Moet je zeker doen. Mongool.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:37 schreef Winner_Taco het volgende:
Rechts inhalen die hap
Voel je je aangesproken nerdje ?quote:
als jij rechts inhaal verdien je een nekschot. Als je het bij mij doe vlam ik m'n leasewagen tegen je aan. En hard!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:40 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken nerdje ?
Doe ik ook nadat ik een kilometer achter die prutser heb gereden.quote:
Hoi internetheldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:43 schreef Chinless het volgende:
[..]
als jij rechts inhaal verdien je een nekschot. Als je het bij mij doe vlam ik m'n leasewagen tegen je aan. En hard!
En jij verdient een lintje omdat je links blijft plakken??quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:43 schreef Chinless het volgende:
[..]
als jij rechts inhaal verdien je een nekschot. Als je het bij mij doe vlam ik m'n leasewagen tegen je aan. En hard!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:43 schreef Chinless het volgende:
[..]
Jij bent stoer man.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe grappig hard ik je lelijke hoofd dan door de voorruit van je Prius beuk![]()
Kan je de rest van je leven mooi met een kortingskaart op pad prutser.
Ah, de volgende internetheld heeft zich gemeld.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe grappig hard ik je lelijke hoofd dan door de voorruit van je Prius beuk![]()
lol jochie toch. Mag je van je moeder zo praten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Oh wacht even.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:40 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Haha, jij doet niet meer mee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:20 schreef staticdata het volgende:
Ik moet in dit heldentopic gepost hebben!!
4 hele jaren maar liefst.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:28 schreef Bootje84 het volgende:
Daarnaast denk ik dat ik beter kan rijden dan de gemiddelde fokker, gezien hier een trucker met 4 jaar rij-ervaring praat
Op de vrachtwagen hè.. Met de auto al 7. Ik weet wel zeker dat ik meer KM's heb versleten dan de gemiddelde fokker hier.quote:
Lefgozer!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:28 schreef Bootje84 het volgende:
[stoer verhaal]
Heldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op de vrachtwagen hè.. Met de auto al 7. Ik weet wel zeker dat ik meer KM's heb versleten dan de gemiddelde fokker hier.
Livin' on the edgequote:
Randfiguurquote:
Ik bekijk het gewoon practisch..quote:
Wanna touch me?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:34 schreef Broekpaling het volgende:
Dit gaat zulks een mooi topic worden met mensen die vertellen hoe geskilled ze zijn en hoeveel kilometers ze wel niet machen.
99,9% van fok kan dat niet zeggen..quote:
Kan jij dat zien vanaf de achterkant van haar auto? Damn, dat is wel bruut!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Van mij mag je . Die teringlijers die bewust links blijven plakken terwijl ze weten dat je er ff langs willen verdienen het .
Mja zo een knap vrouwtje in een Aygo 1.1 die een vrachtwagen wil inhalen heb ik al meer geduld mee
Nee, hij werd misselijk omdat ie een varken rook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:40 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ah, nou, 10 jaar rijervaring = niet kunnen autorijden. Dat duurt nog wat jaartjes. Als je tenminste regelmatig rijdt.quote:
Als jij links rijdt terwijl de rechterbaan vrij is, en ik niet harder rij dan de maximum toegestane snelheid dan ga ik iig niet van de rechterbaan af om achter jou op de linkerbaan te gaan zitten, dan blijf ik gewoon op de rechterbaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:43 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik ga eerst rechts inhalen om te kijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan jij dat zien vanaf de achterkant van haar auto? Damn, dat is wel bruut!
Als hij dat niet kan dan moet hij niet achter het stuur kruipen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
99,9% van fok kan dat niet zeggen..
Jullie nemen nog steeds aan dat een vrachtwagenchauffeur alles kan zien met zijn 4+ spiegels. Hoe naïef...
Dan moet je douchenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, hij werd misselijk omdat ie een varken rook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |