Dan moet je douchenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, hij werd misselijk omdat ie een varken rook.
Hij zei niet dat hij links reed. Hij gaf alleen aan dat rechts inhalen een achterlijke oplossing is, waar hij ook groot gelijk in heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als jij links rijdt terwijl de rechterbaan vrij is, en ik niet harder rij dan de maximum toegestane snelheid dan ga ik iig niet van de rechterbaan af om achter jou op de linkerbaan te gaan zitten, dan blijf ik gewoon op de rechterbaan.
Precies. En dan is het geen rechts inhalen, maar rechts voorbij rijdenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als jij links rijdt terwijl de rechterbaan vrij is, en ik niet harder rij dan de maximum toegestane snelheid dan ga ik iig niet van de rechterbaan af om achter jou op de linkerbaan te gaan zitten, dan blijf ik gewoon op de rechterbaan.
Ik ben nog steeds van mening dat als je (ruim) rechts kunt inhalen, dat de ander behoorlijk onnodig links rijdt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:42 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Hij zei niet dat hij links reed. Hij gaf alleen aan dat rechts inhalen een achterlijke oplossing is, waar hij ook groot gelijk in heeft.
Kom een keer meerijden dan.. Dat zal je aardig inzicht geven over de situatie van vrachtwagenchauffeurs..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als hij dat niet kan dan moet hij niet achter het stuur kruipen.
Ah, bij poging één werd je klem gereden, zodat je nog een keer moest?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies. En dan is het geen rechts inhalen, maar rechts voorbij rijden![]()
Paar weken terug nog, dezelfde auto 2x voorbij gereden
Nou, als het om een Aygo gaat dan mag je toch hopen dat er geen vent in zit, ook geen zichzelf respecterende vrouw, want die stapt niet in zo'n hondenhok, maar de kans is dus wel groot dat het een kneedbaar, naïef dom blondje is....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan jij dat zien vanaf de achterkant van haar auto? Damn, dat is wel bruut!
Nee, ik vind het niet netjes om er rechts voorbij te gaan en hem dan naar links te gooien. Dus toen er een vrachtwagen opdook heb ik de linksrijder weer voorgelaten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:43 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ah, bij poging één werd je klem gereden, zodat je nog een keer moest?
Dan moet je in België gaan wonen, daar mag het volgens mij gewoon.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies. En dan is het geen rechts inhalen, maar rechts voorbij rijden![]()
Paar weken terug nog, dezelfde auto 2x voorbij gereden
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat als je (ruim) rechts kunt inhalen, dat de ander behoorlijk onnodig links rijdt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nou, als het om een Aygo gaat dan mag je toch hopen dat er geen vent in zit, ook geen zichzelf respecterende vrouw, want die stapt niet in zo'n hondenhok, maar de kans is dus wel groot dat het een kneedbaar, naïef dom blondje is....
Natuurlijk, zo kun je klem gereden worden ook uitleggen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet netjes om er rechts voorbij te gaan en hem dan naar links te gooien. Dus toen er een vrachtwagen opdook heb ik de linksrijder weer voorgelaten.
Ik ging na het inhalen van de vrachtwagen weer naar rechts, terwijl hij links bleef rijden. Dus toen kwam ik weer voorbij.
Dagelijks, en ik slinger zo door file file heen en pak alle gaatjes die ik zie. Mensen snijden enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ah, nou, 10 jaar rijervaring = niet kunnen autorijden. Dat duurt nog wat jaartjes. Als je tenminste regelmatig rijdt.
Nee, maar de door mij beschreven situatie wordt door een hoop paupers die geen andere baan lijken te kennen dan de linkerbaan ook nogal eens verongelijkt "rechts inhalen" genoemd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:42 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Hij zei niet dat hij links reed. Hij gaf alleen aan dat rechts inhalen een achterlijke oplossing is, waar hij ook groot gelijk in heeft.
Peak-IT prutsertjes rijden er in rond.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nou, als het om een Aygo gaat dan mag je toch hopen dat er geen vent in zit, ook geen zichzelf respecterende vrouw, want die stapt niet in zo'n hondenhok, maar de kans is dus wel groot dat het een kneedbaar, naïef dom blondje is....
Ook in bezit van een goede uitvaartverzekering? Het is zo kut voor de nabestaanden als ze even je uitvaart moeten voorschieten. En dat terugbetalen, dat wordt hem gemiddeld genomen niet echt meer...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dagelijks, en ik slinger zo door file file heen en pak alle gaatjes die ik zie. Mensen snijden enzo.Kenkers veel gas bij het stoplicht in z'n en met gierende banden scheuren. Handrembochten in het dorp.
![]()
![]()
Hey, maar ze hebben wel een leaseautoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Peak-IT prutsertjes rijden er in rond.
De groentjes die zich nog moeten "bewijzen".
Waardoor er netto per maand zo goed als niets meer overblijft.... maar, je hebt gelijk, ze hebben een leasebroodtrommel.quote:
Ja, ach, tegenwoordig gaan er een hoop rechtstreeks van lesauto naar leaseauto.....quote:
Wanneer ga je mee..?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Peak-IT prutsertjes rijden er in rond.
De groentjes die zich nog moeten "bewijzen".
Nee, ze hebben een maxicosi op wielen.quote:
Je moet lol hebben in je leven. Gordel draag ik ook niet, teveel gedoe. Stereo op standje concertniveau zodat ik mijn ronkende uitlaat en piepende banden niet meer hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:48 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ook in bezit van een goede uitvaartverzekering? Het is zo kut voor de nabestaanden als ze even je uitvaart moeten voorschieten. En dat terugbetalen, dat wordt hem gemiddeld genomen niet echt meer...
Nah, voor het bedrag wat die auto ze per maand kost kunnen ze hem echt niet zelf kopen, onderhouden, verzekeren en van brandstof voor privéritten voorzienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:51 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Waardoor er netto per maand zo goed als niets meer overblijft.... maar, je hebt gelijk, ze hebben een leasebroodtrommel.
Niet omdat ik ook wel weet dat vrachtwagenchauffeurs het niet makkelijk hebben.quote:
Hoef je ieder geval geen zorgen te maken over een hoge verzekeringskostenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:51 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja, ach, tegenwoordig gaan er een hoop rechtstreeks van lesauto naar leaseauto.....
Bedankt voor het simpel bashen danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet omdat ik ook wel weet dat vrachtwagenchauffeurs het niet makkelijk hebben.
quote:
Nee, als ze die zelf zouden moeten betalen dan zouden ze geen geld meer hebben om een (nieuwe) auto te kopen....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoef je ieder geval geen zorgen te maken over een hoge verzekeringskosten
Fuck yeah!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:01 schreef Repeat het volgende:
Het werd weer leuk toen kansloze trucker zich hier meldde en hij werkelijk dacht dat hij tof was
Ik durf heul niet mee te rijden met een onbekend iemand.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
Nog meer internethelden met een hekel aan vrachtwagenchauffeurs..?
Je bent welkom in mijn cabine..
Dus ik leg de keuze bij jullie.. Bashen en meerijden, of simpelweg accepteren dat vrachtwagenchauffeurs niet alles kúnnen zien...
No worriez.. Ik val op vrouwenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik durf heul niet mee te rijden met een onbekend iemand.
Ik rijd wel met mijn oom mee, die heeft zijn eigen vrachtotoo bedrijf.quote:
Nicequote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Klachtenverduidelijking:
[ afbeelding ]
de oplossing:
[ afbeelding ]
Met 130 heb je niets te klagen natuurlijk.Of behoor jij tot het petjesvolk dat met zo'n brakke GTI denkt nog steeds dik 200 te kunnen rijden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:28 schreef mierenfokker het volgende:
Omdat ze fucking 1 kilometer verder een vrachtwagen zien rijden. En dat dan met een gangetje van 110-130 doen. Het zijn ook vaak van die Prius-berijders of van die gezinswagens
Welke benzinepompgehaktbal vind jij nu het lekkerst?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
Nog meer internethelden met een hekel aan vrachtwagenchauffeurs..?
Dat plaatje is LAME man.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Klachtenverduidelijking:
[ afbeelding ]
de oplossing:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:23 schreef devlinmr het volgende:
En het mooie is dat de mensen die hier klagen over onnodig links rijden zelf dus ook onnodig links rijden.
Hoeveel kilometer heeft de gemiddelde fokker versleten? Ik ben namelijk ook wel benieuwd of ik boven of onder dat gemiddelde lig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op de vrachtwagen hè.. Met de auto al 7. Ik weet wel zeker dat ik meer KM's heb versleten dan de gemiddelde fokker hier.
Ehm wat je daaronder zegt is toch precies hetzelfde, nou ja bijna dan je kan niet inhalen zonder iets strafbaar te doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Met 130 heb je niets te klagen natuurlijk.Of behoor jij tot het petjesvolk dat met zo'n brakke GTI denkt nog steeds dik 200 te kunnen rijden?
Wat veel erger is zijn die trutjes in de polder op van die wegen waar 60 max is toegestaan. Gaan ze 's morgens om 7 uur met een gang van 55 over een lege weg. En daar kan je dus nooit voorbij zonder er een spiegel af te rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed kijken, dan zie je dat ze links rijden. Moest ook even goed kijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat plaatje is LAME man.
Ze rijden rechts ...
Heel simpel, als je voorganger rechts kan rijden, kun jij dat als achterligger ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:33 schreef Robar het volgende:
[..]
![]()
En dat concludeer jij, omdat . . . . . . ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |