Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
Ik hou van OV chipkaarten![]()
En ik bezit verborgen kwaliteitenIk heb zojuist mijn droger gemaakt
![]()
Ik ben echt een held; jullie zouden mij allemaal moeten aanbidden
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
En ik bezit verborgen kwaliteitenIk heb zojuist mijn droger gemaakt
![]()
Ik ben echt een held; jullie zouden mij allemaal moeten aanbidden
als daarmee de banaan uit je oor wegploptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
.... mij allemaal moeten aanbidden
Jawel. Ik heb in twee dagen twee items gemaakt waarvan iedereen (inclusief ikzelf) het voor onmogelijk hield dat het zou lukken.quote:
jij hebt een user iconquote:
Fijn, ik ga zo een stoofpot maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb in twee dagen twee items gemaakt waarvan iedereen (inclusief ikzelf) het voor onmogelijk hield dat het zou lukken.
Ik ben gewoon tering goed in alles wat ik doe
Stik erinquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn, ik ga zo een stoofpot maken.
quote:
moet lang stoven?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij die cavia? Ik haat cavia'squote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dit is mijn tweede doodverwensing, van vandaag.
Where did it go wrong.
Bijna 3 uurquote:
Welnee, hartstikke leuke beestjes.quote:
ok dan, dat zijn geen grappenquote:
Ja nee ho eens. De dakkapel was geen doodverwensing. Je had er ook gewoon zwaar invalide van af kunnen komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dit is mijn tweede doodverwensing, van vandaag.
Where did it go wrong.
Beetje laat, niet? of eet je pas om 00:00 uur?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oja, dat is wel een stuk vriendelijker.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee ho eens. De dakkapel was geen doodverwensing. Je had er ook gewoon zwaar invalide van af kunnen komen.
Ja, rundvlees lijkt me het lekkerste.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok dan, dat zijn geen grappen
iets met rundvlees erin?
en welke kruiden doe je?
ja, en wedden dat hij ze geroosterd nog lekker vindt ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welnee, hartstikke leuke beestjes.
Ik vind dat blaadje altijd zo vies.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, rundvlees lijkt me het lekkerste.
Oregano, versgemalen peper, zout, een laurierblaadje...
Kook sc
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee ho eens. De dakkapel was geen doodverwensing. Je had er ook gewoon zwaar invalide van af kunnen komen.
3 uur, is slow cooking jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, rundvlees lijkt me het lekkerste.
Oregano, versgemalen peper, zout, een laurierblaadje...
Kook sc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |