Moet je zeker doen. Mongool.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:37 schreef Winner_Taco het volgende:
Rechts inhalen die hap
Voel je je aangesproken nerdje ?quote:
als jij rechts inhaal verdien je een nekschot. Als je het bij mij doe vlam ik m'n leasewagen tegen je aan. En hard!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:40 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken nerdje ?
Doe ik ook nadat ik een kilometer achter die prutser heb gereden.quote:
Hoi internetheldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:43 schreef Chinless het volgende:
[..]
als jij rechts inhaal verdien je een nekschot. Als je het bij mij doe vlam ik m'n leasewagen tegen je aan. En hard!
En jij verdient een lintje omdat je links blijft plakken??quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:43 schreef Chinless het volgende:
[..]
als jij rechts inhaal verdien je een nekschot. Als je het bij mij doe vlam ik m'n leasewagen tegen je aan. En hard!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:43 schreef Chinless het volgende:
[..]
Jij bent stoer man.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe grappig hard ik je lelijke hoofd dan door de voorruit van je Prius beuk![]()
Kan je de rest van je leven mooi met een kortingskaart op pad prutser.
Ah, de volgende internetheld heeft zich gemeld.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe grappig hard ik je lelijke hoofd dan door de voorruit van je Prius beuk![]()
lol jochie toch. Mag je van je moeder zo praten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Oh wacht even.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:40 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Haha, jij doet niet meer mee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:20 schreef staticdata het volgende:
Ik moet in dit heldentopic gepost hebben!!
4 hele jaren maar liefst.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:28 schreef Bootje84 het volgende:
Daarnaast denk ik dat ik beter kan rijden dan de gemiddelde fokker, gezien hier een trucker met 4 jaar rij-ervaring praat
Op de vrachtwagen hè.. Met de auto al 7. Ik weet wel zeker dat ik meer KM's heb versleten dan de gemiddelde fokker hier.quote:
Lefgozer!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:28 schreef Bootje84 het volgende:
[stoer verhaal]
Heldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op de vrachtwagen hè.. Met de auto al 7. Ik weet wel zeker dat ik meer KM's heb versleten dan de gemiddelde fokker hier.
Livin' on the edgequote:
Randfiguurquote:
Ik bekijk het gewoon practisch..quote:
Wanna touch me?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:34 schreef Broekpaling het volgende:
Dit gaat zulks een mooi topic worden met mensen die vertellen hoe geskilled ze zijn en hoeveel kilometers ze wel niet machen.
99,9% van fok kan dat niet zeggen..quote:
Kan jij dat zien vanaf de achterkant van haar auto? Damn, dat is wel bruut!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Van mij mag je . Die teringlijers die bewust links blijven plakken terwijl ze weten dat je er ff langs willen verdienen het .
Mja zo een knap vrouwtje in een Aygo 1.1 die een vrachtwagen wil inhalen heb ik al meer geduld mee
Nee, hij werd misselijk omdat ie een varken rook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:40 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ah, nou, 10 jaar rijervaring = niet kunnen autorijden. Dat duurt nog wat jaartjes. Als je tenminste regelmatig rijdt.quote:
Als jij links rijdt terwijl de rechterbaan vrij is, en ik niet harder rij dan de maximum toegestane snelheid dan ga ik iig niet van de rechterbaan af om achter jou op de linkerbaan te gaan zitten, dan blijf ik gewoon op de rechterbaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:43 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik ga eerst rechts inhalen om te kijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan jij dat zien vanaf de achterkant van haar auto? Damn, dat is wel bruut!
Als hij dat niet kan dan moet hij niet achter het stuur kruipen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
99,9% van fok kan dat niet zeggen..
Jullie nemen nog steeds aan dat een vrachtwagenchauffeur alles kan zien met zijn 4+ spiegels. Hoe naïef...
Dan moet je douchenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, hij werd misselijk omdat ie een varken rook.
Hij zei niet dat hij links reed. Hij gaf alleen aan dat rechts inhalen een achterlijke oplossing is, waar hij ook groot gelijk in heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als jij links rijdt terwijl de rechterbaan vrij is, en ik niet harder rij dan de maximum toegestane snelheid dan ga ik iig niet van de rechterbaan af om achter jou op de linkerbaan te gaan zitten, dan blijf ik gewoon op de rechterbaan.
Precies. En dan is het geen rechts inhalen, maar rechts voorbij rijdenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als jij links rijdt terwijl de rechterbaan vrij is, en ik niet harder rij dan de maximum toegestane snelheid dan ga ik iig niet van de rechterbaan af om achter jou op de linkerbaan te gaan zitten, dan blijf ik gewoon op de rechterbaan.
Ik ben nog steeds van mening dat als je (ruim) rechts kunt inhalen, dat de ander behoorlijk onnodig links rijdt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:42 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Hij zei niet dat hij links reed. Hij gaf alleen aan dat rechts inhalen een achterlijke oplossing is, waar hij ook groot gelijk in heeft.
Kom een keer meerijden dan.. Dat zal je aardig inzicht geven over de situatie van vrachtwagenchauffeurs..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als hij dat niet kan dan moet hij niet achter het stuur kruipen.
Ah, bij poging één werd je klem gereden, zodat je nog een keer moest?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies. En dan is het geen rechts inhalen, maar rechts voorbij rijden![]()
Paar weken terug nog, dezelfde auto 2x voorbij gereden
Nou, als het om een Aygo gaat dan mag je toch hopen dat er geen vent in zit, ook geen zichzelf respecterende vrouw, want die stapt niet in zo'n hondenhok, maar de kans is dus wel groot dat het een kneedbaar, naïef dom blondje is....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan jij dat zien vanaf de achterkant van haar auto? Damn, dat is wel bruut!
Nee, ik vind het niet netjes om er rechts voorbij te gaan en hem dan naar links te gooien. Dus toen er een vrachtwagen opdook heb ik de linksrijder weer voorgelaten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:43 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ah, bij poging één werd je klem gereden, zodat je nog een keer moest?
Dan moet je in België gaan wonen, daar mag het volgens mij gewoon.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies. En dan is het geen rechts inhalen, maar rechts voorbij rijden![]()
Paar weken terug nog, dezelfde auto 2x voorbij gereden
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat als je (ruim) rechts kunt inhalen, dat de ander behoorlijk onnodig links rijdt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nou, als het om een Aygo gaat dan mag je toch hopen dat er geen vent in zit, ook geen zichzelf respecterende vrouw, want die stapt niet in zo'n hondenhok, maar de kans is dus wel groot dat het een kneedbaar, naïef dom blondje is....
Natuurlijk, zo kun je klem gereden worden ook uitleggen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet netjes om er rechts voorbij te gaan en hem dan naar links te gooien. Dus toen er een vrachtwagen opdook heb ik de linksrijder weer voorgelaten.
Ik ging na het inhalen van de vrachtwagen weer naar rechts, terwijl hij links bleef rijden. Dus toen kwam ik weer voorbij.
Dagelijks, en ik slinger zo door file file heen en pak alle gaatjes die ik zie. Mensen snijden enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ah, nou, 10 jaar rijervaring = niet kunnen autorijden. Dat duurt nog wat jaartjes. Als je tenminste regelmatig rijdt.
Nee, maar de door mij beschreven situatie wordt door een hoop paupers die geen andere baan lijken te kennen dan de linkerbaan ook nogal eens verongelijkt "rechts inhalen" genoemd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:42 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Hij zei niet dat hij links reed. Hij gaf alleen aan dat rechts inhalen een achterlijke oplossing is, waar hij ook groot gelijk in heeft.
Peak-IT prutsertjes rijden er in rond.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nou, als het om een Aygo gaat dan mag je toch hopen dat er geen vent in zit, ook geen zichzelf respecterende vrouw, want die stapt niet in zo'n hondenhok, maar de kans is dus wel groot dat het een kneedbaar, naïef dom blondje is....
Ook in bezit van een goede uitvaartverzekering? Het is zo kut voor de nabestaanden als ze even je uitvaart moeten voorschieten. En dat terugbetalen, dat wordt hem gemiddeld genomen niet echt meer...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dagelijks, en ik slinger zo door file file heen en pak alle gaatjes die ik zie. Mensen snijden enzo.Kenkers veel gas bij het stoplicht in z'n en met gierende banden scheuren. Handrembochten in het dorp.
![]()
![]()
Hey, maar ze hebben wel een leaseautoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Peak-IT prutsertjes rijden er in rond.
De groentjes die zich nog moeten "bewijzen".
Waardoor er netto per maand zo goed als niets meer overblijft.... maar, je hebt gelijk, ze hebben een leasebroodtrommel.quote:
Ja, ach, tegenwoordig gaan er een hoop rechtstreeks van lesauto naar leaseauto.....quote:
Wanneer ga je mee..?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Peak-IT prutsertjes rijden er in rond.
De groentjes die zich nog moeten "bewijzen".
Nee, ze hebben een maxicosi op wielen.quote:
Je moet lol hebben in je leven. Gordel draag ik ook niet, teveel gedoe. Stereo op standje concertniveau zodat ik mijn ronkende uitlaat en piepende banden niet meer hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:48 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ook in bezit van een goede uitvaartverzekering? Het is zo kut voor de nabestaanden als ze even je uitvaart moeten voorschieten. En dat terugbetalen, dat wordt hem gemiddeld genomen niet echt meer...
Nah, voor het bedrag wat die auto ze per maand kost kunnen ze hem echt niet zelf kopen, onderhouden, verzekeren en van brandstof voor privéritten voorzienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:51 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Waardoor er netto per maand zo goed als niets meer overblijft.... maar, je hebt gelijk, ze hebben een leasebroodtrommel.
Niet omdat ik ook wel weet dat vrachtwagenchauffeurs het niet makkelijk hebben.quote:
Hoef je ieder geval geen zorgen te maken over een hoge verzekeringskostenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:51 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja, ach, tegenwoordig gaan er een hoop rechtstreeks van lesauto naar leaseauto.....
Bedankt voor het simpel bashen danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet omdat ik ook wel weet dat vrachtwagenchauffeurs het niet makkelijk hebben.
quote:
Nee, als ze die zelf zouden moeten betalen dan zouden ze geen geld meer hebben om een (nieuwe) auto te kopen....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoef je ieder geval geen zorgen te maken over een hoge verzekeringskosten
Fuck yeah!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:01 schreef Repeat het volgende:
Het werd weer leuk toen kansloze trucker zich hier meldde en hij werkelijk dacht dat hij tof was
Ik durf heul niet mee te rijden met een onbekend iemand.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
Nog meer internethelden met een hekel aan vrachtwagenchauffeurs..?
Je bent welkom in mijn cabine..
Dus ik leg de keuze bij jullie.. Bashen en meerijden, of simpelweg accepteren dat vrachtwagenchauffeurs niet alles kúnnen zien...
No worriez.. Ik val op vrouwenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik durf heul niet mee te rijden met een onbekend iemand.
Ik rijd wel met mijn oom mee, die heeft zijn eigen vrachtotoo bedrijf.quote:
Nicequote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Klachtenverduidelijking:
[ afbeelding ]
de oplossing:
[ afbeelding ]
Met 130 heb je niets te klagen natuurlijk.Of behoor jij tot het petjesvolk dat met zo'n brakke GTI denkt nog steeds dik 200 te kunnen rijden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:28 schreef mierenfokker het volgende:
Omdat ze fucking 1 kilometer verder een vrachtwagen zien rijden. En dat dan met een gangetje van 110-130 doen. Het zijn ook vaak van die Prius-berijders of van die gezinswagens
Welke benzinepompgehaktbal vind jij nu het lekkerst?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
Nog meer internethelden met een hekel aan vrachtwagenchauffeurs..?
Dat plaatje is LAME man.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Klachtenverduidelijking:
[ afbeelding ]
de oplossing:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:23 schreef devlinmr het volgende:
En het mooie is dat de mensen die hier klagen over onnodig links rijden zelf dus ook onnodig links rijden.
Hoeveel kilometer heeft de gemiddelde fokker versleten? Ik ben namelijk ook wel benieuwd of ik boven of onder dat gemiddelde lig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op de vrachtwagen hè.. Met de auto al 7. Ik weet wel zeker dat ik meer KM's heb versleten dan de gemiddelde fokker hier.
Ehm wat je daaronder zegt is toch precies hetzelfde, nou ja bijna dan je kan niet inhalen zonder iets strafbaar te doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Met 130 heb je niets te klagen natuurlijk.Of behoor jij tot het petjesvolk dat met zo'n brakke GTI denkt nog steeds dik 200 te kunnen rijden?
Wat veel erger is zijn die trutjes in de polder op van die wegen waar 60 max is toegestaan. Gaan ze 's morgens om 7 uur met een gang van 55 over een lege weg. En daar kan je dus nooit voorbij zonder er een spiegel af te rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed kijken, dan zie je dat ze links rijden. Moest ook even goed kijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat plaatje is LAME man.
Ze rijden rechts ...
Heel simpel, als je voorganger rechts kan rijden, kun jij dat als achterligger ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:33 schreef Robar het volgende:
[..]
![]()
En dat concludeer jij, omdat . . . . . . ?
Kijk nog eens heel goed!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat plaatje is LAME man.
Ze rijden rechts ...
Ik heb deze op zich vrij simpele zin nu ongeveer 10 keer opnieuw gelezen, maar ik volg je gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heel simpel, als je voorganger rechts kan rijden, kun jij dat als achterligger ook
Heel simpel, als je voorganger rechts kan rijden (en dus onnodig links rijdt), kun jij dat als achterligger ook (rechts rijden)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb deze op zich vrij simpele zin nu ongeveer 10 keer opnieuw gelezen, maar ik volg je gewoon echt niet.
Dus als mijn voorganger rechts rijdt, dan kan ik dat ook . . . . . en daarom rijd ik onnodig links.
Het is me duidelijk wat jij bedoelt ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heel simpel, als je voorganger rechts kan rijden (en dus onnodig links rijdt), kun jij dat als achterligger ook (rechts rijden)
Oftewel... als je voorganger niet naar rechts gaat, en jij erachter blijft hangen, rijden jullie beide onnodig links
zo duidelijker voor je
Ik gok een KM of 10.000 in een jaar of 5. Veel meer zal het niet zijn..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer heeft de gemiddelde fokker versleten? Ik ben namelijk ook wel benieuwd of ik boven of onder dat gemiddelde lig.
Dan kon je nog wel eens van een koude kermis thuiskomen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
Ik gok een KM of 10.000 in een jaar of 5. Veel meer zal het niet zijn..
Ik rijd bijna dagelijks, maar niet heel veel grote afstanden. Gemiddeld zit ik op 12000 km per jaar over 11 jaar. Dat zal een gemiddeld vrachtwagenchauffeur in een jaar makkelijk halen lijkt me. Maar met 130000 kilometer achter de rug en 10 jaar ervaring durf ik wel te zeggen dat ik een goede autorijder ben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik gok een KM of 10.000 in een jaar of 5. Veel meer zal het niet zijn..
Gewetensvraag dan, wie rijdt er hier onnodig links?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is me duidelijk wat jij bedoelt ja.
En . . . . . nee laat maar.
Maar . . . . nee, laat je niet verleiden Robar . . .
Degene die links rijdt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gewetensvraag dan, wie rijdt er hier onnodig links?
[ afbeelding ]
Dat bewijzen tientallen bejaarden op de weg dagelijks weerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:14 schreef Piles het volgende:
Iedereen vindt dat ze beter rijden dan de gemiddelde Nederlander, dus ik hecht totaal geen waarde aan mensen die zoveel duizend km rijden...
Anger management nodig?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
weird.... Rechter muisklik show picture helpt mssquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Degene die links rijdt?
kan de afbeelding niet zien
Werkt nog niet. Misschien even bij xs.to oid parkeren?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:24 schreef devlinmr het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 maart 2010 11:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Degene die links rijdt?
kan de afbeelding niet zien
[/quote
weird.... Rechter muisklik show picture helpt mss
anders
http://www.flitsservice.nl/rpics/onnodig_links/DSC00203.JPG
Je hebt het over die stationwagen die de hele tijd de middelste baan neemt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
weird.... Rechter muisklik show picture helpt mss
anders
http://www.flitsservice.n(...)nks/onnodiglinks.htm
Deze dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Werkt nog niet. Misschien even bij xs.to oid parkeren?
Ik zit op zo'n 40 of 50.000 km in 2.5 jaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer heeft de gemiddelde fokker versleten? Ik ben namelijk ook wel benieuwd of ik boven of onder dat gemiddelde lig.
Ik ben waarschijnlijk geen gemiddelde FOK!ker, maar door mijn ± 300.000 km te posten haal ik het gemiddelde vast omhoogquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bijna dat hele linkerrijtje rijdt inderdaad onnodig links.quote:
Aha.quote:
Da's dus precies wat ik probeerde duidelijk te maken met "als je voorganger naar rechts kan, kan je als achterligger ook naar rechts en rij je dus beide onnodig links."quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bijna dat hele linkerrijtje rijdt inderdaad onnodig links.
Ik betrap mezelf daar ook wel eens op, dat je denkt "Ja, als die voor me nou even naar rechts gaat, dan kan ik er langs". Maar dat denkt natuurlijk iedereen.
Ik rijd trouwens zo'n 14 jaar, al met al meer dan 100.000 km, waarvan 80.000 de laatste vier jaar.
Op de vrachtwagen rij je, als je een beetje geluk hebt qua files ontwijken etc, de 300 KM per dag wel (nationaal).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:09 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik rijd bijna dagelijks, maar niet heel veel grote afstanden. Gemiddeld zit ik op 12000 km per jaar over 11 jaar. Dat zal een gemiddeld vrachtwagenchauffeur in een jaar makkelijk halen lijkt me. Maar met 130000 kilometer achter de rug en 10 jaar ervaring durf ik wel te zeggen dat ik een goede autorijder ben.
Misschien zie ik het wat té zwart wit, maar als er op de rechterbaan naast je ruimte is en je bent niet direct iemand aan het inhalen, rijd je onnodig links.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:37 schreef Robar het volgende:
Ik denk, dat je dan beter links kunt blijven rijden en dan rijd je naar mijn mening niet onnodig links.
Mjah, 300 km moet makkelijk lukken nationaal..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op de vrachtwagen rij je, als je een beetje geluk hebt qua files ontwijken etc, de 300 KM per dag wel (nationaal).
Privé heb ik 55.000 km gereden in 3 jaar tijd.
Ik snap alles wat je hier zegt (en ben het er in grote lijnen mee eens), maar de regels zijn dat je rechts moet rijden waar dat mogelijk is, en het is hier simpelweg gewoon mogelijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Aha.
Ik vind dit met alleen een foto lastig in te schatten. Naar alle waarschijnlijkheid is iemand de vrachtwagen aan het inhalen die slechts 80 km/u rijdt. Degene die inhaalt houdt de boel achter zich op door dit waarschijnlijk te langzaam te doen, anders ontstaat er niet zo een rij auto's achter je. Echter kun je het dan niet hebben over onnodig links rijden, omdat diegene een legale inhaalactie aan het uitvoeren is. Je zou kunnen zeggen, dat alle auto's die zich op de linkerbaan begeven onnodig links rijden, omdat ze ook op de rechterbaan richting de vrachtwagen hadden kunnen rijden. Echter krijg je dan het probleem, dat je niet rechts mag inhalen. je gaat dus een baan naar rechts om vervolgens schuin achter de auto links te blijven hangen en dat geldt voor iedere auto die hier naar rechts had gekund. Tweede probleem is dat je door naar rechts te gaan je naar alle waarschijnlijkheid ingehaald wordt door een auto achter je die vervolgens niet naar rechts kan en ook niet harder kan. Je zet daadoor jezelf dus klem en je moet dan ook nog eens een baan naar links, omdat je vroeg of laat die vrachtwagen moet inhalen. Ik denk, dat je dan beter links kunt blijven rijden en dan rijd je naar mijn mening niet onnodig links.
Je haalt nu wel een "bepaalde" situatie aan, waarbij een lange rits auto's op de linkerbaan ontstaat . Als er iemand links rijdt die gewoonweg niet naar rechts wil zonder ook maar 1 auto voor hem te zien, dan rijd je als achterligger natuurlijk niet onnodig links.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:37 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Da's dus precies wat ik probeerde duidelijk te maken met "als je voorganger naar rechts kan, kan je als achterligger ook naar rechts en rij je dus beide onnodig links."
(20 jr rijervaring... varieerend van 10 tot 50 000 pj)
Rijden allemaal onnodig links, maar het probleem is volgens mij dat als je naar rechts gaat je er niet meer tussen gelaten wordt als je bij de vrachtwagen komtquote:
Dat dus... en dat heet met de "stroom" meerijdenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Aha.
Ik vind dit met alleen een foto lastig in te schatten. Naar alle waarschijnlijkheid is iemand de vrachtwagen aan het inhalen die slechts 80 km/u rijdt. Degene die inhaalt houdt de boel achter zich op door dit waarschijnlijk te langzaam te doen, anders ontstaat er niet zo een rij auto's achter je. Echter kun je het dan niet hebben over onnodig links rijden, omdat diegene een legale inhaalactie aan het uitvoeren is. Je zou kunnen zeggen, dat alle auto's die zich op de linkerbaan begeven onnodig links rijden, omdat ze ook op de rechterbaan richting de vrachtwagen hadden kunnen rijden. Echter krijg je dan het probleem, dat je niet rechts mag inhalen. je gaat dus een baan naar rechts om vervolgens schuin achter de auto links te blijven hangen en dat geldt voor iedere auto die hier naar rechts had gekund. Tweede probleem is dat je door naar rechts te gaan je naar alle waarschijnlijkheid ingehaald wordt door een auto achter je die vervolgens niet naar rechts kan en ook niet harder kan. Je zet daadoor jezelf dus klem en je moet dan ook nog eens een baan naar links, omdat je vroeg of laat die vrachtwagen moet inhalen. Ik denk, dat je dan beter links kunt blijven rijden en dan rijd je naar mijn mening niet onnodig links.
Dus als je opgehouden wordt door een auto voor je moet je naar de rechterbaan? Ik vraag me af of de regel zo bedoeld is. In theorie zou dan deze hele rits auto's beboet kunnen worden wegens onnodig links rijden, terwijl je je, naar mijn mening terecht, af kunt vragen of dit onnodig is. Het is in ieder geval heel erg discutabel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik snap alles wat je hier zegt (en ben het er in grote lijnen mee eens), maar de regels zijn dat je rechts moet rijden waar dat mogelijk is, en het is hier simpelweg gewoon mogelijk.
Nope... is voor de politie niet discutabel... zelf zie ik dit fenomeen regelmatig en ga dan altijd naar rechts zonder rechts voorbij te gaan. Wordt er vrijwel altijd tussengelaten, en indien niet meteen, dan vrij snel wel weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Dus als je opgehouden wordt door een auto voor je moet je naar de rechterbaan? Ik vraag me af of de regel zo bedoeld is. In theorie zou dan deze hele rits auto's beboet kunnen worden wegens onnodig links rijden, terwijl je je, naar mijn mening terecht, af kunt vragen of dit onnodig is. Het is in ieder geval heel erg discutabel.
En als je op die manier op die rechterbaan daardoor rechts de auto's op de linkerbaan voorbij gaat (waarbij je de maximum snelheid uiteraard niet overtreedt) dan geldt dat niet als rechts inhalen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik snap alles wat je hier zegt (en ben het er in grote lijnen mee eens), maar de regels zijn dat je rechts moet rijden waar dat mogelijk is, en het is hier simpelweg gewoon mogelijk.
Maar jij kan/mag harder dan 90quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mjah, 300 km moet makkelijk lukken nationaal..
Ik zit als taxichauffeur regelmatig op 600+ km met soms een uitschieter naar 900 of 1000 km op 1 dag
Is zeer zeker onnodig.. je kunt niet inhalen en rechts is vrij... wat moet je dan in godsnaam op de linkerbaan? ( en "de rest doet het dus ik ook want anders ben ik mijn plekje kwijt" is geen excuus)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Dus als je opgehouden wordt door een auto voor je moet je naar de rechterbaan? Ik vraag me af of de regel zo bedoeld is. In theorie zou dan deze hele rits auto's beboet kunnen worden wegens onnodig links rijden, terwijl je je, naar mijn mening terecht, af kunt vragen of dit onnodig is. Het is in ieder geval heel erg discutabel.
In theorie heb je gelijk, maar ik kies ervoor om met het verkeer mee te gaan,quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nope... is voor de politie niet discutabel... zelf zie ik dit fenomeen regelmatig en ga dan altijd naar rechts zonder rechts voorbij te gaan. Wordt er vrijwel altijd tussengelaten, en indien niet meteen, dan vrij snel wel weer.
U heeft recht herr moraalridder. De theorie sluit naadloos aan op jouw stelling.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is zeer zeker onnodig.. je kunt niet inhalen en rechts is vrij... wat moet je dan in godsnaam op de linkerbaan? ( en "de rest doet het dus ik ook want anders ben ik mijn plekje kwijt" is geen excuus)
wow... wel 4 hele jaren ervaringquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:28 schreef Bootje84 het volgende:
Oh, mensen, kom mij aub ook even bashen.
Heb vanochtend nog op de A4-A12 (Prins Clausplein) 3 auto's achter elkaar rechts ingehaald om daarna 2 banen op te schuiven naar links en mijn gang met 140 te vervolgen.
Op het moment dat je links blijft kleven als je mij steeds dichterbij in je spiegel ziet naderen, haal ik je na een seconde of 15 rechts in. Heel simpel. Als je dan gaat lichten lig ik er niet wakker van.
Daarnaast denk ik dat ik beter kan rijden dan de gemiddelde fokker, gezien hier een trucker met 4 jaar rij-ervaring praat
Oja, voordat jullie over vrachtwagens gaan ouwehoeren... Ja, ik haal ook met mijn vrachtwagen met 1-2 km/h harder in. Op de dagen dat ik dat doe, mág dat ook. Wat jij daarvan vindt, zal mij aan mijn reet roesten. Ik hou rekening met automobilisten, zoals zij dat ook met mij doen. 99% van de tijd is dat positief, soms net even niet
Mjah, met de meeste auto's wel.. Er zitten echter busjes tussen bij ons, waar je bij 100 al doof word, zoveel lawaai maakt de motor, maar wat wil je: 60 kw ofzo op 2580 kilo leegquote:
Jawel en dat mag dus ook niet. Vandaar dat het in zo een situatie echt geen toegevoegde waarde heeft, want al die auto's die naar rechts gaan moeten op hetzelfde punt in de rij weer aansluiten. krijg je een harmonica effect van (harder - zachter, ruimte wordt ingelopen en moet een paar kilometer verder weer vergroot worden voor invoegers) en daardoor ontstaan juist vaak files.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je op die manier op die rechterbaan daardoor rechts de auto's op de linkerbaan voorbij gaat (waarbij je de maximum snelheid uiteraard niet overtreedt) dan geldt dat niet als rechts inhalen?
of vrachtwagens die inhalen terwijl ze maar 1km/h harder rijdenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Jawel en dat mag dus ook niet. Vandaar dat het in zo een situatie echt geen toegevoegde waarde heeft, want al die auto's die naar rechts gaan moeten op hetzelfde punt in de rij weer aansluiten. krijg je een harmonica effect van (harder - zachter, ruimte wordt ingelopen en moet een paar kilometer verder weer vergroot worden voor invoegers) en daardoor ontstaan juist vaak files.
Niet als iedereen ongeveer dezelfde snelheid zou aanhouden. Maar je hebt altijd van die types (ikzelf ook) die iets harder willen dan de voorligger.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:59 schreef Robar het volgende:
Jawel en dat mag dus ook niet. Vandaar dat het in zo een situatie echt geen toegevoegde waarde heeft, want al die auto's die naar rechts gaan moeten op hetzelfde punt in de rij weer aansluiten. krijg je een harmonica effect van (harder - zachter, ruimte wordt ingelopen en moet een paar kilometer verder weer vergroot worden voor invoegers) en daardoor ontstaan juist vaak files.
Niet iedereen is een ouwe sok van 31quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wow... wel 4 hele jaren ervaringkutbroekie
en euhm als het je aan je reet roest of iemand zich aan jouw weggedrag irriteert, dan houd je dus geen rekening met anderen![]()
heldjes hier
jongen ik zit dagelijks tussen de vrachtwagenchauffeurs, ga nou niet lullen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet iedereen is een ouwe sok van 31
Besides. Hoeveel vrachtwagenervaring heb jij..?
Echt helemaal mee eens. Maar de praktijk is anders en daarom heb ik moeite met "naar rechts gaan, omdat het moet". Daarom vind ik het discutabel. Volgens mij leer je bij je autorijlessen om vooral met het verkeer mee te rijden en te rijden op basis van inzicht, vooruit denken. Als je hier vooruit denkt, dan snap je dat het niet handig is om als enige auto hier een baan naar rechts te gaan en vervolgens rechts achter die auto te blijven hangen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet als iedereen ongeveer dezelfde snelheid zou aanhouden. Maar je hebt altijd van die types (ikzelf ook) die iets harder willen dan de voorligger..
Allemaal in een treintje links rijden is ook zonde van de niet benutte ruimte rechts.
"Met het verkeer meerijden" betekent niet dat je als een stel lemmingen op de linker-, of nog erger middelste baan moet blijven hangen "omdat je er anders niet meer tussenkomt". Als je die redenering doortrekt, dan zou je altijd wel links kunnen blijven rijden, er mocht eens een auto op de rechterbaan rijden!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:17 schreef Robar het volgende:
Echt helemaal mee eens. Maar de praktijk is anders en daarom heb ik moeite met "naar rechts gaan, omdat het moet". Daarom vind ik het discutabel. Volgens mij leer je bij je autorijlessen om vooral met het verkeer mee te rijden en te rijden op basis van inzicht, vooruit denken. Als je hier vooruit denkt, dan snap je dat het niet handig is om als enige auto hier een baan naar rechts te gaan en vervolgens rechts achter die auto te blijven hangen.
In een minuut leg je, wanneer je 100 km/u rijdt, ruim anderhalve kilometer af! En die ruimte laat je allemaal onbenut. Bovendien erger je de mensen achter je die je eigenlijk in willen halen.quote:Overigens is die ruimte relatief, omdat die auto's verderop weer links in moeten voegen en daardoor wordt de ruimte weer teniet gedaan (de vrijgekomen ruimte wordt weer ingenomen). Het is niet alsof de rechterbaan eindeloos leeg is. Het is best druk en de vrachtwagen heb je naar ik kan inschatten binnen 1 minuut wel bereikt. De ruimte die je hiermee wint is echt minimaal en het effect van twee maal van baan verwisselen heeft tijdens deze drukte mogelijk een veel groter negatief effect.
De ruimte die je onbenut laat is volgens mij de afstand van de vrachtwagen tot aan de eerste achterligger. Dat is geen 1,5 kilomter, maar op dit plaatje wellicht 300 meter? In die ruimte passen een x aantal auto's (5 bij 100 kilometer per uur? (100 kilometer per uur = 28 meter per seconde)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Met het verkeer meerijden" betekent niet dat je als een stel lemmingen op de linker-, of nog erger middelste baan moet blijven hangen "omdat je er anders niet meer tussenkomt". Als je die redenering doortrekt, dan zou je altijd wel links kunnen blijven rijden, er mocht eens een auto op de rechterbaan rijden!.
[..]
In een minuut leg je, wanneer je 100 km/u rijdt, ruim anderhalve kilometer af! En die ruimte laat je allemaal onbenut. Bovendien erger je de mensen achter je die je eigenlijk in willen halen.
Spitsstrook als in vluchtstrook of zoals op de A1 de extra strook in het midden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:49 schreef ehqo. het volgende:
Als de spitsstrook open is is het overigens helemaal om te huilen. Begrijpen zoveel mensen er nou echt geen lul van, of kan het ze gewoon niet schelen?
Zo'n strook aan de zijkant die extra open gaat. Waartoe vrachtwagens en traag verkeer zich dienen te begeven, maar dat bijna nooit doen waardoor een onoverzichtelijkheid ontstaat die meer files veroorzaakt dan zonder spitsstrook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Spitsstrook als in vluchtstrook of zoals op de A1 de extra strook in het midden?
Ik denk dat die mensen het echt niet begrijpen . . . (over het algemeen dan)
De spitsstrook is idd perfect want meestal bijna leeg, maar als ik op de spitsstrook zit dan ga ik dus zeker niet de moeite nemen om iemand die met 80 op de rechterbaan (of middenbaan in dat geval) zit terwijl je 100 mag via links in te halen....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:49 schreef ehqo. het volgende:
Als de spitsstrook open is is het overigens helemaal om te huilen. Begrijpen zoveel mensen er nou echt geen lul van, of kan het ze gewoon niet schelen?
Maar dat is in veel gevallen toch ook de vluchtstrook die dan tijdelijk dienst doet als derde of zelfs vierde rijbaan? Snap het ook niet, wellicht dat vrachtwagens het niet fijn vinden om direct naast de vangrail te rijden . . .quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:58 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Zo'n strook aan de zijkant die extra open gaat. Waartoe vrachtwagens en traag verkeer zich dienen te begeven, maar dat bijna nooit doen waardoor een onoverzichtelijkheid ontstaat die meer files veroorzaakt dan zonder spitsstrook.
Toyota Yaris 1.3iquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jongen ik zit dagelijks tussen de vrachtwagenchauffeurs, ga nou niet lullen.
Je bent met je 4 jaar ervaring een broekie.
PUNT.
Heb niet beweerd beter vrachtwagen te rijden dan jij zou doen, ik beweer dat je een broekie bent
en tegenover al die ervaren chauffeurs op de weg ben je dat dus in mijn ogen echt nog wel.
Vooral ook het feit dat je jezelf zo enorm ervaren acht, maakt mij angstig.
Zelfs mijn schoonvader met zijn 20 jaar truckers ervaring praat nog niet zo stoer
maar goed, je zal prive wel een golfje of een opel rijden ofzo
Rechts van de weg naast de vluchtstrook een vangrail?? Dat is bijna nergens, en op die spitsstrook stukken waarbij de vluchtstrook spisstrook wordt iig niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar dat is in veel gevallen toch ook de vluchtstrook die dan tijdelijk dienst doet als derde of zelfs vierde rijbaan? Snap het ook niet, wellicht dat vrachtwagens het niet fijn vinden om direct naast de vangrail te rijden . . .
Dan snap ik het ook niet . . .quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rechts van de weg naast de vluchtstrook een vangrail?? Dat is bijna nergens, en op die spitsstrook stukken waarbij de vluchtstrook spisstrook wordt iig niet.
ja jochiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toyota Yaris 1.3i
Alles beter dan een Alfa
Ik wil ook niet zeggen dat ik onwijs ervaren ben qua autorijden, maar ik denk wel meer ervaring dan de gemiddelde fokker..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja jochie
tuurlijk, lul jij de mensen maar na, ik was even vergeten dat je zo eorm ervaren bent en dus ook eigen ervaringen met alfa natuurlijk al lang gehad hebt![]()
![]()
en toch ben je een broekie, of je mn alfa nu beledigt of niet
Alfa is heulegaar nist mis mee, daar kunnen ze tenminste nog auto's ontwerpen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja jochie
tuurlijk, lul jij de mensen maar na, ik was even vergeten dat je zo eorm ervaren bent en dus ook eigen ervaringen met alfa natuurlijk al lang gehad hebt![]()
![]()
uit welke statistieken haal je dat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeggen dat ik onwijs ervaren ben qua autorijden, maar ik denk wel meer ervaring dan de gemiddelde fokker..
Daarnaast was de Alfa-grap een beetje terugplagen, aangezien ik al in het "golf-hokje" word gestopt..
Niet elke fokker met een grote mond rijdt in een Golf met een petje en MoH-sticker...
Ik rij gewoon netjes in een Yaris met een playboy-bunny op de zijruit
ik dezequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Alfa is heulegaar nist mis mee, daar kunnen ze tenminste nog auto's ontwerpen!
Zou zelf wel een 159 SW willen rijden, maar durf het niet . . . . .
Ik dus wel, omdat ik het niet wenselijk acht dat jan en alleman te pas en te onpas je aan alle kanten in gaan halen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
De spitsstrook is idd perfect want meestal bijna leeg, maar als ik op de spitsstrook zit dan ga ik dus zeker niet de moeite nemen om iemand die met 80 op de rechterbaan (of middenbaan in dat geval) zit terwijl je 100 mag via links in te halen....
En dan heb ik het dus over een Spitsstrook zoals op de A1 tussen B'veld en A'foort en A28 tussen Zeist en Utrecht, de strook die bij Deventer op de A1 ligt of bij Zwolle op de A28, en tegenwoordig tussen Gouda en Zoetermeer op de A12 is een ander verhaal, dat is gewoon een extra linkerbaan.
Mwah, dat gok ik zo. Ik weet voor 95% zeker dat er maar een man of 30 hier in een vrachtwagen rijden. Daarnaast zullen er wel een zooi vertegenwoordigers zijn die km's maken als een malle. De rest zal niet zo bijster veel rijden...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
uit welke statistieken haal je dat?
[..]
ik deze
[ afbeelding ]
maar heb de centjes nog ff niet
Schitterende auto's.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
uit welke statistieken haal je dat?
[..]
ik deze
[ afbeelding ]
maar heb de centjes nog ff niet
Met vier jaar rijervaring ben je een broekie. . . ( <-- punten dus!)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja jochie
![]()
Thats 4 jaar vrachtwagenrijbewijs hè.. Autorijbewijs heb ik al 7 jaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:23 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Met vier jaar rijervaring ben je een broekie. . . ( <-- punten dus!)
Haha vet, je weet ze allemaal te liggenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
De spitsstrook is idd perfect want meestal bijna leeg, maar als ik op de spitsstrook zit dan ga ik dus zeker niet de moeite nemen om iemand die met 80 op de rechterbaan (of middenbaan in dat geval) zit terwijl je 100 mag via links in te halen....
En dan heb ik het dus over een Spitsstrook zoals op de A1 tussen B'veld en A'foort en A28 tussen Zeist en Utrecht, de strook die bij Deventer op de A1 ligt of bij Zwolle op de A28, en tegenwoordig tussen Gouda en Zoetermeer op de A12 is een ander verhaal, dat is gewoon een extra linkerbaan.
LOL, ik wist niet eens dat het de enigen waren, maar gezien ik regelmatig van de Veluwe naar Gouda rij, rij ik ook regelmatig over die bij Barneveld en Zeist, verder ga zo af en toe nog wel eens verder oostwaarts op de A1 en dan kom je die bij Deventer dus tegen, en die bij Zwolle ken ik van reisjes richting Drenthe. Die tussen Gouda en Zoetermeer heb ik reizend vanuit Gouda zo ongeveer gebouwd zien worden, dus dat verklaart mijn kennis van de huidige spitsstroken wel zo ongeveerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:03 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Haha vet, je weet ze allemaal te liggen
1/3 * 1/3 = 0,111111111quote:
Op de A13 tussen R'dam en Delft kan de vluchtstrook ook een extra rijstrook worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
LOL, ik wist niet eens dat het de enigen waren, maar gezien ik regelmatig van de Veluwe naar Gouda rij, rij ik ook regelmatig over die bij Barneveld en Zeist, verder ga zo af en toe nog wel eens verder oostwaarts op de A1 en dan kom je die bij Deventer dus tegen, en die bij Zwolle ken ik van reisjes richting Drenthe. Die tussen Gouda en Zoetermeer heb ik reizend vanuit Gouda zo ongeveer gebouwd zien worden, dus dat verklaart mijn kennis van de huidige spitsstroken wel zo ongeveer
Zijn er ook op andere plekken spitsstroken??
late reactie maar maak hem toch:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
99,9% van fok kan dat niet zeggen..
Dit is toch zo ongeveer een standaard wekelijks terugkerend onderwerp?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb een soort van deja vu gevoel.... waar is die klapjosti die vorige week hierover zat te janken?
Maar jij komt uit Brabant, de varkenshoudervakschool geldt in de rest van Nederland niet als opleiding.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef GekkeMat het volgende:
late reactie maar maak hem toch:
Nee die hebben ook een opleiding.
Wanneer open je weer een topic over baby's op je werk?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb een soort van deja vu gevoel.... waar is die klapjosti die vorige week hierover zat te janken?
Ja dat was wel een echt succesverhaal uit mn postgeschiedenis bij Fok!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer open je weer een topic over baby's op je werk?.
Een combinatietopic is natuurlijk ook mogelijk: [KLB] Onnodig linksrijders met "Baby aan boord"bordjes achter hun achterruit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ja dat was wel een echt succesverhaal uit mn postgeschiedenis bij Fok!
Ja maar ik erger me daar niet aanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een combinatietopic is natuurlijk ook mogelijk: [KLB] Onnodig linksrijders met "Baby aan boord"bordjes achter hun achterruit.
Ik welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja maar ik erger me daar niet aan
Ik rij bijna nooit op de Nederlandse snelwegen, vorige week deed ik alleen mee om te zieken
Of van die moeders, die gezellig aan het kleppen zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dan zijn die met die ichtusvisjes het ergst
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, reken maar mee. 3 keer 1 derde is 1 vijftiende.
Die Gristenen zijn het ergst.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Dan zijn die met die ichtusvisjes het ergst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |