Kijk nog eens heel goed!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat plaatje is LAME man.
Ze rijden rechts ...
Ik heb deze op zich vrij simpele zin nu ongeveer 10 keer opnieuw gelezen, maar ik volg je gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heel simpel, als je voorganger rechts kan rijden, kun jij dat als achterligger ook
Heel simpel, als je voorganger rechts kan rijden (en dus onnodig links rijdt), kun jij dat als achterligger ook (rechts rijden)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb deze op zich vrij simpele zin nu ongeveer 10 keer opnieuw gelezen, maar ik volg je gewoon echt niet.
Dus als mijn voorganger rechts rijdt, dan kan ik dat ook . . . . . en daarom rijd ik onnodig links.
Het is me duidelijk wat jij bedoelt ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heel simpel, als je voorganger rechts kan rijden (en dus onnodig links rijdt), kun jij dat als achterligger ook (rechts rijden)
Oftewel... als je voorganger niet naar rechts gaat, en jij erachter blijft hangen, rijden jullie beide onnodig links
zo duidelijker voor je
Ik gok een KM of 10.000 in een jaar of 5. Veel meer zal het niet zijn..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer heeft de gemiddelde fokker versleten? Ik ben namelijk ook wel benieuwd of ik boven of onder dat gemiddelde lig.
Dan kon je nog wel eens van een koude kermis thuiskomen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
Ik gok een KM of 10.000 in een jaar of 5. Veel meer zal het niet zijn..
Ik rijd bijna dagelijks, maar niet heel veel grote afstanden. Gemiddeld zit ik op 12000 km per jaar over 11 jaar. Dat zal een gemiddeld vrachtwagenchauffeur in een jaar makkelijk halen lijkt me. Maar met 130000 kilometer achter de rug en 10 jaar ervaring durf ik wel te zeggen dat ik een goede autorijder ben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik gok een KM of 10.000 in een jaar of 5. Veel meer zal het niet zijn..
Gewetensvraag dan, wie rijdt er hier onnodig links?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is me duidelijk wat jij bedoelt ja.
En . . . . . nee laat maar.
Maar . . . . nee, laat je niet verleiden Robar . . .
Degene die links rijdt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gewetensvraag dan, wie rijdt er hier onnodig links?
[ afbeelding ]
Dat bewijzen tientallen bejaarden op de weg dagelijks weerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:14 schreef Piles het volgende:
Iedereen vindt dat ze beter rijden dan de gemiddelde Nederlander, dus ik hecht totaal geen waarde aan mensen die zoveel duizend km rijden...
Anger management nodig?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe grappig hard ik je lelijke hoofd dan door de voorruit van je Prius beuk![]()
Kan je de rest van je leven mooi met een kortingskaart op pad prutser.
weird.... Rechter muisklik show picture helpt mssquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Degene die links rijdt?
kan de afbeelding niet zien
Werkt nog niet. Misschien even bij xs.to oid parkeren?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:24 schreef devlinmr het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 maart 2010 11:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Degene die links rijdt?
kan de afbeelding niet zien
[/quote
weird.... Rechter muisklik show picture helpt mss
anders
http://www.flitsservice.nl/rpics/onnodig_links/DSC00203.JPG
Je hebt het over die stationwagen die de hele tijd de middelste baan neemt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
weird.... Rechter muisklik show picture helpt mss
anders
http://www.flitsservice.n(...)nks/onnodiglinks.htm
Deze dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Werkt nog niet. Misschien even bij xs.to oid parkeren?
Ik zit op zo'n 40 of 50.000 km in 2.5 jaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer heeft de gemiddelde fokker versleten? Ik ben namelijk ook wel benieuwd of ik boven of onder dat gemiddelde lig.
Ik ben waarschijnlijk geen gemiddelde FOK!ker, maar door mijn ± 300.000 km te posten haal ik het gemiddelde vast omhoogquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bijna dat hele linkerrijtje rijdt inderdaad onnodig links.quote:
Aha.quote:
Da's dus precies wat ik probeerde duidelijk te maken met "als je voorganger naar rechts kan, kan je als achterligger ook naar rechts en rij je dus beide onnodig links."quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bijna dat hele linkerrijtje rijdt inderdaad onnodig links.
Ik betrap mezelf daar ook wel eens op, dat je denkt "Ja, als die voor me nou even naar rechts gaat, dan kan ik er langs". Maar dat denkt natuurlijk iedereen.
Ik rijd trouwens zo'n 14 jaar, al met al meer dan 100.000 km, waarvan 80.000 de laatste vier jaar.
Op de vrachtwagen rij je, als je een beetje geluk hebt qua files ontwijken etc, de 300 KM per dag wel (nationaal).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:09 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik rijd bijna dagelijks, maar niet heel veel grote afstanden. Gemiddeld zit ik op 12000 km per jaar over 11 jaar. Dat zal een gemiddeld vrachtwagenchauffeur in een jaar makkelijk halen lijkt me. Maar met 130000 kilometer achter de rug en 10 jaar ervaring durf ik wel te zeggen dat ik een goede autorijder ben.
Misschien zie ik het wat té zwart wit, maar als er op de rechterbaan naast je ruimte is en je bent niet direct iemand aan het inhalen, rijd je onnodig links.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:37 schreef Robar het volgende:
Ik denk, dat je dan beter links kunt blijven rijden en dan rijd je naar mijn mening niet onnodig links.
Mjah, 300 km moet makkelijk lukken nationaal..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op de vrachtwagen rij je, als je een beetje geluk hebt qua files ontwijken etc, de 300 KM per dag wel (nationaal).
Privé heb ik 55.000 km gereden in 3 jaar tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |