mag via links in te halen....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:49 schreef ehqo. het volgende:
Als de spitsstrook open is is het overigens helemaal om te huilen. Begrijpen zoveel mensen er nou echt geen lul van, of kan het ze gewoon niet schelen?
Maar dat is in veel gevallen toch ook de vluchtstrook die dan tijdelijk dienst doet als derde of zelfs vierde rijbaan? Snap het ook niet, wellicht dat vrachtwagens het niet fijn vinden om direct naast de vangrail te rijden . . .quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:58 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Zo'n strook aan de zijkant die extra open gaat. Waartoe vrachtwagens en traag verkeer zich dienen te begeven, maar dat bijna nooit doen waardoor een onoverzichtelijkheid ontstaat die meer files veroorzaakt dan zonder spitsstrook.
Toyota Yaris 1.3iquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jongen ik zit dagelijks tussen de vrachtwagenchauffeurs, ga nou niet lullen.
Je bent met je 4 jaar ervaring een broekie.
PUNT.
Heb niet beweerd beter vrachtwagen te rijden dan jij zou doen, ik beweer dat je een broekie bent
en tegenover al die ervaren chauffeurs op de weg ben je dat dus in mijn ogen echt nog wel.
Vooral ook het feit dat je jezelf zo enorm ervaren acht, maakt mij angstig.
Zelfs mijn schoonvader met zijn 20 jaar truckers ervaring praat nog niet zo stoer
maar goed, je zal prive wel een golfje of een opel rijden ofzo
Rechts van de weg naast de vluchtstrook een vangrail?? Dat is bijna nergens, en op die spitsstrook stukken waarbij de vluchtstrook spisstrook wordt iig niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar dat is in veel gevallen toch ook de vluchtstrook die dan tijdelijk dienst doet als derde of zelfs vierde rijbaan? Snap het ook niet, wellicht dat vrachtwagens het niet fijn vinden om direct naast de vangrail te rijden . . .
Dan snap ik het ook niet . . .quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rechts van de weg naast de vluchtstrook een vangrail?? Dat is bijna nergens, en op die spitsstrook stukken waarbij de vluchtstrook spisstrook wordt iig niet.
ja jochiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toyota Yaris 1.3i
Alles beter dan een Alfa
Ik wil ook niet zeggen dat ik onwijs ervaren ben qua autorijden, maar ik denk wel meer ervaring dan de gemiddelde fokker..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja jochie
tuurlijk, lul jij de mensen maar na, ik was even vergeten dat je zo eorm ervaren bent en dus ook eigen ervaringen met alfa natuurlijk al lang gehad hebt![]()
![]()
en toch ben je een broekie, of je mn alfa nu beledigt of niet
Alfa is heulegaar nist mis mee, daar kunnen ze tenminste nog auto's ontwerpen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja jochie
tuurlijk, lul jij de mensen maar na, ik was even vergeten dat je zo eorm ervaren bent en dus ook eigen ervaringen met alfa natuurlijk al lang gehad hebt![]()
![]()
uit welke statistieken haal je dat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeggen dat ik onwijs ervaren ben qua autorijden, maar ik denk wel meer ervaring dan de gemiddelde fokker..
Daarnaast was de Alfa-grap een beetje terugplagen, aangezien ik al in het "golf-hokje" word gestopt..
Niet elke fokker met een grote mond rijdt in een Golf met een petje en MoH-sticker...
Ik rij gewoon netjes in een Yaris met een playboy-bunny op de zijruit
ik dezequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Alfa is heulegaar nist mis mee, daar kunnen ze tenminste nog auto's ontwerpen!
Zou zelf wel een 159 SW willen rijden, maar durf het niet . . . . .
Ik dus wel, omdat ik het niet wenselijk acht dat jan en alleman te pas en te onpas je aan alle kanten in gaan halen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
De spitsstrook is idd perfect want meestal bijna leeg, maar als ik op de spitsstrook zit dan ga ik dus zeker niet de moeite nemen om iemand die met 80 op de rechterbaan (of middenbaan in dat geval) zit terwijl je 100 mag via links in te halen....
En dan heb ik het dus over een Spitsstrook zoals op de A1 tussen B'veld en A'foort en A28 tussen Zeist en Utrecht, de strook die bij Deventer op de A1 ligt of bij Zwolle op de A28, en tegenwoordig tussen Gouda en Zoetermeer op de A12 is een ander verhaal, dat is gewoon een extra linkerbaan.
Mwah, dat gok ik zo. Ik weet voor 95% zeker dat er maar een man of 30 hier in een vrachtwagen rijden. Daarnaast zullen er wel een zooi vertegenwoordigers zijn die km's maken als een malle. De rest zal niet zo bijster veel rijden...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
uit welke statistieken haal je dat?
[..]
ik deze
[ afbeelding ]
maar heb de centjes nog ff niet
Schitterende auto's.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
uit welke statistieken haal je dat?
[..]
ik deze
[ afbeelding ]
maar heb de centjes nog ff niet
Met vier jaar rijervaring ben je een broekie. . . ( <-- punten dus!)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja jochie
![]()
Thats 4 jaar vrachtwagenrijbewijs hè.. Autorijbewijs heb ik al 7 jaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:23 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Met vier jaar rijervaring ben je een broekie. . . ( <-- punten dus!)
Haha vet, je weet ze allemaal te liggenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
De spitsstrook is idd perfect want meestal bijna leeg, maar als ik op de spitsstrook zit dan ga ik dus zeker niet de moeite nemen om iemand die met 80 op de rechterbaan (of middenbaan in dat geval) zit terwijl je 100 mag via links in te halen....
En dan heb ik het dus over een Spitsstrook zoals op de A1 tussen B'veld en A'foort en A28 tussen Zeist en Utrecht, de strook die bij Deventer op de A1 ligt of bij Zwolle op de A28, en tegenwoordig tussen Gouda en Zoetermeer op de A12 is een ander verhaal, dat is gewoon een extra linkerbaan.
LOL, ik wist niet eens dat het de enigen waren, maar gezien ik regelmatig van de Veluwe naar Gouda rij, rij ik ook regelmatig over die bij Barneveld en Zeist, verder ga zo af en toe nog wel eens verder oostwaarts op de A1 en dan kom je die bij Deventer dus tegen, en die bij Zwolle ken ik van reisjes richting Drenthe. Die tussen Gouda en Zoetermeer heb ik reizend vanuit Gouda zo ongeveer gebouwd zien worden, dus dat verklaart mijn kennis van de huidige spitsstroken wel zo ongeveerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:03 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Haha vet, je weet ze allemaal te liggen
1/3 * 1/3 = 0,111111111quote:
Op de A13 tussen R'dam en Delft kan de vluchtstrook ook een extra rijstrook worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
LOL, ik wist niet eens dat het de enigen waren, maar gezien ik regelmatig van de Veluwe naar Gouda rij, rij ik ook regelmatig over die bij Barneveld en Zeist, verder ga zo af en toe nog wel eens verder oostwaarts op de A1 en dan kom je die bij Deventer dus tegen, en die bij Zwolle ken ik van reisjes richting Drenthe. Die tussen Gouda en Zoetermeer heb ik reizend vanuit Gouda zo ongeveer gebouwd zien worden, dus dat verklaart mijn kennis van de huidige spitsstroken wel zo ongeveer
Zijn er ook op andere plekken spitsstroken??
late reactie maar maak hem toch:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
99,9% van fok kan dat niet zeggen..
Dit is toch zo ongeveer een standaard wekelijks terugkerend onderwerp?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb een soort van deja vu gevoel.... waar is die klapjosti die vorige week hierover zat te janken?
Maar jij komt uit Brabant, de varkenshoudervakschool geldt in de rest van Nederland niet als opleiding.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef GekkeMat het volgende:
late reactie maar maak hem toch:
Nee die hebben ook een opleiding.
Wanneer open je weer een topic over baby's op je werk?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb een soort van deja vu gevoel.... waar is die klapjosti die vorige week hierover zat te janken?
Ja dat was wel een echt succesverhaal uit mn postgeschiedenis bij Fok!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer open je weer een topic over baby's op je werk?.
Een combinatietopic is natuurlijk ook mogelijk: [KLB] Onnodig linksrijders met "Baby aan boord"bordjes achter hun achterruit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ja dat was wel een echt succesverhaal uit mn postgeschiedenis bij Fok!
Ja maar ik erger me daar niet aanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een combinatietopic is natuurlijk ook mogelijk: [KLB] Onnodig linksrijders met "Baby aan boord"bordjes achter hun achterruit.
Ik welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja maar ik erger me daar niet aan
Ik rij bijna nooit op de Nederlandse snelwegen, vorige week deed ik alleen mee om te zieken
Of van die moeders, die gezellig aan het kleppen zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dan zijn die met die ichtusvisjes het ergst
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, reken maar mee. 3 keer 1 derde is 1 vijftiende.
Die Gristenen zijn het ergst.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Dan zijn die met die ichtusvisjes het ergst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |