Ze sturen de game wel voor de release, maar de levertijd is lang. Mijn Bioshock 2 heeft er 10 dagen over gedaan geloof ik. Voor snelheid moet je niet bij Zavvi zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef RedemptioN het volgende:
iemand bekend met zavvi: sturen ze bij een pre order het spel bij release op of daarvoor?
nah idd, Mod Nation Loading Screensquote:Op maandag 15 maart 2010 23:01 schreef Misan het volgende:
en nu maar hopen dat de final game veel beter is dan de beta
was er nog meer in die game dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nah idd, Mod Nation Loading Screens
Je kon je mannetje en kart aanpassen en je kon ook zelf tracks maken. Track maken: 2 minuten, in de trackmaker komen: 1,5 uur laadtijd.quote:
AAAAAAAAAAALLLLLLLLLL fixed.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je kon je mannetje en kart aanpassen en je kon ook zelf tracks maken. Track maken: 2 minuten, in de trackmaker komen: 1,5 uur laadtijd.
quote:ModNation Racers (PS3) is close to coming out, and while neither developer United Front or publisher Sony will say exactly when, the version I played here at GDC shows a lot of those final improvements that tell me it's about ready.
quote:Most importantly, the racing has come up to speed.
quote:And when tweaking road alignments, playing with environment textures, and adding props like ramps and launchers everything just worked so much more smoothly.
http://www.shacknews.com/onearticle.x/62760quote:Though it's sometimes hard to tell what resulted from public betas, the ModNation Racers beta directly led to the team getting the four player split-screen mode into the final version.
wat ik gespeeld heb was iig stukken beter in mijn herinnering dan dat modnation gedrochtquote:Op maandag 15 maart 2010 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mijn lieve hemel. Blur.
Van de o zo geweldige PGR naar dit gedrocht.
http://www.gametrailers.com/game/modnation-racers/11426quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:04 schreef Funkel het volgende:
Hey die modnation racers ken ik helemaal niet.. Vergelijkbaar met mariokart??
Nu pas?quote:
Gears kan je ook spelen op de pc. Deel 1 gespeeld, maar was vrij standaard... niet het geduld kunnen hebben om het uit te spelen... misschien binnenkort eens doen. Misschien.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef Retarded het volgende:
[..]
en dan Gears of War opgeven?? Neh, dat zie ik niet gebeuren
Ik mag toch geen gewone tvp's meer plaatsen?quote:
Nee, maar ik begrijp hieruit dat je nu pas voor het eerst met Kratos speelt? Goed dat je dat dan alsnog doet. Laat. Maar beter laat dan nooit!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik mag toch geen gewone tvp's meer plaatsen?
Wetten veranderen en soms worden ze strenger, of strenger nageleefd. Het is wel terecht overigens. Kijk wat al die gewelddadige games met je gedaan hebben!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:11 schreef Gamer_V het volgende:
Toen ik 13 was kon ik GTA 3 meekrijgen uit gamewinkels, maar toen ik 17 was gingen ze opeens bitchen dat ik te jong was voor 18+ games. Bwah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
+ 90 dollar verzendkosten naar NLquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand hier die dit gaat kopen, en dan met name die $300 versie?(Complete post komt van NeoGAF)
[ afbeelding ]
http://www.ballisticpublishing.com/books/uncharted2/
I hadn't seen this before, so it's news to me.
Apparently, this release kicks off a new series for Ballistic, called "Art of the Game."
Looks like you need to be a BIG fan though...these books ain't cheap:
[ afbeelding ]
Bonus item for Preorders
[ afbeelding ]
The $300 Folio Edition is sooooo sickly-luxurious. And sooooooo $300.
[ afbeelding ]
Zeggen ze...quote:Op maandag 15 maart 2010 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAALLLLLLLLLL fixed.
[..]
[..]
[..]
[..]
http://www.shacknews.com/onearticle.x/62760
Mijn Final Fantasy kwam binnen op donderdag, 2 dagen na de release. Dus best tevreden so far.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef RedemptioN het volgende:
iemand bekend met zavvi: sturen ze bij een pre order het spel bij release op of daarvoor?
Edit:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Wilde ik gister een serie vanaf de USB kijken, pikte ie AVI niet op. Kon niks vinden. Dus uiteindelijk toch samen op de pc gekeken.
Ik in het boekje kijken en daar staat AVI inderdad niet bij als ondersteund format....
Vanochtend ff gegoogled hoe ik de files om kon zetten, krijg ik eerst een filmpje over de PS3 op youtube... hoef je godsamme alleen op driehoekje en dan play all files te selecteren
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:18 schreef Gamer_V het volgende:
Ja, al die moorden en necrofilie eisen toch wel hun tol op mijn psycheDat gebeurt pas na je 21steSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Samen met Halo toch wel de belangrijkste games waarvan ik de aantrekkingskracht echt niet snap.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:03 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Gears kan je ook spelen op de pc. Deel 1 gespeeld, maar was vrij standaard... niet het geduld kunnen hebben om het uit te spelen... misschien binnenkort eens doen. Misschien.
Pssst, het was geen demoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef MrX1982 het volgende:
Modnation racer, ik vond die demo niets aan.
Ja de eerste tutorial ging er over dat je er een MPEG4 bestand van moest maken.... en de volgende (ik klikte gelukkig door) liet zien dat je gewoon f fop driehoekje moest douwen *LOL* Scheelt een hoop werk!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Edit:
Never mind, je was er al achterBen blijkbaar nog niet helemaal wakker...
Toch wel interessant op zich...quote:Nevertheless, this is a hugely interesting game, as fascinating as it is frequently frustrating, as engaging as it is eccentric and, for those who are hooked by its quirky charms, it will provide one of the most inspired approaches to the JRPG seen in a decade.
8/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nepgamer
quote:
quote:Yakuza 3 only came out in Europe on Friday, and Yakuza 4 isn't out in Japan until Thursday, but Yakuza 5 appears to have been unveiled already.
tja als sonic niet meer verkoopt , dan maar de volgende IP verneukenquote:
Wat is dat bedrijf in de laatste jaren keihard vertieft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja als sonic niet meer verkoopt , dan maar de volgende IP verneuken
Velen met u hebben diezelfde vraag http://www.google.nl/search?hl=nl&q=one+time+password+final+fantasy+beta+XIVquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
Heeft iemand hier al geprobeerd zijn exemplaar van FFXIII aan te melden en in te schrijven voor de beta van XIV? Ik dus wel, maar als ik me in wil schrijven voor de beta, vraagt hij om een one time password. Iemand bekend hiermee?
Thanks! Ik had al rond gekeken op Google, maar kon niks vinden. In ieder geval bedankt, kijken of ik er wat mee kan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:36 schreef Misan het volgende:
[..]
Velen met u hebben diezelfde vraag http://www.google.nl/search?hl=nl&q=one+time+password+final+fantasy+beta+XIV
quote:While the game will feature the option to play in the original Japanese with localised subtitles, many will opt for the English track. Thankfully, it looks like SEGA's made efforts to bring in an impressive roster of talent, headed by everyone's favourite video game voice actor, Nolan North.
ik heb een SATA 300 5400 rpm erin zitten. De bandbreedte van de schijf heeft veel meer impact op het lees/schrijfgebeuren dan het toerental bij de PS3. 7200 scheelde geloof ik 0,2 milliseconden ofzo t.o.v. de 5400 uitvoering, terwijl het wel een bak meer geluid geeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:16 schreef Misan het volgende:
Ben aan het kijken voor een nieuwe HDD voor mijn PS3. Het moet een SATA schijf zijn van 2,5 inch, maar ben alleen benieuwd naar hoeveel toeren per minuut deze moet maken en welk type SATA ik moet aanschaffen.
Is 5400 rpm verplicht of kan ik ook voor bijvoorbeeld 7200 rpm kiezen?
Ik heb SATA-150 en SATA-300 voorbij zien komen. Maakt dat nog uit?
Serieus? Nathan Drake als Yakuza-lidquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit begint nu echt flauw te worden.
de 150 en 300 staan voor de bandbreedtes?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb een SATA 300 5400 rpm erin zitten. De bandbreedte van de schijf heeft veel meer impact op het lees/schrijfgebeuren dan het toerental bij de PS3. 7200 scheelde geloof ik 0,2 milliseconden ofzo t.o.v. de 5400 uitvoering, terwijl het wel een bak meer geluid geeft.
Ho ho ho. Hold a second.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus? Nathan Drake als Yakuza-lid![]()
Ik voel dat er binnenkort een game uitkomt die gewoon Nolan North heet, en waarin hij alle voiceacting doet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ho ho ho. Hold a second.![]()
![]()
http://www.videogamer.com(...)sonance_of_fate.html
Oh, niet voor Yakuza. Ik dacht SEGA - Japan, dat moet Yakuza zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ho ho ho. Hold a second.![]()
![]()
http://www.videogamer.com(...)sonance_of_fate.html
Nolan: The Voice.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik voel dat er binnenkort een game uitkomt die gewoon Nolan North heet, en waarin hij alle voiceacting doet.
Best game ever.
yeh, 150 is SATA-I, 300 is SATA-II. 150 doet 1,5 Gb/s, 300 doet 3 Gb/s.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:35 schreef Misan het volgende:
[..]
de 150 en 300 staan voor de bandbreedtes?
ja, ben helemaal uit de hardware gegroeid de afgelopen jaren
thanksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yeh, 150 is SATA-I, 300 is SATA-II. 150 doet 1,5 Gb/s, 300 doet 3 Gb/s.
17e is de release date toch...?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef RaymanNL het volgende:
Morgen denk ik aan de God of War 3Ik heb dr zin an.
Of het moet ineens zo zijn dat de game niet voor 19 Maart verkocht mag worden
Jij zou toch zonder al te veel moeite al over een exemplaar moeten beschikken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zou rekenen op de 19e.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef RaymanNL het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:52 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nolan: The Voice.
Game of the Century Contender.
Als je genoeg geld meegeeft voor twee exemplaren doe ik dat wel ff voor je.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mot FFXIII nog kaufen
Maar ik ben ziek
Iemand zin om die voor mij te halen en me die te komen brengen? Dan krijg je een kop soep! AQ?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je genoeg geld meegeeft voor twee exemplaren doe ik dat wel ff voor je.
Tig webshops die 'm versturen en vaak goedkoper zijn dan de winkel. Je verzint smoesjes Fruit. SMOESJES!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mot FFXIII nog kaufen
Maar ik ben ziek
Iemand zin om die voor mij te halen en me die te komen brengen? Dan krijg je een kop soep! AQ?
Maar dan moet ik zeker 2 weken wachttenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tig webshops die 'm versturen en vaak goedkoper zijn dan de winkel. Je verzint smoesjes Fruit. SMOESJES!
Majin wordt cool!quote:
Misschienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij zou toch zonder al te veel moeite al over een exemplaar moeten beschikken?
Toch niet heullemaal in Lampegat eejquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mot FFXIII nog kaufen
Maar ik ben ziek
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Toch niet heullemaal in Lampegat eej
quote:
Voor zover ik weet is er geen verkoop verbod voor 19 maart. Dus je zult de game vast wel ergens aantreffenquote:
Nee, ga wel struinen denk.. Maar ben meestal pas na sluiting in de buurt van een winkel...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er geen verkoop verbod voor 19 maart. Dus je zult de game vast wel ergens aantreffenOf heb je hem
online besteld
De Bartsmit belde: ZE MOGEN HEM VERKOPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er geen verkoop verbod voor 19 maart. Dus je zult de game vast wel ergens aantreffenOf heb je hem
online besteld
al geprobeerd, helpt nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef SToRM81 het volgende:
Praat ie nu Nederlands dan?
Ik denk dat je dan je systeemtaal naar het engels zal moeten zetten.
als je hem ff langsbrengt zoek ik het voor je uitquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef capital_P het volgende:
iemand enig idee hoe ik in GoW III de taal kan veranderen naar engels? Ik heb overal gezocht, maar kan het nergens vinden...
Installatie heeft er niks mee te maken. Herinstalleren zou geen verschil moeten maken dus dat heeft geen nut.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:
capital_P : heb je de installatie al ongedaan gemaakt, je PS3 daarna op engels gezet, en m toen nog eens geinstalleerd ?
Volgens mij is ie dan wel engels.
waarom niet? Misschien wordt de geluidenset ook wel geïnstalleerd op basis van taalinstellingquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Installatie heeft er niks mee te maken. Herinstalleren zou geen verschil moeten maken dus dat heeft geen nut.
'Hey Zeus, jij stoutert, wij pakken je wel, drommels daar is Athene weer, wat een nare kwestie bevindt de god van de oorlog zich'quote:
Als ik hem was zou ik het iig toch even proberen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Installatie heeft er niks mee te maken. Herinstalleren zou geen verschil moeten maken dus dat heeft geen nut.
Zometeen halenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:37 schreef remcheese het volgende:
[..]
De Bartsmit belde: ZE MOGEN HEM VERKOPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kratos ingesproken door Antonie Kamerling zie ik nog wel voor me eigenlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
'Hey Zeus, jij stoutert, wij pakken je wel, drommels daar is Athene weer, wat een nare kwestie bevindt de god van de oorlog zich'
Sad
Ontdekking van de Hemel all over againquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kratos ingesproken door Antonie Kamerling zie ik nog wel voor me eigenlijk
Bij Heavy Rain kon je dat kiezen in het menu.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef SToRM81 het volgende:
Praat ie nu Nederlands dan?
Ik denk dat je dan je systeemtaal naar het engels zal moeten zetten.
Of in het Duitsquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:03 schreef Misan het volgende:
Een paar dagen lachen op de bank met god of war 3 in het Nederlands; ik bestel 'm meteen!
Ich bin der Gott vom Krrrrriiiieeeeeegggggg! Heillll!quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef Wessiej het volgende:
Zo GoW3 is binnen, waarom staat er op de achterkant:
Uiteindelijk is alleen nog chaos...
Aha.
Dat viel mij ook al op ja, beetje een kromme vertaling.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef Wessiej het volgende:
Zo GoW3 is binnen, waarom staat er op de achterkant:
Uiteindelijk is alleen nog chaos...
Aha.
Als t goed is fixxen ze die shit gratuit (ik heb dat nl 2x gehadquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:10 schreef YOgamerYO het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PS3 heeft YLOD
Ik ga dus bellen en ja hoor, bekent probleem en weetikveelwat. Maar omdat het en 60GB is kost het sowieso 2 maanden vanwege de oude onderdelen
. Dan vraagt persoon hoe oud de PS3 is. "Nou 2.5 jaar". Vervolgens zegt die doos... "Kost wel 190 euro"
. Daar haal ik kut Slim versie voor
.
Net voor GoW3 heb ik een probleem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het kost geld
Irritant is datquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:10 schreef YOgamerYO het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PS3 heeft YLOD
Ik ga dus bellen en ja hoor, bekent probleem en weetikveelwat. Maar omdat het en 60GB is kost het sowieso 2 maanden vanwege de oude onderdelen
. Dan vraagt persoon hoe oud de PS3 is. "Nou 2.5 jaar". Vervolgens zegt die doos... "Kost wel 190 euro"
. Daar haal ik kut Slim versie voor
.
Net voor GoW3 heb ik een probleem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het kost geld
PRESS X TO JASON!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heavy rain was goed te doen hoor in het NL
Heb ook even engels geprobeerd, Jason, JASON Ja-SON ,JAAASOOONN
Jezus zeg ,wat een graf stemmen+ Carice
![]()
![]()
Niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:02 schreef Gamer_V het volgende:
Eens. Ehm, en hoe spoilt dat flashspelletje precies de MEGA TERING SPOILER van HR?
ZEUS!!! ICH WOLLE IHRE AUSWEIS SEHEN!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ich bin der Gott vom Krrrrriiiieeeeeegggggg! Heillll!
nee.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Leuk hakken @ MS en NIN![]()
MAAR HET IS EEN ROZE BAL
OP EEN STOK
dat praat je niet goed imo.
Hij is niet altijd roze...quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Leuk hakken @ MS en NIN![]()
MAAR HET IS EEN ROZE BAL
OP EEN STOK
dat praat je niet goed imo.
tenzij het een teelbal isquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hij is niet altijd roze...
en niets mis met een roze bal op een stok...
Is er iets mis met jou roze bal op je stokje?quote:
Hou je muil.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Is er iets mis met jou roze bal op je stokje?
en GODDAMN OF WAAARR!!! Wat een bazengame!!
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee
Kratos and WoW had sex....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Iemand nog enig idee waar de SE te bestellen is?quote:Beste klant,
Enige tijd geleden heb je via onze website God of War 3 besteld.
De eerste klanten die van onze preorderactie gebruik gemaakt hebben, zouden de Special Edition ontvangen.
Helaas heeft vandaag ons het nieuws bereikt dat onze leverancier Sony de Free Record Shop zending met Special Editions is kwijtgeraakt.
Omdat dit een gelimiteerde versie betreft kunnen we geen extra exemplaren bestellen.
We zijn daardoor genoodzaakt om je de normale versie te sturen.
We doen ons uiterste best om je bestelling morgen op het door jou aangegeven afleveradres te bezorgen.
We betreuren dit voorval ten zeerste.
Wel kunnen we je melden dat je volgende week ter compensatie een voucher voor extra downloadable content ontvangt.
Mocht je je bestelling niet willen behouden, dan kun je je order geheel kostenloos naar ons retourneren.
We bieden je onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
www.FreeRecordShop.nl
En die bestelling is nu pas 'kwijt' geraakt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iemand nog enig idee waar de SE te bestellen is?
Gisteren in de Media Markt Rotterdam Centrum hadden ze de reguliere, SE en de ultimate edition ruim op voorraadquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enig idee wat de prijs van die SE was? R'dam is op zich net ff te ver eigenlijk voor een spelletje...quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Gisteren in de Media Markt Rotterdam Centrum hadden ze de reguliere, SE en de ultimate edition ruim op voorraad
Euh, die reguliere was 55, de SE 70 en de Trilogy 149 uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enig idee wat de prijs van die SE was? R'dam is op zich net ff te ver eigenlijk voor een spelletje...
Ik heb de FRS gebeld trouwens, filiaal hier heeft 'm inderdaad niet binnen gekregen. Dus dat klopt redelijk. Het call center zegt dat ze nog wel bezig zijn om de levering te zoeken en dat ze het misschien (yeah right) op kunnen lossen volgende week.
Ik krijg nu een gewone versie opgestuurd en kan die altijd binnen twee weken terugsturen. Gebruikte kortingscode maken ze opnieuw. Dus dat is ook niet echt een probleem. Ik had alleen liever gewild dat ze die SE gewoon zouden uitleveren
Pas maar op.. Zometeen wordt Kratos nog boos op je en springt hij je scherm uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, 70 euroIk had 'm bij de FRS dankzij kortingen voor 48... Wil ook voor de gewone niet meer uitgeven. Zeker niet nu ik nog volop in FFXIII zit.
Ik denk dat ik 'm gewoon retour stuur volgende week en Kratos dan maar over een paar maanden koop.
Ik denk dat ik 'm wel aan kan nuquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Pas maar op.. Zometeen wordt Kratos nog boos op je en springt hij je scherm uit
Jahoor! Die "oude" Kratos misschien maar hij's nu echt veel sterker en stoerderquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm wel aan kan nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Nomura: Versus XIII will have world map, airships
March 18th, 2010 @ 07:30
By Johnny Cullen
Linearity? Like Final Fantasy XIII? Tetsuya Nomura spits at you! Apooey!
The Final Fantasy Versus XIII director has revealed the game will have a world map and airships to travel with.
Speaking in a Twitter interview with Square Enix producer Shinji Yoshimoto, he said:
“Not everything is connected together, so the various areas have different levels of progress. However, you can fly across the world map in an air ship.”
When asked what the current “state” was with the game, as well as other FNC title Final Fantasy Agito XIII and The Third Birthday, he couldn’t say.
“I’m being stopped by producer Hashimoto,” said Nomura.
The game’s gone properly underground since a new trailer last April, bar a small appearance at Tokyo Game Show last September with a tech demo. A new trailer was shown behind closed doors at Jump Fiesta last December, promising “Revelation will come next time”.
Nomura did promise last October Versus XIII would be at E3 this summer if the development team was “quick enough”, but that looks like it may potentially not make it.
Final Fantasy Versus XIII, going at this current rate, will be released as a PlayStation 3 exclusive in the year 3000.
Thanks, Andriasang
Pff...lekker geregeld dan... Ik heb dan mazzel gehad dat ik te laat was voor de FRS preorder actie en bij ToysXL de SE besteld heb.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste uur is beste eerste uur ooit uit gamegeschiedenisquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War is toch maar stomOeh, ik ben boooooos. *chop chop*. Zeus! I kill you!
QFTquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eerste uur is beste eerste uur ooit uit gamegeschiedenis
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eerste uur is beste eerste uur ooit uit gamegeschiedenis
quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Een kleine uur op de klok.
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
Het enige citaat wat hier toepasselijk volstaat is: ''i'm still trying to recover''
So do i N'Gai.
Eens kijken of het me na een goede nachtrust (zonder enige twijfel) me morgen beter afgaat.
hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Er is weer hoop na de deceptie van 2010 mijn RPG gebroeders.
[..]
Idem alleen heb ik hem voor de PS3. Ik zit bovendien vast bij een baasquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet deel 1 en 2 nog steeds uitspelen op de PS2
heb ze wel.... kom er niet aan toe.
Lady Gaga in Rock Bandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lady Gaga in Rock Band![]()
Ik moet 'm toch echt hebben ook he. Gaga Oh Lala!Zie mijn halve hype post van anderhalve week geleden menSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lady GaGa in Rock Band DLC van volgende week
Al gekocht
.....Kennedy
Dat worden mijn april aankopen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zie mijn halve hype post van anderhalve week geleden men
Lady GaGa in Rock Band DLC van volgende week
Al gekocht
Waarom niet PS3 zodat je kan multiplayeren met de W.?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat worden mijn april aankopen!
4200 MS Points
13 Mnd Xbox Live
Rock Band 360
Queen Trackpack
Lady Gaga Trackpack
Omdat ik al mijn instrumenten voor de X heb.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarom niet PS3 zodat je kan multiplayeren met de W.?
Akkoord.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik al mijn instrumenten voor de X heb.
God of War Trilogie #2quote:
Hij's echt gruwelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Serieus. God of War 3...
Nu 2 bazen verslagen, en elke keer wordt de game meer en meer awesome...
Ik ben bang dat ik een nieuwe TV nodig heb tegen de tijd dat ik tegen Zeus moet om al die awesomeness goed te kunnen verwerken!
Op de 360 kwam die disc eigenlijk al te laat, maar op de PS3 komt het nog later? Sure, Gay Tony is een toffe uitbreiding, maar dit jaar is tjokvol...quote:Rockstar has announced that The Lost and Damned and The Ballad of Gay Tony have been delayed on PC and PS3 due after Sony asked for some changes.
The two downloadable episodes, and the boxed Episodes from Liberty City version, will now be released on 13th April in North America and 16th April.
Related events, including Rockstar Social Club multiplayer sessions on PSN and Games for Windows Live, will now take place on 16th/17th April.
The official statement says the delay is "due to a last-minute game submission request from Sony Computer Entertainment Europe to edit some of the in-game Liberty City radio station, television and internet content," although it doesn't say what specifically.
The tone of the post is a bit frustrated in places. "Unfortunately, with each round of changes comes fully re-testing the game and a full re-submission to PlayStation.
"This is the nature of the game submission process. Believe us, if we could expedite the turnaround any sooner - we would.
"We are dying to get this game in the hands of fans who've waited for it for so long in the first place."
Of course, the long wait was down to an exclusivity agreement with Microsoft that saw both episodes appear on Xbox 360 first - The Lost and Damned in February last year and Gay Tony in late October.
Check out our GTA IV: The Lost and Damned review, our Ballad of Gay Tony review and indeed our Episodes from Liberty City review to catch yourself up.
Het feit dat hij uberhaupt komt is stiekem wel een klap in het gezicht van Microsoft natuurlijk. Ik vond GTA4 een van de grootste decepties van de afgelopen tijd. Niet omdat het een slechte game was maar meer omdat ik de funfactor er in miste. Ik hoef hem dus dus niet..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie wil dit nou nog?
[..]
Op de 360 kwam die disc eigenlijk al te laat, maar op de PS3 komt het nog later? Sure, Gay Tony is een toffe uitbreiding, maar dit jaar is tjokvol...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
niemand interesse in MLB The Show 10?
Ik heb er te weinig tijd voor, het is nml. enorm uitgebreid en moeilijk, maar voor de liefhebber zeker een tof spel....
Ik moet zeggen dat ik er ook even in moest komen, maar gisteren heb ik ook de 2de eindbaas verslagen en ik stond echt versteld van wat de PS3 allemaal op het scherm toverdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Serieus. God of War 3...
Nu 2 bazen verslagen, en elke keer wordt de game meer en meer awesome...
Ik ben bang dat ik een nieuwe TV nodig heb tegen de tijd dat ik tegen Zeus moet om al die awesomeness goed te kunnen verwerken!
Die effecten als je de eerste god afslacht zijn zo gruwlijk nice!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:53 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook even in moest komen, maar gisteren heb ik ook de 2de eindbaas verslagen en ik stond echt versteld van wat de PS3 allemaal op het scherm toverdEcht een prachtig spel.
Ik zou nu eigenlijk ook wel een grotere tv willen...
3D!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie wil dit nou nog?
[..]
Op de 360 kwam die disc eigenlijk al te laat, maar op de PS3 komt het nog later? Sure, Gay Tony is een toffe uitbreiding, maar dit jaar is tjokvol...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:23 schreef Beach het volgende:
Is het het waard om GoW3 nu te kopen
quote:en 1 en 2 niet meer uit te spelen?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie wil dit nou nog?
[..]
hmmm MLB lijkt me wel interessant. Ik weet alleen niet of ik de kneepjes door kan krijgen ,ben geen fulltime honkbal kijkert.quote:
Het is een enorm uitgebreid spel, te uitgebreid voor een leek als ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:26 schreef Kn0x het volgende:
[..]
hmmm MLB lijkt me wel interessant. Ik weet alleen niet of ik de kneepjes door kan krijgen ,ben geen fulltime honkbal kijkert.
quote:
ruilen tegen the show 08quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
niemand interesse in MLB The Show 10?
Ik heb er te weinig tijd voor, het is nml. enorm uitgebreid en moeilijk, maar voor de liefhebber zeker een tof spel....
Ook last van. Belooft niet veel, want de games worden natuurlijk alleen maar zwaarder. Over 3 jaar is de playstation een constante stofzuigerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef remcheese het volgende:
GOW III : Zulke dikke beelden dat mijn ps3 voor het eerst sinds hij "open en bloot" staat weer herrie begon te maken met zn fan.
Geen last van, maar ik haal er dan ook regelmatig even een stofzuiger langs.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:17 schreef SToRM81 het volgende:
Dat de PS3 keihard staat te blazen bij een game als GoW III vind ik op zich niet erg, maar ik vind het wel jammer dat ie vanaf dat moment ook niet meer stopt. Ook al ga je daarna een film kijken of even surfen...
Uncharted 2.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:33 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb nog niet zo lang een PS3. Welke games zijn absolute must-haves?
WipeOut HDquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:33 schreef The_Verve het volgende:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:33 schreef The_Verve het volgende:
quote:
quote:
Waar heb je dat laten doen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:39 schreef YOgamerYO het volgende:
PS3 is gemaakt![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voor 50 euro en binnen 2 uur
. Das anders dan die twee maanden en 150 die je bij Sony kwijt bent
. Maar oke dat word
GOW 3
Binnenkort spelen
![]()
. Eerst ff BF: BC2
quote:Jack Tretton, head of Sony Computer Entertainment America, is generally accepted as being one of the most level-headed executives of the company; praising the competitors, admitting weaknesses and not sounding like a broken record. But on this occasion, he's happy to play up his company's strengths, which is, to be fair, part of his job.
On the topic of Killzone 3, Tretton said that he's unsure as to whether it will make an appearance at E3, but that it's definitely coming, going so far as to "promise" the fans that they will see a sequel to last year's futuristic and highly acclaimed FPS.
But he points out that KZ3 is "the frosting on the cake", and that he's "saving the batter for E3", whatever that might mean. He claims that "there is a lot to talk about", and that SCE is bringing "the heat" during the E3 press conference.
Well, there's only one way to find out what it is that he's referring to: watch, and wait. The 16th Electronic Entertainment Expo (E3) begins on 15th June 2010.
http://link.marktplaats.nl/272792756 Het is wel ONGELOOFELIJK onprofessioneel opgezet (vrouw zegt alles, man kan geen NL, aan een huis brengen terwijl ik bij de onvindbarequote:
Nu zit er wel shag in je ps3 denk ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:40 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/272792756 Het is wel ONGELOOFELIJK onprofessioneel opgezet (vrouw zegt alles, man kan geen NL, aan een huis brengen terwijl ik bij de onvindbarewerkplaats moest ophalen) dat wist ik niet aan het begin, maar oke hij heeft het prima gedaan.
Whehehe. Wordt een mooie E3.quote:
Dus omdat jij het niet kan, raad je m af ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:59 schreef YOgamerYO het volgende:
![]()
![]()
Ja als je houd van de keuze of van muur tot muur schaven de eerste 24 uur die je in het spel steekt of dat je nooit een reet hoeft te doen
![]()
![]()
![]()
Battlesysteem =quote:
Lollercopter,quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:59 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja als je houd van de keuze of van muur tot muur schaven de eerste 24 uur die je in het spel steekt of dat je nooit een reet hoeft te doen
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik heb de eerste paar uur gespeeld, en het was echt bar slechtquote:Op zondag 21 maart 2010 12:05 schreef Cid het volgende:
[..]
Battlesysteem =![]()
De rest is, helemaal na FFXIII. Was een leuke zoethouder tot de FFXIII release
Dat ziet er toch wel heel vet uit hoor!quote:
Wowquote:
Ik denk dat wanneer een paar slimme mensen er voor gaan zitten je een ontzettend vette RTS kan maken!quote:Op zondag 21 maart 2010 14:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wow
Vanuit een interactie point-of-view erg, erg, erg gaaf
Maar ik zie dit niet waardevolle gameplay opleveren besides het gimmicky effect wat de Wii nu ook opleverd.
Waar zit de meerwaarde vraag ik me af (qua games)?
Zie je jezelf al zo RTS-en?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer een paar slimme mensen er voor gaan zitten je een ontzettend vette RTS kan maken!
Met vier move-controllers per speler: 2 voor in je handen, 2 voor in de BH?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:13 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zie het wel al heel goed werken bij een nieuwe Doa: extreme beach volleybal
quote:Op zondag 21 maart 2010 16:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Met vier move-controllers per speler: 2 voor in je handen, 2 voor in de BH?
Dus moet ik ook nog eens bh's gaan kopen?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Met vier move-controllers per speler: 2 voor in je handen, 2 voor in de BH?
Eigenlijk wel ja; als er een goede control-scheme wordt bedacht. Zo gek lijkt het mij niet: snel units aanwijzen, omcirkelen, inzoomen, uitzoomen, beeld "sweepen". Waarom niet?quote:
Ik zie mezelf al helemaal met zo'n ding op m;'n hoofd rondkijken in een silent hillspel en me de tering schrikken!!quote:Op zondag 21 maart 2010 14:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wow
Vanuit een interactie point-of-view erg, erg, erg gaaf
Maar ik zie dit niet waardevolle gameplay opleveren besides het gimmicky effect wat de Wii nu ook opleverd.
Waar zit de meerwaarde vraag ik me af (qua games)?
Mail je idee naar de ontwikkelaars van RUSE.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:17 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja; als er een goede control-scheme wordt bedacht. Zo gek lijkt het mij niet: snel units aanwijzen, omcirkelen, inzoomen, uitzoomen, beeld "sweepen". Waarom niet?
quote:
En Koevermans huilt alvast dat hij Ajax de titel niet guntquote:Op maandag 22 maart 2010 12:01 schreef Cyberia18 het volgende:
En zo zijn we de lampies voorbij Wes.
Breaking News. Ik gun het Ajax ook niet!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En Koevermans huilt alvast dat hij Ajax de titel niet gunt
Aantrekkelijk voetbal, doelsaldo die aan het eind van het seizoen op 100+ staat, sfeer, club.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Breaking News. Ik gun het Ajax ook niet!Maar ik moet eind april wel mee met Cyb en Wes
Als ik kijk naar PSV de afgelopen weken is het dat welquote:
Ik had ook niets anders verwacht van een geboren havenarbeider.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En Koevermans huilt alvast dat hij Ajax de titel niet gunt
Gruwelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GT5 - The Real Racing Simulator Screenshotbuilderquote:Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3840x2160... ah, duidelijk echte real-time ingame screenshots...quote:Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
real-time?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:37 schreef PP. het volgende:
[..]
3840x2160... ah, duidelijk echte real-time ingame screenshots....
überHD, it's the future. GT5 is PS4 compatiblequote:
Opgeleukte replayscreens zijn het.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:08 schreef Marble het volgende:
Ik word er gewoon emosjeneel van elke keer als ik screens van GT5 zie. Wat een schoonheid.
Op dit moment is de enige concurrentie de sub-topper Metro 2033, maar goed in april Alan Wake en Splinter Cell Conviction. Het is goed om beide consoles te bezittenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:38 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn laatste drie PlayStation-games waren God of War 3, Heavy Rain en Uncharted 2. Man man man. Je zou maar 360-bezitter zijn zeg
Creatief met taalquote:
PS3 fanboys zijn net Ajacieden... Jarenlang presteert hun lief niets en als ze dan ineens op stoom raken is hetquote:Op maandag 22 maart 2010 23:38 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn laatste drie PlayStation-games waren God of War 3, Heavy Rain en Uncharted 2. Man man man. Je zou maar 360-bezitter zijn zeg
aan de andere kant zijn 360-fanboys net PSV-ers, gauw tevreden met matigheid.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS3 fanboys zijn net Ajacieden... Jarenlang presteert hun lief niets en als ze dan ineens op stoom raken is het
""
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
aan de andere kant zijn 360-fanboys net PSV-ers, gauw tevreden met matigheid.
Ja, want als het echt tof was geweest zouden ze aan het gamen zijn geweest in plaats van op een strand ergens de naam van een console te maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check hoe AWESOME
Lijken die mensen gauw tevreden met matigheid?
Allemaal op een reparatie aan het wachten waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, want als het echt tof was geweest zouden ze aan het gamen zijn geweest in plaats van op een strand ergens de naam van een console te maken.
Uncharted 2 bundel is nog wel te krijgen, anders zou ik voor de GoW3 bundel gaan of een leuke BluRaybundel (Saturn Hoofddorp heeft regelmatig custom BluRay-bundels met twee recente topfilms, een BluRay remote en een PS3)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:42 schreef Morthill het volgende:
ik kom dit topic verzieken
Maar serieus, ik krijg binnenkort een flinke smak geld terug van de belastingdienst en denk dat ik een PS3 ga kopen. Ik zit alleen te kijken waar ik nu het beste de bundel kan halen en welke bundel dat moet zijn. Heeft iemand tips?
Games die ik sowieso wil hebben en die dus in de bundel mogen zitten zijn: Unchartes 1 en 2, God of War 3 (al denk ik dat ik de trilogy wil), misschien Killzone, maar die boeit me wat minder, Heavy Rain (maar die krijg ik wellicht wel gratis), wellicht LittleBigPlanet maar dat is meer een extraatje en dan heb ik alle boeiende exclusives die ik nog niet gespeeld heb wel gehad denk ik.
Dus, welke zijn nog te verkrijgen in een toffe bundel?
Je vergeet de Ratchet & Clank seriequote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:42 schreef Morthill het volgende:
ik kom dit topic verzieken
Maar serieus, ik krijg binnenkort een flinke smak geld terug van de belastingdienst en denk dat ik een PS3 ga kopen. Ik zit alleen te kijken waar ik nu het beste de bundel kan halen en welke bundel dat moet zijn. Heeft iemand tips?
Games die ik sowieso wil hebben en die dus in de bundel mogen zitten zijn: Unchartes 1 en 2, God of War 3 (al denk ik dat ik de trilogy wil), misschien Killzone, maar die boeit me wat minder, Heavy Rain (maar die krijg ik wellicht wel gratis), wellicht LittleBigPlanet maar dat is meer een extraatje en dan heb ik alle boeiende exclusives die ik nog niet gespeeld heb wel gehad denk ik.
Dus, welke zijn nog te verkrijgen in een toffe bundel?
Vandaag:quote:Nieuwe hint naar Twisted Metal PS3?
David Jaffe is bekend van twee grootse PlayStation franchises: God of War en Twisted Metal. Aan de eerste werkt hij niet meer, maar de hints naar een nieuwe Twisted Metal nemen steeds meer toe.
De ontwikkelstudio van David Jaffe, Eat Sleep Play, werkt aan een PlayStation 3 titel, maar nog altijd is onduidelijk om welke titel het gaat. Mogelijk geeft Production Artist Miles Collins nu iets meer vrij, hij geeft namelijk aan dat hij als Concept, Texture en Storyboard artist werkzaam is aan een onaangekondigde AAA PlayStation 3 titel.
Op zichzelf is dit nog geen hint naar Twisted Metal, maar Collins sluit af met de melding “Sweet!” Dit is wel een duidelijke hint naar Twisted Metal, daar heet het hoofdpersonage namelijk Sweet Tooth.
Wij zetten ons geld op een E3 onthulling.
Potver.. dat is wel heel vetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Gisteren:
[..]
Vandaag:
[ afbeelding ]
http://twitter.com/EatSleepPlayInc/status/10895058569
David Jaffe eerder op zijn blog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I rest my case.
http://www.zavvi.com/game(...)rilogy/10085206.htmlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:42 schreef Morthill het volgende:
God of War 3 (al denk ik dat ik de trilogy wil),
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Allemaal op een reparatie aan het wachten waarschijnlijk.
Naja, zal eens kijken tegen de tijd dat de belastingdienst zijn werk heeft gedaan en mij weer met 1k+ heeft verblijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef SToRM81 het volgende:
De Dixons heeft zo te zien de goedkoopste bundel, een PS3 Slim met GoW III voor 330
De eerste 2 delen van GoW kun je eventueel goedkoop bij VGP bestellen
topicquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:49 schreef Morthill het volgende:
http://www.nrc.nl/economie/article2509801.ece/Heineken-top_ziet_bonus_verdubbelen?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+NrcHandelsbladVoorpagina+%28NRC+Handelsblad+|+Voorpagina%29
effectief jaarsalaris van 2 miljoen euro, niks mis mee.
8/10quote:These aren't game-breaking flaws, however; certainly not in light of the huge world Just Cause 2 places at your fingertips. Even the glitches you encounter--sound stutters, maybe a lockup or two--aren't likely to be too bothersome, and can be somewhat alleviated by installing the game to your hard drive. But Just Cause 2 stands out more for its joys than its blemishes. After all, you can grapple to a gas canister, shoot it, and fly into the air like a rocket. And if that sounds like fun to you, it's time for a vacation to the island paradise of Panau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |