Wowquote:
Ik denk dat wanneer een paar slimme mensen er voor gaan zitten je een ontzettend vette RTS kan maken!quote:Op zondag 21 maart 2010 14:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wow
Vanuit een interactie point-of-view erg, erg, erg gaaf
Maar ik zie dit niet waardevolle gameplay opleveren besides het gimmicky effect wat de Wii nu ook opleverd.
Waar zit de meerwaarde vraag ik me af (qua games)?
Zie je jezelf al zo RTS-en?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer een paar slimme mensen er voor gaan zitten je een ontzettend vette RTS kan maken!
Met vier move-controllers per speler: 2 voor in je handen, 2 voor in de BH?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:13 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zie het wel al heel goed werken bij een nieuwe Doa: extreme beach volleybal
quote:Op zondag 21 maart 2010 16:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Met vier move-controllers per speler: 2 voor in je handen, 2 voor in de BH?
Dus moet ik ook nog eens bh's gaan kopen?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Met vier move-controllers per speler: 2 voor in je handen, 2 voor in de BH?
Eigenlijk wel ja; als er een goede control-scheme wordt bedacht. Zo gek lijkt het mij niet: snel units aanwijzen, omcirkelen, inzoomen, uitzoomen, beeld "sweepen". Waarom niet?quote:
Ik zie mezelf al helemaal met zo'n ding op m;'n hoofd rondkijken in een silent hillspel en me de tering schrikken!!quote:Op zondag 21 maart 2010 14:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wow
Vanuit een interactie point-of-view erg, erg, erg gaaf
Maar ik zie dit niet waardevolle gameplay opleveren besides het gimmicky effect wat de Wii nu ook opleverd.
Waar zit de meerwaarde vraag ik me af (qua games)?
Mail je idee naar de ontwikkelaars van RUSE.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:17 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja; als er een goede control-scheme wordt bedacht. Zo gek lijkt het mij niet: snel units aanwijzen, omcirkelen, inzoomen, uitzoomen, beeld "sweepen". Waarom niet?
quote:
En Koevermans huilt alvast dat hij Ajax de titel niet guntquote:Op maandag 22 maart 2010 12:01 schreef Cyberia18 het volgende:
En zo zijn we de lampies voorbij Wes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |