QFTquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eerste uur is beste eerste uur ooit uit gamegeschiedenis
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eerste uur is beste eerste uur ooit uit gamegeschiedenis
quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Een kleine uur op de klok.
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
Het enige citaat wat hier toepasselijk volstaat is: ''i'm still trying to recover''
So do i N'Gai.
Eens kijken of het me na een goede nachtrust (zonder enige twijfel) me morgen beter afgaat.
hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Er is weer hoop na de deceptie van 2010 mijn RPG gebroeders.
[..]
Idem alleen heb ik hem voor de PS3. Ik zit bovendien vast bij een baasquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet deel 1 en 2 nog steeds uitspelen op de PS2
heb ze wel.... kom er niet aan toe.
Lady Gaga in Rock Bandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lady Gaga in Rock Band![]()
Ik moet 'm toch echt hebben ook he. Gaga Oh Lala!Zie mijn halve hype post van anderhalve week geleden menSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lady GaGa in Rock Band DLC van volgende week
Al gekocht
.....Kennedy
Dat worden mijn april aankopen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zie mijn halve hype post van anderhalve week geleden men
Lady GaGa in Rock Band DLC van volgende week
Al gekocht
Waarom niet PS3 zodat je kan multiplayeren met de W.?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat worden mijn april aankopen!
4200 MS Points
13 Mnd Xbox Live
Rock Band 360
Queen Trackpack
Lady Gaga Trackpack
Omdat ik al mijn instrumenten voor de X heb.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarom niet PS3 zodat je kan multiplayeren met de W.?
Akkoord.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik al mijn instrumenten voor de X heb.
God of War Trilogie #2quote:
Hij's echt gruwelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Serieus. God of War 3...
Nu 2 bazen verslagen, en elke keer wordt de game meer en meer awesome...
Ik ben bang dat ik een nieuwe TV nodig heb tegen de tijd dat ik tegen Zeus moet om al die awesomeness goed te kunnen verwerken!
Op de 360 kwam die disc eigenlijk al te laat, maar op de PS3 komt het nog later? Sure, Gay Tony is een toffe uitbreiding, maar dit jaar is tjokvol...quote:Rockstar has announced that The Lost and Damned and The Ballad of Gay Tony have been delayed on PC and PS3 due after Sony asked for some changes.
The two downloadable episodes, and the boxed Episodes from Liberty City version, will now be released on 13th April in North America and 16th April.
Related events, including Rockstar Social Club multiplayer sessions on PSN and Games for Windows Live, will now take place on 16th/17th April.
The official statement says the delay is "due to a last-minute game submission request from Sony Computer Entertainment Europe to edit some of the in-game Liberty City radio station, television and internet content," although it doesn't say what specifically.
The tone of the post is a bit frustrated in places. "Unfortunately, with each round of changes comes fully re-testing the game and a full re-submission to PlayStation.
"This is the nature of the game submission process. Believe us, if we could expedite the turnaround any sooner - we would.
"We are dying to get this game in the hands of fans who've waited for it for so long in the first place."
Of course, the long wait was down to an exclusivity agreement with Microsoft that saw both episodes appear on Xbox 360 first - The Lost and Damned in February last year and Gay Tony in late October.
Check out our GTA IV: The Lost and Damned review, our Ballad of Gay Tony review and indeed our Episodes from Liberty City review to catch yourself up.
Het feit dat hij uberhaupt komt is stiekem wel een klap in het gezicht van Microsoft natuurlijk. Ik vond GTA4 een van de grootste decepties van de afgelopen tijd. Niet omdat het een slechte game was maar meer omdat ik de funfactor er in miste. Ik hoef hem dus dus niet..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie wil dit nou nog?
[..]
Op de 360 kwam die disc eigenlijk al te laat, maar op de PS3 komt het nog later? Sure, Gay Tony is een toffe uitbreiding, maar dit jaar is tjokvol...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
niemand interesse in MLB The Show 10?
Ik heb er te weinig tijd voor, het is nml. enorm uitgebreid en moeilijk, maar voor de liefhebber zeker een tof spel....
Ik moet zeggen dat ik er ook even in moest komen, maar gisteren heb ik ook de 2de eindbaas verslagen en ik stond echt versteld van wat de PS3 allemaal op het scherm toverdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Serieus. God of War 3...
Nu 2 bazen verslagen, en elke keer wordt de game meer en meer awesome...
Ik ben bang dat ik een nieuwe TV nodig heb tegen de tijd dat ik tegen Zeus moet om al die awesomeness goed te kunnen verwerken!
Die effecten als je de eerste god afslacht zijn zo gruwlijk nice!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:53 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook even in moest komen, maar gisteren heb ik ook de 2de eindbaas verslagen en ik stond echt versteld van wat de PS3 allemaal op het scherm toverdEcht een prachtig spel.
Ik zou nu eigenlijk ook wel een grotere tv willen...
3D!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie wil dit nou nog?
[..]
Op de 360 kwam die disc eigenlijk al te laat, maar op de PS3 komt het nog later? Sure, Gay Tony is een toffe uitbreiding, maar dit jaar is tjokvol...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |