quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:23 schreef Beach het volgende:
Is het het waard om GoW3 nu te kopen
quote:en 1 en 2 niet meer uit te spelen?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie wil dit nou nog?
[..]
Op de 360 kwam die disc eigenlijk al te laat, maar op de PS3 komt het nog later? Sure, Gay Tony is een toffe uitbreiding, maar dit jaar is tjokvol...
hmmm MLB lijkt me wel interessant. Ik weet alleen niet of ik de kneepjes door kan krijgen ,ben geen fulltime honkbal kijkert.quote:
Het is een enorm uitgebreid spel, te uitgebreid voor een leek als ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:26 schreef Kn0x het volgende:
[..]
hmmm MLB lijkt me wel interessant. Ik weet alleen niet of ik de kneepjes door kan krijgen ,ben geen fulltime honkbal kijkert.
quote:
ruilen tegen the show 08quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
niemand interesse in MLB The Show 10?
Ik heb er te weinig tijd voor, het is nml. enorm uitgebreid en moeilijk, maar voor de liefhebber zeker een tof spel....
Ook last van. Belooft niet veel, want de games worden natuurlijk alleen maar zwaarder. Over 3 jaar is de playstation een constante stofzuigerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef remcheese het volgende:
GOW III : Zulke dikke beelden dat mijn ps3 voor het eerst sinds hij "open en bloot" staat weer herrie begon te maken met zn fan.
Geen last van, maar ik haal er dan ook regelmatig even een stofzuiger langs.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:17 schreef SToRM81 het volgende:
Dat de PS3 keihard staat te blazen bij een game als GoW III vind ik op zich niet erg, maar ik vind het wel jammer dat ie vanaf dat moment ook niet meer stopt. Ook al ga je daarna een film kijken of even surfen...
Uncharted 2.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:33 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb nog niet zo lang een PS3. Welke games zijn absolute must-haves?
WipeOut HDquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:33 schreef The_Verve het volgende:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:33 schreef The_Verve het volgende:
quote:
quote:
Waar heb je dat laten doen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:39 schreef YOgamerYO het volgende:
PS3 is gemaakt![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voor 50 euro en binnen 2 uur
. Das anders dan die twee maanden en 150 die je bij Sony kwijt bent
. Maar oke dat word
GOW 3
Binnenkort spelen
![]()
. Eerst ff BF: BC2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |