Ze sturen de game wel voor de release, maar de levertijd is lang. Mijn Bioshock 2 heeft er 10 dagen over gedaan geloof ik. Voor snelheid moet je niet bij Zavvi zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef RedemptioN het volgende:
iemand bekend met zavvi: sturen ze bij een pre order het spel bij release op of daarvoor?
nah idd, Mod Nation Loading Screensquote:Op maandag 15 maart 2010 23:01 schreef Misan het volgende:
en nu maar hopen dat de final game veel beter is dan de beta
was er nog meer in die game dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nah idd, Mod Nation Loading Screens
Je kon je mannetje en kart aanpassen en je kon ook zelf tracks maken. Track maken: 2 minuten, in de trackmaker komen: 1,5 uur laadtijd.quote:
AAAAAAAAAAALLLLLLLLLL fixed.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je kon je mannetje en kart aanpassen en je kon ook zelf tracks maken. Track maken: 2 minuten, in de trackmaker komen: 1,5 uur laadtijd.
quote:ModNation Racers (PS3) is close to coming out, and while neither developer United Front or publisher Sony will say exactly when, the version I played here at GDC shows a lot of those final improvements that tell me it's about ready.
quote:Most importantly, the racing has come up to speed.
quote:And when tweaking road alignments, playing with environment textures, and adding props like ramps and launchers everything just worked so much more smoothly.
http://www.shacknews.com/onearticle.x/62760quote:Though it's sometimes hard to tell what resulted from public betas, the ModNation Racers beta directly led to the team getting the four player split-screen mode into the final version.
wat ik gespeeld heb was iig stukken beter in mijn herinnering dan dat modnation gedrochtquote:Op maandag 15 maart 2010 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mijn lieve hemel. Blur.
Van de o zo geweldige PGR naar dit gedrocht.
http://www.gametrailers.com/game/modnation-racers/11426quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:04 schreef Funkel het volgende:
Hey die modnation racers ken ik helemaal niet.. Vergelijkbaar met mariokart??
Nu pas?quote:
Gears kan je ook spelen op de pc. Deel 1 gespeeld, maar was vrij standaard... niet het geduld kunnen hebben om het uit te spelen... misschien binnenkort eens doen. Misschien.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef Retarded het volgende:
[..]
en dan Gears of War opgeven?? Neh, dat zie ik niet gebeuren
Ik mag toch geen gewone tvp's meer plaatsen?quote:
Nee, maar ik begrijp hieruit dat je nu pas voor het eerst met Kratos speelt? Goed dat je dat dan alsnog doet. Laat. Maar beter laat dan nooit!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik mag toch geen gewone tvp's meer plaatsen?
Wetten veranderen en soms worden ze strenger, of strenger nageleefd. Het is wel terecht overigens. Kijk wat al die gewelddadige games met je gedaan hebben!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:11 schreef Gamer_V het volgende:
Toen ik 13 was kon ik GTA 3 meekrijgen uit gamewinkels, maar toen ik 17 was gingen ze opeens bitchen dat ik te jong was voor 18+ games. Bwah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
+ 90 dollar verzendkosten naar NLquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand hier die dit gaat kopen, en dan met name die $300 versie?(Complete post komt van NeoGAF)
[ afbeelding ]
http://www.ballisticpublishing.com/books/uncharted2/
I hadn't seen this before, so it's news to me.
Apparently, this release kicks off a new series for Ballistic, called "Art of the Game."
Looks like you need to be a BIG fan though...these books ain't cheap:
[ afbeelding ]
Bonus item for Preorders
[ afbeelding ]
The $300 Folio Edition is sooooo sickly-luxurious. And sooooooo $300.
[ afbeelding ]
Zeggen ze...quote:Op maandag 15 maart 2010 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAALLLLLLLLLL fixed.
[..]
[..]
[..]
[..]
http://www.shacknews.com/onearticle.x/62760
Mijn Final Fantasy kwam binnen op donderdag, 2 dagen na de release. Dus best tevreden so far.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef RedemptioN het volgende:
iemand bekend met zavvi: sturen ze bij een pre order het spel bij release op of daarvoor?
Edit:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Wilde ik gister een serie vanaf de USB kijken, pikte ie AVI niet op. Kon niks vinden. Dus uiteindelijk toch samen op de pc gekeken.
Ik in het boekje kijken en daar staat AVI inderdad niet bij als ondersteund format....
Vanochtend ff gegoogled hoe ik de files om kon zetten, krijg ik eerst een filmpje over de PS3 op youtube... hoef je godsamme alleen op driehoekje en dan play all files te selecteren
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:18 schreef Gamer_V het volgende:
Ja, al die moorden en necrofilie eisen toch wel hun tol op mijn psycheDat gebeurt pas na je 21steSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Samen met Halo toch wel de belangrijkste games waarvan ik de aantrekkingskracht echt niet snap.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:03 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Gears kan je ook spelen op de pc. Deel 1 gespeeld, maar was vrij standaard... niet het geduld kunnen hebben om het uit te spelen... misschien binnenkort eens doen. Misschien.
Pssst, het was geen demoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef MrX1982 het volgende:
Modnation racer, ik vond die demo niets aan.
Ja de eerste tutorial ging er over dat je er een MPEG4 bestand van moest maken.... en de volgende (ik klikte gelukkig door) liet zien dat je gewoon f fop driehoekje moest douwen *LOL* Scheelt een hoop werk!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Edit:
Never mind, je was er al achterBen blijkbaar nog niet helemaal wakker...
Toch wel interessant op zich...quote:Nevertheless, this is a hugely interesting game, as fascinating as it is frequently frustrating, as engaging as it is eccentric and, for those who are hooked by its quirky charms, it will provide one of the most inspired approaches to the JRPG seen in a decade.
8/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nepgamer
quote:
quote:Yakuza 3 only came out in Europe on Friday, and Yakuza 4 isn't out in Japan until Thursday, but Yakuza 5 appears to have been unveiled already.
tja als sonic niet meer verkoopt , dan maar de volgende IP verneukenquote:
Wat is dat bedrijf in de laatste jaren keihard vertieft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja als sonic niet meer verkoopt , dan maar de volgende IP verneuken
Velen met u hebben diezelfde vraag http://www.google.nl/search?hl=nl&q=one+time+password+final+fantasy+beta+XIVquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
Heeft iemand hier al geprobeerd zijn exemplaar van FFXIII aan te melden en in te schrijven voor de beta van XIV? Ik dus wel, maar als ik me in wil schrijven voor de beta, vraagt hij om een one time password. Iemand bekend hiermee?
Thanks! Ik had al rond gekeken op Google, maar kon niks vinden. In ieder geval bedankt, kijken of ik er wat mee kan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:36 schreef Misan het volgende:
[..]
Velen met u hebben diezelfde vraag http://www.google.nl/search?hl=nl&q=one+time+password+final+fantasy+beta+XIV
quote:While the game will feature the option to play in the original Japanese with localised subtitles, many will opt for the English track. Thankfully, it looks like SEGA's made efforts to bring in an impressive roster of talent, headed by everyone's favourite video game voice actor, Nolan North.
ik heb een SATA 300 5400 rpm erin zitten. De bandbreedte van de schijf heeft veel meer impact op het lees/schrijfgebeuren dan het toerental bij de PS3. 7200 scheelde geloof ik 0,2 milliseconden ofzo t.o.v. de 5400 uitvoering, terwijl het wel een bak meer geluid geeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:16 schreef Misan het volgende:
Ben aan het kijken voor een nieuwe HDD voor mijn PS3. Het moet een SATA schijf zijn van 2,5 inch, maar ben alleen benieuwd naar hoeveel toeren per minuut deze moet maken en welk type SATA ik moet aanschaffen.
Is 5400 rpm verplicht of kan ik ook voor bijvoorbeeld 7200 rpm kiezen?
Ik heb SATA-150 en SATA-300 voorbij zien komen. Maakt dat nog uit?
Serieus? Nathan Drake als Yakuza-lidquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit begint nu echt flauw te worden.
de 150 en 300 staan voor de bandbreedtes?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb een SATA 300 5400 rpm erin zitten. De bandbreedte van de schijf heeft veel meer impact op het lees/schrijfgebeuren dan het toerental bij de PS3. 7200 scheelde geloof ik 0,2 milliseconden ofzo t.o.v. de 5400 uitvoering, terwijl het wel een bak meer geluid geeft.
Ho ho ho. Hold a second.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus? Nathan Drake als Yakuza-lid![]()
Ik voel dat er binnenkort een game uitkomt die gewoon Nolan North heet, en waarin hij alle voiceacting doet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ho ho ho. Hold a second.![]()
![]()
http://www.videogamer.com(...)sonance_of_fate.html
Oh, niet voor Yakuza. Ik dacht SEGA - Japan, dat moet Yakuza zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ho ho ho. Hold a second.![]()
![]()
http://www.videogamer.com(...)sonance_of_fate.html
Nolan: The Voice.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik voel dat er binnenkort een game uitkomt die gewoon Nolan North heet, en waarin hij alle voiceacting doet.
Best game ever.
yeh, 150 is SATA-I, 300 is SATA-II. 150 doet 1,5 Gb/s, 300 doet 3 Gb/s.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:35 schreef Misan het volgende:
[..]
de 150 en 300 staan voor de bandbreedtes?
ja, ben helemaal uit de hardware gegroeid de afgelopen jaren
thanksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yeh, 150 is SATA-I, 300 is SATA-II. 150 doet 1,5 Gb/s, 300 doet 3 Gb/s.
17e is de release date toch...?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef RaymanNL het volgende:
Morgen denk ik aan de God of War 3Ik heb dr zin an.
Of het moet ineens zo zijn dat de game niet voor 19 Maart verkocht mag worden
Jij zou toch zonder al te veel moeite al over een exemplaar moeten beschikken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zou rekenen op de 19e.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef RaymanNL het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:52 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nolan: The Voice.
Game of the Century Contender.
Als je genoeg geld meegeeft voor twee exemplaren doe ik dat wel ff voor je.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mot FFXIII nog kaufen
Maar ik ben ziek
Iemand zin om die voor mij te halen en me die te komen brengen? Dan krijg je een kop soep! AQ?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je genoeg geld meegeeft voor twee exemplaren doe ik dat wel ff voor je.
Tig webshops die 'm versturen en vaak goedkoper zijn dan de winkel. Je verzint smoesjes Fruit. SMOESJES!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mot FFXIII nog kaufen
Maar ik ben ziek
Iemand zin om die voor mij te halen en me die te komen brengen? Dan krijg je een kop soep! AQ?
Maar dan moet ik zeker 2 weken wachttenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tig webshops die 'm versturen en vaak goedkoper zijn dan de winkel. Je verzint smoesjes Fruit. SMOESJES!
Majin wordt cool!quote:
Misschienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij zou toch zonder al te veel moeite al over een exemplaar moeten beschikken?
Toch niet heullemaal in Lampegat eejquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mot FFXIII nog kaufen
Maar ik ben ziek
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Toch niet heullemaal in Lampegat eej
quote:
Voor zover ik weet is er geen verkoop verbod voor 19 maart. Dus je zult de game vast wel ergens aantreffenquote:
Nee, ga wel struinen denk.. Maar ben meestal pas na sluiting in de buurt van een winkel...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er geen verkoop verbod voor 19 maart. Dus je zult de game vast wel ergens aantreffenOf heb je hem
online besteld
De Bartsmit belde: ZE MOGEN HEM VERKOPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er geen verkoop verbod voor 19 maart. Dus je zult de game vast wel ergens aantreffenOf heb je hem
online besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |