quote:
Nee, als ze die zelf zouden moeten betalen dan zouden ze geen geld meer hebben om een (nieuwe) auto te kopen....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoef je ieder geval geen zorgen te maken over een hoge verzekeringskosten
Fuck yeah!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:01 schreef Repeat het volgende:
Het werd weer leuk toen kansloze trucker zich hier meldde en hij werkelijk dacht dat hij tof was
Ik durf heul niet mee te rijden met een onbekend iemand.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
Nog meer internethelden met een hekel aan vrachtwagenchauffeurs..?
Je bent welkom in mijn cabine..
Dus ik leg de keuze bij jullie.. Bashen en meerijden, of simpelweg accepteren dat vrachtwagenchauffeurs niet alles kúnnen zien...
No worriez.. Ik val op vrouwenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik durf heul niet mee te rijden met een onbekend iemand.
Ik rijd wel met mijn oom mee, die heeft zijn eigen vrachtotoo bedrijf.quote:
Nicequote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Klachtenverduidelijking:
[ afbeelding ]
de oplossing:
[ afbeelding ]
Met 130 heb je niets te klagen natuurlijk.Of behoor jij tot het petjesvolk dat met zo'n brakke GTI denkt nog steeds dik 200 te kunnen rijden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:28 schreef mierenfokker het volgende:
Omdat ze fucking 1 kilometer verder een vrachtwagen zien rijden. En dat dan met een gangetje van 110-130 doen. Het zijn ook vaak van die Prius-berijders of van die gezinswagens
Welke benzinepompgehaktbal vind jij nu het lekkerst?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
Nog meer internethelden met een hekel aan vrachtwagenchauffeurs..?
Dat plaatje is LAME man.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Klachtenverduidelijking:
[ afbeelding ]
de oplossing:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:23 schreef devlinmr het volgende:
En het mooie is dat de mensen die hier klagen over onnodig links rijden zelf dus ook onnodig links rijden.
Hoeveel kilometer heeft de gemiddelde fokker versleten? Ik ben namelijk ook wel benieuwd of ik boven of onder dat gemiddelde lig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op de vrachtwagen hč.. Met de auto al 7. Ik weet wel zeker dat ik meer KM's heb versleten dan de gemiddelde fokker hier.
Ehm wat je daaronder zegt is toch precies hetzelfde, nou ja bijna dan je kan niet inhalen zonder iets strafbaar te doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Met 130 heb je niets te klagen natuurlijk.Of behoor jij tot het petjesvolk dat met zo'n brakke GTI denkt nog steeds dik 200 te kunnen rijden?
Wat veel erger is zijn die trutjes in de polder op van die wegen waar 60 max is toegestaan. Gaan ze 's morgens om 7 uur met een gang van 55 over een lege weg. En daar kan je dus nooit voorbij zonder er een spiegel af te rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed kijken, dan zie je dat ze links rijden. Moest ook even goed kijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat plaatje is LAME man.
Ze rijden rechts ...
Heel simpel, als je voorganger rechts kan rijden, kun jij dat als achterligger ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:33 schreef Robar het volgende:
[..]
![]()
En dat concludeer jij, omdat . . . . . . ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |