Als je genoeg geld meegeeft voor twee exemplaren doe ik dat wel ff voor je.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mot FFXIII nog kaufen
Maar ik ben ziek
Iemand zin om die voor mij te halen en me die te komen brengen? Dan krijg je een kop soep! AQ?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je genoeg geld meegeeft voor twee exemplaren doe ik dat wel ff voor je.
Tig webshops die 'm versturen en vaak goedkoper zijn dan de winkel. Je verzint smoesjes Fruit. SMOESJES!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mot FFXIII nog kaufen
Maar ik ben ziek
Iemand zin om die voor mij te halen en me die te komen brengen? Dan krijg je een kop soep! AQ?
Maar dan moet ik zeker 2 weken wachttenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tig webshops die 'm versturen en vaak goedkoper zijn dan de winkel. Je verzint smoesjes Fruit. SMOESJES!
Majin wordt cool!quote:
Misschienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij zou toch zonder al te veel moeite al over een exemplaar moeten beschikken?
Toch niet heullemaal in Lampegat eejquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mot FFXIII nog kaufen
Maar ik ben ziek
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Toch niet heullemaal in Lampegat eej
quote:
Voor zover ik weet is er geen verkoop verbod voor 19 maart. Dus je zult de game vast wel ergens aantreffenquote:
Nee, ga wel struinen denk.. Maar ben meestal pas na sluiting in de buurt van een winkel...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er geen verkoop verbod voor 19 maart. Dus je zult de game vast wel ergens aantreffenOf heb je hem
online besteld
De Bartsmit belde: ZE MOGEN HEM VERKOPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er geen verkoop verbod voor 19 maart. Dus je zult de game vast wel ergens aantreffenOf heb je hem
online besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |