quote:
En Koevermans huilt alvast dat hij Ajax de titel niet guntquote:Op maandag 22 maart 2010 12:01 schreef Cyberia18 het volgende:
En zo zijn we de lampies voorbij Wes.
Breaking News. Ik gun het Ajax ook niet!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En Koevermans huilt alvast dat hij Ajax de titel niet gunt
Aantrekkelijk voetbal, doelsaldo die aan het eind van het seizoen op 100+ staat, sfeer, club.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Breaking News. Ik gun het Ajax ook niet!Maar ik moet eind april wel mee met Cyb en Wes
Als ik kijk naar PSV de afgelopen weken is het dat welquote:
Ik had ook niets anders verwacht van een geboren havenarbeider.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En Koevermans huilt alvast dat hij Ajax de titel niet gunt
Gruwelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GT5 - The Real Racing Simulator Screenshotbuilderquote:Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3840x2160... ah, duidelijk echte real-time ingame screenshots...quote:Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
real-time?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:37 schreef PP. het volgende:
[..]
3840x2160... ah, duidelijk echte real-time ingame screenshots....
überHD, it's the future. GT5 is PS4 compatiblequote:
Opgeleukte replayscreens zijn het.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:08 schreef Marble het volgende:
Ik word er gewoon emosjeneel van elke keer als ik screens van GT5 zie. Wat een schoonheid.
Op dit moment is de enige concurrentie de sub-topper Metro 2033, maar goed in april Alan Wake en Splinter Cell Conviction. Het is goed om beide consoles te bezittenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:38 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn laatste drie PlayStation-games waren God of War 3, Heavy Rain en Uncharted 2. Man man man. Je zou maar 360-bezitter zijn zeg
Creatief met taalquote:
PS3 fanboys zijn net Ajacieden... Jarenlang presteert hun lief niets en als ze dan ineens op stoom raken is hetquote:Op maandag 22 maart 2010 23:38 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn laatste drie PlayStation-games waren God of War 3, Heavy Rain en Uncharted 2. Man man man. Je zou maar 360-bezitter zijn zeg
aan de andere kant zijn 360-fanboys net PSV-ers, gauw tevreden met matigheid.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS3 fanboys zijn net Ajacieden... Jarenlang presteert hun lief niets en als ze dan ineens op stoom raken is het
""
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
aan de andere kant zijn 360-fanboys net PSV-ers, gauw tevreden met matigheid.
Ja, want als het echt tof was geweest zouden ze aan het gamen zijn geweest in plaats van op een strand ergens de naam van een console te maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check hoe AWESOME
Lijken die mensen gauw tevreden met matigheid?
Allemaal op een reparatie aan het wachten waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, want als het echt tof was geweest zouden ze aan het gamen zijn geweest in plaats van op een strand ergens de naam van een console te maken.
Uncharted 2 bundel is nog wel te krijgen, anders zou ik voor de GoW3 bundel gaan of een leuke BluRaybundel (Saturn Hoofddorp heeft regelmatig custom BluRay-bundels met twee recente topfilms, een BluRay remote en een PS3)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:42 schreef Morthill het volgende:
ik kom dit topic verzieken
Maar serieus, ik krijg binnenkort een flinke smak geld terug van de belastingdienst en denk dat ik een PS3 ga kopen. Ik zit alleen te kijken waar ik nu het beste de bundel kan halen en welke bundel dat moet zijn. Heeft iemand tips?
Games die ik sowieso wil hebben en die dus in de bundel mogen zitten zijn: Unchartes 1 en 2, God of War 3 (al denk ik dat ik de trilogy wil), misschien Killzone, maar die boeit me wat minder, Heavy Rain (maar die krijg ik wellicht wel gratis), wellicht LittleBigPlanet maar dat is meer een extraatje en dan heb ik alle boeiende exclusives die ik nog niet gespeeld heb wel gehad denk ik.
Dus, welke zijn nog te verkrijgen in een toffe bundel?
Je vergeet de Ratchet & Clank seriequote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:42 schreef Morthill het volgende:
ik kom dit topic verzieken
Maar serieus, ik krijg binnenkort een flinke smak geld terug van de belastingdienst en denk dat ik een PS3 ga kopen. Ik zit alleen te kijken waar ik nu het beste de bundel kan halen en welke bundel dat moet zijn. Heeft iemand tips?
Games die ik sowieso wil hebben en die dus in de bundel mogen zitten zijn: Unchartes 1 en 2, God of War 3 (al denk ik dat ik de trilogy wil), misschien Killzone, maar die boeit me wat minder, Heavy Rain (maar die krijg ik wellicht wel gratis), wellicht LittleBigPlanet maar dat is meer een extraatje en dan heb ik alle boeiende exclusives die ik nog niet gespeeld heb wel gehad denk ik.
Dus, welke zijn nog te verkrijgen in een toffe bundel?
Vandaag:quote:Nieuwe hint naar Twisted Metal PS3?
David Jaffe is bekend van twee grootse PlayStation franchises: God of War en Twisted Metal. Aan de eerste werkt hij niet meer, maar de hints naar een nieuwe Twisted Metal nemen steeds meer toe.
De ontwikkelstudio van David Jaffe, Eat Sleep Play, werkt aan een PlayStation 3 titel, maar nog altijd is onduidelijk om welke titel het gaat. Mogelijk geeft Production Artist Miles Collins nu iets meer vrij, hij geeft namelijk aan dat hij als Concept, Texture en Storyboard artist werkzaam is aan een onaangekondigde AAA PlayStation 3 titel.
Op zichzelf is dit nog geen hint naar Twisted Metal, maar Collins sluit af met de melding “Sweet!” Dit is wel een duidelijke hint naar Twisted Metal, daar heet het hoofdpersonage namelijk Sweet Tooth.
Wij zetten ons geld op een E3 onthulling.
Potver.. dat is wel heel vetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Gisteren:
[..]
Vandaag:
[ afbeelding ]
http://twitter.com/EatSleepPlayInc/status/10895058569
David Jaffe eerder op zijn blog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I rest my case.
http://www.zavvi.com/game(...)rilogy/10085206.htmlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:42 schreef Morthill het volgende:
God of War 3 (al denk ik dat ik de trilogy wil),
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Allemaal op een reparatie aan het wachten waarschijnlijk.
Naja, zal eens kijken tegen de tijd dat de belastingdienst zijn werk heeft gedaan en mij weer met 1k+ heeft verblijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef SToRM81 het volgende:
De Dixons heeft zo te zien de goedkoopste bundel, een PS3 Slim met GoW III voor 330
De eerste 2 delen van GoW kun je eventueel goedkoop bij VGP bestellen
topicquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:49 schreef Morthill het volgende:
http://www.nrc.nl/economie/article2509801.ece/Heineken-top_ziet_bonus_verdubbelen?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+NrcHandelsbladVoorpagina+%28NRC+Handelsblad+|+Voorpagina%29
effectief jaarsalaris van 2 miljoen euro, niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |