quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Banmeldtopic.Het mooie is dat hij zichzelf nog heeft veraden ook.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Alles is verplicht, per vak mag je één les overslaan.
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan zijn ze snel door die marge heen.
Ik moet nog 2 uur.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:30 schreef Broekpaling het volgende:
Nog een uur en dan laten ze me weer vrij!
Mijn SLB'r heeft nog niets gehouden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mja, bij ons waren er ook mensen nog nooit naar SLB geweest en ze hebben het vak toch gehaald.
"privéomstandigheden."![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:02 schreef remlof het volgende:
Devvie, zieken met trollkloon, maand weg.
Dit blok hadden we geen slb-les, omdat ze ons vergeten waren in te roosteren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn SLB'r heeft nog niets gehouden.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:37 schreef WillFerrell het volgende:
HAHA DOCENT OP DE BEK
Moet je dan meteen zo doen?quote:
Uit een boek lezen, lopen en struikelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe zie je zoiets over het hoofd?!
Handig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Uit een boek lezen, lopen en struikelen.
Trut.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
Ik hou van OV chipkaarten![]()
En ik bezit verborgen kwaliteitenIk heb zojuist mijn droger gemaakt
![]()
Ik ben echt een held; jullie zouden mij allemaal moeten aanbidden
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
En ik bezit verborgen kwaliteitenIk heb zojuist mijn droger gemaakt
![]()
Ik ben echt een held; jullie zouden mij allemaal moeten aanbidden
als daarmee de banaan uit je oor wegploptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
.... mij allemaal moeten aanbidden
Jawel. Ik heb in twee dagen twee items gemaakt waarvan iedereen (inclusief ikzelf) het voor onmogelijk hield dat het zou lukken.quote:
jij hebt een user iconquote:
Fijn, ik ga zo een stoofpot maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb in twee dagen twee items gemaakt waarvan iedereen (inclusief ikzelf) het voor onmogelijk hield dat het zou lukken.
Ik ben gewoon tering goed in alles wat ik doe
Stik erinquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn, ik ga zo een stoofpot maken.
quote:
moet lang stoven?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij die cavia? Ik haat cavia'squote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dit is mijn tweede doodverwensing, van vandaag.
Where did it go wrong.
Bijna 3 uurquote:
Welnee, hartstikke leuke beestjes.quote:
ok dan, dat zijn geen grappenquote:
Ja nee ho eens. De dakkapel was geen doodverwensing. Je had er ook gewoon zwaar invalide van af kunnen komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dit is mijn tweede doodverwensing, van vandaag.
Where did it go wrong.
Beetje laat, niet? of eet je pas om 00:00 uur?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oja, dat is wel een stuk vriendelijker.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee ho eens. De dakkapel was geen doodverwensing. Je had er ook gewoon zwaar invalide van af kunnen komen.
Ja, rundvlees lijkt me het lekkerste.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok dan, dat zijn geen grappen
iets met rundvlees erin?
en welke kruiden doe je?
ja, en wedden dat hij ze geroosterd nog lekker vindt ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welnee, hartstikke leuke beestjes.
Ik vind dat blaadje altijd zo vies.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, rundvlees lijkt me het lekkerste.
Oregano, versgemalen peper, zout, een laurierblaadje...
Kook sc
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee ho eens. De dakkapel was geen doodverwensing. Je had er ook gewoon zwaar invalide van af kunnen komen.
3 uur, is slow cooking jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, rundvlees lijkt me het lekkerste.
Oregano, versgemalen peper, zout, een laurierblaadje...
Kook sc
Ik haat dieren, ik eet altijd de ingewanden van levende kittens op.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja, en wedden dat hij ze geroosterd nog lekker vindt ook
nee, geen zorgen ben vega en dierenvriend
Knaagdieren en haasachtigen eten lijkt me sowieso niet echt smakelijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja, en wedden dat hij ze geroosterd nog lekker vindt ook
nee, geen zorgen ben vega en dierenvriend
Met je hijskraan in huis.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan heb ik wel recht op een uitkering.
Je moet het ook niet opetenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind dat blaadje altijd zo vies.
Beetje droog en taai.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knaagdieren en haasachtigen eten lijkt me sowieso niet echt smakelijk.
Of zou ik dan gedwongen worden callcenterwerk te doen?quote:
Zelfde als hond en kat, hoe verzin je het om dat te gaan eten.quote:
That's me!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, dat is wel een stuk vriendelijker.!!1
Goed, mijn zoon.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zou ik dan gedwongen worden callcenterwerk te doen?
Beetje zoals de kut van Madonna.quote:
Zie mijn fipo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfde als hond en kat, hoe verzin je het om dat te gaan eten.
mmmmquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knaagdieren en haasachtigen eten lijkt me sowieso niet echt smakelijk.
Met zo'n headset.quote:
Er zijn een paar dingen die ik niet eet:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
mmmm
ik durf te wedden dat ik je smakelijk kan maken
ik at vroeger alles, dus ik weet
En je zou vanavond bij mijn vriendin achterlangs komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks meer vandaag. Bedankt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks meer vandaag. Bedankt.
ok, daar moet je voor stovenquote:
4EBE would eat pussy.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn een paar dingen die ik niet eet:
- Zeevruchten
- Insecten
- Slakken
- Orgaanvlees (behalve leverworst en pastei)
Als ie in je nek zit, hoef je hem niet meer vast te houden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee de ganse dag met een telepwn in je nek is leuk.
Je ging toch chauffeur worden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Zeevruchten
- Insecten
- Slakken
- Orgaanvlees (behalve leverworst en pastei)
Achterlangs?! Ik dacht dat ik een andere afspraak had staan?!!?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En je zou vanavond bij mijn vriendin achterlangs komen.
ik wel eens een korstdeeg pastei gemaaktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
... en pastei
Oh dat was ik vergeten:quote:
En na een week is je nek zo vastgegroeid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ie in je nek zit, hoef je hem niet meer vast te houden.
Gemak ftw!
Not that kind of pussy.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat was ik vergeten:
- Hond en kat.
- Reptielen.
croc schijnt te doen te zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat was ik vergeten:
...
- Reptielen.
Ja, was ik wel van plan.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En na een week is je nek zo vastgegroeid.
hier dagelijks inmiddels zanglijstersquote:
Ik zou nog wel een keer struisvogelbiefstuk willen eten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef MiVer het volgende:
[..]
croc schijnt te doen te zijn
zit richting kippenvlees
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
4EBE als chauffeuse. Boh ik ga snel directeur worden!
Jij woont toch in Amsterdam?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ga doen in de vakantie.
Nee, al meer dan een half jaar niet meer. Hoezo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was ik wel van plan.
Alleen zit ik even te denken of de timing ivm een halfjaar stage wel zo fijn is.
Was jij afgelopen maand in Den Haag, toevallig?![]()
![]()
Zelf verzonnenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, de variant op 2x de helft is opgestaan.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
4EBE als chauffeuse. Boh ik ga snel directeur worden!
Welke dan volgens jou? Misschien was dat een andere klant.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Achterlangs?! Ik dacht dat ik een andere afspraak had staan?!!?
Omdat ik wat chauffeurs zag wachten en toen moest ik gelijk aan jou denkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Nee, al meer dan een half jaar niet meer. Hoezo?
[..]
ik als vegetarierquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een keer struisvogelbiefstuk willen eten.
In Den Haag is het wel redelijk normaal dat er chauffeurs wachten. Met al die 86 ministeriesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik wat chauffeurs zag wachten en toen moest ik gelijk aan jou denken
Is niet heel bijzonder qua smaak, het is meer het idee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een keer struisvogelbiefstuk willen eten.
in DH moet je op straat altijd uitkijken niet in de stront te stappenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In Den Haag is het wel redelijk normaal dat er chauffeurs wachten. Met al die 86 ministeries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |