al geprobeerd, helpt nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef SToRM81 het volgende:
Praat ie nu Nederlands dan?
Ik denk dat je dan je systeemtaal naar het engels zal moeten zetten.
als je hem ff langsbrengt zoek ik het voor je uitquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef capital_P het volgende:
iemand enig idee hoe ik in GoW III de taal kan veranderen naar engels? Ik heb overal gezocht, maar kan het nergens vinden...
Installatie heeft er niks mee te maken. Herinstalleren zou geen verschil moeten maken dus dat heeft geen nut.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:
capital_P : heb je de installatie al ongedaan gemaakt, je PS3 daarna op engels gezet, en m toen nog eens geinstalleerd ?
Volgens mij is ie dan wel engels.
waarom niet? Misschien wordt de geluidenset ook wel geïnstalleerd op basis van taalinstellingquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Installatie heeft er niks mee te maken. Herinstalleren zou geen verschil moeten maken dus dat heeft geen nut.
'Hey Zeus, jij stoutert, wij pakken je wel, drommels daar is Athene weer, wat een nare kwestie bevindt de god van de oorlog zich'quote:
Als ik hem was zou ik het iig toch even proberen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Installatie heeft er niks mee te maken. Herinstalleren zou geen verschil moeten maken dus dat heeft geen nut.
Zometeen halenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:37 schreef remcheese het volgende:
[..]
De Bartsmit belde: ZE MOGEN HEM VERKOPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kratos ingesproken door Antonie Kamerling zie ik nog wel voor me eigenlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
'Hey Zeus, jij stoutert, wij pakken je wel, drommels daar is Athene weer, wat een nare kwestie bevindt de god van de oorlog zich'
Sad
Ontdekking van de Hemel all over againquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kratos ingesproken door Antonie Kamerling zie ik nog wel voor me eigenlijk
Bij Heavy Rain kon je dat kiezen in het menu.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef SToRM81 het volgende:
Praat ie nu Nederlands dan?
Ik denk dat je dan je systeemtaal naar het engels zal moeten zetten.
Of in het Duitsquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:03 schreef Misan het volgende:
Een paar dagen lachen op de bank met god of war 3 in het Nederlands; ik bestel 'm meteen!
Ich bin der Gott vom Krrrrriiiieeeeeegggggg! Heillll!quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef Wessiej het volgende:
Zo GoW3 is binnen, waarom staat er op de achterkant:
Uiteindelijk is alleen nog chaos...
Aha.
Dat viel mij ook al op ja, beetje een kromme vertaling.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef Wessiej het volgende:
Zo GoW3 is binnen, waarom staat er op de achterkant:
Uiteindelijk is alleen nog chaos...
Aha.
Als t goed is fixxen ze die shit gratuit (ik heb dat nl 2x gehadquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:10 schreef YOgamerYO het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PS3 heeft YLOD
Ik ga dus bellen en ja hoor, bekent probleem en weetikveelwat. Maar omdat het en 60GB is kost het sowieso 2 maanden vanwege de oude onderdelen
. Dan vraagt persoon hoe oud de PS3 is. "Nou 2.5 jaar". Vervolgens zegt die doos... "Kost wel 190 euro"
. Daar haal ik kut Slim versie voor
.
Net voor GoW3 heb ik een probleem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het kost geld
Irritant is datquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:10 schreef YOgamerYO het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PS3 heeft YLOD
Ik ga dus bellen en ja hoor, bekent probleem en weetikveelwat. Maar omdat het en 60GB is kost het sowieso 2 maanden vanwege de oude onderdelen
. Dan vraagt persoon hoe oud de PS3 is. "Nou 2.5 jaar". Vervolgens zegt die doos... "Kost wel 190 euro"
. Daar haal ik kut Slim versie voor
.
Net voor GoW3 heb ik een probleem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het kost geld
PRESS X TO JASON!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heavy rain was goed te doen hoor in het NL
Heb ook even engels geprobeerd, Jason, JASON Ja-SON ,JAAASOOONN
Jezus zeg ,wat een graf stemmen+ Carice
![]()
![]()
Niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:02 schreef Gamer_V het volgende:
Eens. Ehm, en hoe spoilt dat flashspelletje precies de MEGA TERING SPOILER van HR?
ZEUS!!! ICH WOLLE IHRE AUSWEIS SEHEN!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ich bin der Gott vom Krrrrriiiieeeeeegggggg! Heillll!
nee.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Leuk hakken @ MS en NIN![]()
MAAR HET IS EEN ROZE BAL
OP EEN STOK
dat praat je niet goed imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |