Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
en ik ben het waardquote:
Dat is waar...quote:
inderdaad ik reis er 3 uur over maar ik vind het wel lekker om te treinenquote:
dat doe je daarna maarquote:Op maandag 15 maart 2010 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is waar...
maar slaap is me ook veel waard...
ik ben meer waardquote:Op maandag 15 maart 2010 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is waar...
maar slaap is me ook veel waard...
Ow ja, die heb ik ook nog over van gisteravond.quote:
daarom krijg jij al die sieradenquote:
en dat zonder te neukenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom krijg jij al die sieraden
quote:
whehehequote:
Nee, collegaatje had het gehaald, maar het was zoute chinese groentensoep... dan maar ook mn bammetjes nog opeten!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow ja, die heb ik ook nog over van gisteravond.
quote:
ik ben gewoon goedquote:
Tja, als jij elke keer gratis rondjes weggeeft... dan krijg je er ook wat voor terugquote:
Oh is dat zo ja?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
inderdaad ik reis er 3 uur over maar ik vind het wel lekker om te treinen
omdat 1 iemand mij ooit een ketting heeft gekocht en als reden gaf: tja nu hebben we geneukt, je hebt het verdiend (waarna iemand anders die vaker met hem naar bed is geweest meteen om een rolex vroegquote:
Ontbijt!quote:
smakelijkquote:
dan had ik al helemaal vol gehangenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, als jij elke keer gratis rondjes weggeeft... dan krijg je er ook wat voor terug
MUHAHAHAHAquote:Op maandag 15 maart 2010 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat 1 iemand mij ooit een ketting heeft gekocht en als reden gaf: tja nu hebben we geneukt, je hebt het verdiend (waarna iemand anders die vaker met hem naar bed is geweest meteen om een rolex vroeg)
overigens was die opmerking een grapje, het was een verjaardagscadeau
dat hij speciaal voor mij vanuit zijn uitzending had laten opsturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
kreeg jij niet nekklachten daarvan?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan had ik al helemaal vol gehangen
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MUHAHAHAHA![]()
![]()
sorrie, verkeerd gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dacht dat jij een ninja edit van gf had gespot ..
nevermind
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
zouwel is koffiedrasquote:
whehehequote:Op maandag 15 maart 2010 12:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kreeg jij niet nekklachten daarvan?
uhuh gewoon lekker naar buiten staren muziekje op en lekker weg dromenquote:
quote:
quote:
zal wel klinkt als zouwel en zouwel is koffiedrasquote:
Nee hoor, treinreizen is gewoon hard werkenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh gewoon lekker naar buiten staren muziekje op en lekker weg dromen
anders mis je de bordjesquote:Op maandag 15 maart 2010 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, treinreizen is gewoon hard werken![]()
![]()
![]()
Zoiets zei je al ja.quote:
Je zou voor de gein eens een ritje mee moeten gaanquote:
Zo praten ze in Limbabwequote:Op maandag 15 maart 2010 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets zei je al ja.
Wat is "zouwel" behalve "koffiedras"? EN wat is "koffiedras" behalve "zouwel"?![]()
En op welke planeet noemen ze dat zo?
Jij meisje die raar praat
koffiedrasquote:Op maandag 15 maart 2010 12:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal wel klinkt als zouwel en zouwel is koffiedras
is dat een belofte?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou voor de gein eens een ritje mee moeten gaanJe weet niet wat je overkomt
![]()
overstappen daar heb ik een hekel aanquote:Op maandag 15 maart 2010 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, treinreizen is gewoon hard werken![]()
![]()
![]()
was ik dubbel limburgs bezig?quote:
hoeveel woorden heb je eigenlijk nodig voor iets waar je NOOIT echt NOOIT over praat?quote:
ik geloof je op je woordquote:Op maandag 15 maart 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
hij vroeg het aan mijquote:
jij wilt ook een ritje maken op fles?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik geloof je op je woord![]()
[..]
hij vroeg het aan mij
quote:
whehehehequote:Op maandag 15 maart 2010 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij wilt ook een ritje maken op fles?
wijs eens aan dan...quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
in de horeca hebben ze het er wel overquote:Op maandag 15 maart 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoeveel woorden heb je eigenlijk nodig voor iets waar je NOOIT echt NOOIT over praat?
quote:
"Ah daar is Flessepes. Serveer hem even wat zouwel, vindtie lekker"?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de horeca hebben ze het er wel over
quote:
nee, meer als: " heb je de bak met koffiedras al leeg gemaakt?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ah daar is Flessepes. Serveer hem even wat zouwel, vindtie lekker"?
hmmkay
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, meer als: " heb je de bak met koffiedras al leeg gemaakt?
onwetendenquote:
preciesquote:
precies en dat je pas om half 9 begint met werkenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:02 schreef Ladylike het volgende:
zelfde mensen die denken dat als de zaak om 4 uur sluit, ik ook om 4 uur klaar ben met werken
whehehee dat is nooit zoquote:Op maandag 15 maart 2010 13:02 schreef Ladylike het volgende:
zelfde mensen die denken dat als de zaak om 4 uur sluit, ik ook om 4 uur klaar ben met werken
juistquote:Op maandag 15 maart 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies en dat je pas om half 9 begint met werken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Kôffiedraos. Jeweets.quote:
Nogal jaoquote:
en ik werk ook nooit ik zit alleen maar aan de bar wat te drinkenquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik werk ook nooit ik zit alleen maar aan de bar wat te drinken![]()
dat klopt ook wel vanaf 10 uur
MPGquote:
koffiequote:
en af en toe de deur open doenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik werk ook nooit ik zit alleen maar aan de bar wat te drinken![]()
dat klopt ook wel vanaf 10 uur
niet eens red bull?quote:
en geld tellenquote:
quote:
poeh ik verkies red bull echt wel boven koffiequote:
ik nietquote:Op maandag 15 maart 2010 13:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
poeh ik verkies red bull echt wel boven koffie
ieder zijn eigen voorkeurquote:
gezelligquote:Op maandag 15 maart 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
straks eens gaan brunchen met me schoonouders
* goldfinger1963 geeft LL een grogquote:Op maandag 15 maart 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben duf man *snif
ik haat verkouden zijn
Een klassieke grog maak je met rum, citroen, heet water en honing en/of suiker en drink je zo heet mogelijk op vlak voor het slapen gaanquote:Op maandag 15 maart 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben duf man *snif
ik haat verkouden zijn
thanxquote:Op maandag 15 maart 2010 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 geeft LL een grog
en anders gewoon ziekmeldenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Een klassieke grog maak je met rum, citroen, heet water en honing en/of suiker en drink je zo heet mogelijk op vlak voor het slapen gaan![]()
flink zweten en morgen weer fris(ser) op
ziekmelden voor een verkoudheidquote:Op maandag 15 maart 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thanx
[..]
en anders gewoon ziekmelden
is het ookquote:Op maandag 15 maart 2010 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ziekmelden voor een verkoudheid![]()
straks noem je het nog griep
lekker eigenwijsquote:Op maandag 15 maart 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is het ook
allen geef ik dat nog niet toe
Steek dan eerst de hele club maar aan iddquote:Op maandag 15 maart 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is het ook
allen geef ik dat nog niet toe
heb tot zaterdag om beter te wordenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Steek dan eerst de hele club maar aan idd
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb tot zaterdag om beter te worden
was ook de planningquote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus meld je daar nou maar ziek kan je de rest van de week in je bed liggen om beter te worden
dat komt helemaal goedquote:Op maandag 15 maart 2010 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Steek dan eerst de hele club maar aan idd
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen komt even bij knap blondje op schoot kleppen zodra er even tijd voor is![]()
huismanquote:
het houdt je wel van de straat....quote:Op maandag 15 maart 2010 14:24 schreef friemelaar het volgende:
Pffff, plafond is eruit![]()
Blijkt er toch ook water uit de bovenliggende vloer te komen.....![]()
Ook de douche maar gedemonteerd![]()
Nattigheid onder de beton vloer, die moet er dus ook (gedeeltelijk) uit
maar dan kan je wel makkelijker het lek vindenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:29 schreef friemelaar het volgende:
't lekt nu dus constant, overal potjes en pannetjes nodig...
het lijkt wel een lekke tent
7 flessen bier werkt ook heb ik gemerktquote:Op maandag 15 maart 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Een klassieke grog maak je met rum, citroen, heet water en honing en/of suiker en drink je zo heet mogelijk op vlak voor het slapen gaan![]()
flink zweten en morgen weer fris(ser) op
koud bier helpt niet tegen verkoudheidquote:Op maandag 15 maart 2010 14:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
7 flessen bier werkt ook heb ik gemerkt![]()
je moet er alleen zo van pissen
ligt eraan welkequote:Op maandag 15 maart 2010 14:54 schreef Giertje het volgende:
koekjes![]()
als er een ding is waar ik aan verslaafd ben dan zijn het wel koekjes
ik had geen rumquote:Op maandag 15 maart 2010 14:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koud bier helpt niet tegen verkoudheid![]()
sjonnie
Ik zou ook wel een pilsje lusten jaquote:Op maandag 15 maart 2010 14:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
7 flessen bier werkt ook heb ik gemerkt![]()
je moet er alleen zo van pissen
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ligt eraan welke
bastogne en bokkepootjes zijn mijn favoriet
zo, cola op kosten van de baas
oew ik had laats mona toetjes bokkepoot was erg lekkerquote:Op maandag 15 maart 2010 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ligt eraan welke
bastogne en bokkepootjes zijn mijn favoriet
zo, cola op kosten van de baas
Bastognequote:Op maandag 15 maart 2010 15:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew ik had laats mona toetjes bokkepoot was erg lekker
en bastogne zon pak vreet ik in een uur makkie weg
Dan laat je dat toe hequote:Op maandag 15 maart 2010 15:03 schreef FFSletop het volgende:
Mijn pa wil me bloed afnemen om te kijken of ik pfeiffer heb
dan ga je nietquote:
En ik heb zin om weer een ritje te gaan makenquote:
toch maar doen danquote:Op maandag 15 maart 2010 15:03 schreef FFSletop het volgende:
Mijn pa wil me bloed afnemen om te kijken of ik pfeiffer heb
zwemmen dan maar?quote:
Bier? Om 3 uur 's middags?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een pilsje lusten jaBen net door m'n speciaalbier heen.
Dat is het probleem niet, het lijkt me gewoon klote als ik het heb. Iemand in de A klas had het ook, die ging 2 maanden niet naar schoolquote:
mja waarom niet?quote:
gek genoeg is je gezondheid belangrijkerquote:Op maandag 15 maart 2010 15:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, het lijkt me gewoon klote als ik het heb. Iemand in de A klas had het ook, die ging 2 maanden niet naar schoolNou kan hij die gemiste cijfers wel missen, maar ik niet! Als ik zolang niet naar school kan blijf ik geheid zitten.
De doorsnee Hollander op zijn best...quote:
dat mag blijkbaar alleen als het donker is ofzoquote:
dat wel alleen word er soms niet na gehandeldquote:Op maandag 15 maart 2010 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek genoeg is je gezondheid belangrijker
* wel.o.k doet gordijnen dichtquote:Op maandag 15 maart 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat mag blijkbaar alleen als het donker is ofzo
quote:
pff na 1 uur smiddags vind ik het wel een goeie tijd voor bierquote:Op maandag 15 maart 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je er zo tegenaan kijkt wel ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek genoeg is je gezondheid belangrijker
als je je ogen sluit is het ook donkerquote:
je hebt zo weinig aan een diploma in je grafkist (nou is dat wel erg overdreven, maar you get my point)quote:Op maandag 15 maart 2010 15:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel alleen word er soms niet na gehandeld
dat is het kutste..quote:Op maandag 15 maart 2010 15:10 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als je er zo tegenaan kijkt wel ja.
Maar een van mijn angsten is toch wel om te blijven zitten. Dan raak ik mijn ubergave klas kwijt, en moet ik dat hele jaar opnieuw doen!
mja inderdaadquote:Op maandag 15 maart 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je je ogen sluit is het ook donker![]()
[..]
je hebt zo weinig aan een diploma in je grafkist (nou is dat wel erg overdreven, maar you get my point)
Gewoon je kop in het zand steken. Als je niet weet dan heb je het niet ookquote:Op maandag 15 maart 2010 15:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, het lijkt me gewoon klote als ik het heb. Iemand in de A klas had het ook, die ging 2 maanden niet naar schoolNou kan hij die gemiste cijfers wel missen, maar ik niet! Als ik zolang niet naar school kan blijf ik geheid zitten.
nee de stof ken je inmiddels welquote:Op maandag 15 maart 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is het kutste..
klas een keer over doen is niet zo erg
Met een diploma verdien je waarschijnlijk meer geld dan zonder. Kun je toch wel even een duurdere kist kopenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je je ogen sluit is het ook donker![]()
[..]
je hebt zo weinig aan een diploma in je grafkist (nou is dat wel erg overdreven, maar you get my point)
Jij bent in de war met het bedrijven van de liefdequote:Op maandag 15 maart 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tip: Ga gewoon een keer goed op je muil in de bus, en begin over je wervelkolomquote:Op maandag 15 maart 2010 15:12 schreef Giertje het volgende:
mja inderdaad
maar goed eer ik naar de dokter ga moet ik minstens half dood zijn anders ga ik gewoon weg niet
hoho ik zette geen vraagtekens bij het drinken van alcohol om 3 uurquote:Op maandag 15 maart 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent in de war met het bedrijven van de liefde
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:15 schreef john-frusciante het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)otten_vrouwen__.html
gevonden![]()
dus suikertaartje gewoon s'middags een biertje of 2 drinken
* FFS kucht zachtjes..quote:
Whehehequote:Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: Ga gewoon een keer goed op je muil in de bus, en begin over je wervelkolomDan krijg je ook een full checkup
Ben jij eigenlijk al van die stellage af?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: Ga gewoon een keer goed op je muil in de bus, en begin over je wervelkolomDan krijg je ook een full checkup
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk al van die stellage af?
Ik moet het gebruik ervan eigenlijk wel gaan afbouwen ja. Maar zolang ik nog zo veel spierpijn heb van de fysio hou ik m mooi omquote:Op maandag 15 maart 2010 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk al van die stellage af?
en dat waar de kleine bij isquote:Op maandag 15 maart 2010 15:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
de muur hier is weer mooi wit
Waarom niet? Ik heb wel eens om 11 uur 's ochtends aan het bier gezeten, en nee, dat was niet met carnavalquote:
quote:
buiten carnaval idd, is het vroegste ook voor mij 11 uur geweestquote:Op maandag 15 maart 2010 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb wel eens om 11 uur 's ochtends aan het bier gezeten, en nee, dat was niet met carnaval.
Frühshoppen FTW.
Volgens mij is Das Oktoberfest daar niets bijquote:Op maandag 15 maart 2010 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb wel eens om 11 uur 's ochtends aan het bier gezeten, en nee, dat was niet met carnaval.
Frühshoppen FTW.
whehehe vorig jaar op een feestje 8 uur sochtends al aan het bierquote:Op maandag 15 maart 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
buiten carnaval idd, is het vroegste ook voor mij 11 uur geweest
alleen zaten wij aan de sangria
3 kannen op 2 uurtjes tijd...
Ik was zat
de "buurman" op de camping heeft mij nog over het strand zien zwalken, JF probeerde me te ondersteunen..
ben toen de tent in gerold en ik geloof pas rond 19.00u er weer uit gekomen
ik ookquote:
Dude...quote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook
samen gaan? kunnen we kletsen
waar zijn de wc's?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook
meisjes doen dat altijdquote:
idd buiten carnaval, wel binnen de vakantie.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
buiten carnaval idd, is het vroegste ook voor mij 11 uur geweest
alleen zaten wij aan de sangria
3 kannen op 2 uurtjes tijd...
Ik was zat
de "buurman" op de camping heeft mij nog over het strand zien zwalken, JF probeerde me te ondersteunen..
ben toen de tent in gerold en ik geloof pas rond 19.00u er weer uit gekomen
Jij en hoeveel man?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe vorig jaar op een feestje 8 uur sochtends al aan het bier
3 kratten in krap 2 en een half uur tijd
dat klapt ook mooi in
Hij had gezegd dat mijn geheim veilig wasquote:
Ermm, daar zijn die dingen voor?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:28 schreef Ladylike het volgende:
we kletsen zelfs nog door als we aan de telefoon zijn
ja, dag erna sta ik ineens met een nieuwe (die blauwe) tas op de foto'squote:Op maandag 15 maart 2010 15:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
idd buiten carnaval, wel binnen de vakantie.
had je toen ook niet over je tas gekotst?
quote:
Verrekt klein pikkie geworden. Tegen mij zei ze dat dat nou het klitje is. Ik geloofde hetquote:
op de weeeceeeeheeeequote:
Jammer dan!quote:
waarom denk je dat ik het zo fijn vond als je met mn anus speelde?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verrekt klein pikkie geworden. Tegen mij zei ze dat dat nou het klitje is. Ik geloofde het
4quote:
Lolquote:Op maandag 15 maart 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik het zo fijn vond als je met mn anus speelde?
nou gaat ie niet meer toegeven dat ie het net zo fijn vond natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
En ik maar denken dat dat je oorlel was waar ik zo sensueel op sabbeldequote:Op maandag 15 maart 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik vond altijd al dat je vreemd squirtequote:Op maandag 15 maart 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou gaat ie niet meer toegeven dat ie het net zo fijn vond natuurlijk
ninja editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Flauw0rtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
nou gaat ie niet meer toegeven dat ie het net zo fijn vond natuurlijk
Goed... En daarna? Tell me more, tell me more!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
heb je daar nog twijfels over?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat je oorlel was waar ik zo sensueel op sabbelde![]()
Hee sletop, heb jij nog een biologieboek bij de hand toevallig? Ik wat weggezakt bij mij blijkbaar. Of LL is serieus raar, dat kan ook
ik heb er hier eenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat je oorlel was waar ik zo sensueel op sabbelde![]()
Hee sletop, heb jij nog een biologieboek bij de hand toevallig? Ik wat weggezakt bij mij blijkbaar. Of LL is serieus raar, dat kan ook
Hee en dat waar je die komkommers in stopt, dat was je mond toch?quote:
Waar was je nou... ik alle wc's hier gehad... geen LL...quote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook
Alsje...quote:
ik moest stiekum lachenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waar was je nou... ik alle wc's hier gehad... geen LL...
[..]
Alsje...
Het is gelukt hoor, hij was bruin...
Neehee, dat is dus de Vulgus!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee en dat waar je die komkommers in stopt, dat was je mond toch?
Toen werden we best hele goeie vriendjesquote:Op maandag 15 maart 2010 15:34 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Goed... En daarna? Tell me more, tell me more!
wat in de vliegende neuk is een vulgus nou weerquote:
Komt in de buurtquote:Op maandag 15 maart 2010 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat in de vliegende neuk is een vulgus nou weerKlinkt als een nieuw type zelfreinigende afvalemmer.
whehehe heb er ook nog nooit van gehoordquote:Op maandag 15 maart 2010 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat in de vliegende neuk is een vulgus nou weerKlinkt als een nieuw type zelfreinigende afvalemmer.
Sletje heeft kijk op de zaak hoor ik netquote:Op maandag 15 maart 2010 15:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe heb er ook nog nooit van gehoord
dat dus nietquote:Op maandag 15 maart 2010 15:40 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Komt in de buurt
Het is Latijn voor vagina
quote:Opzoeken: vulgus
vulgus
` vul - gus (Latijn) het -woord het (gewone) volk, de grote hoop
gevonden op http://www.woorden.org/woord/vulgus
Vulgus
`Vulgus` is een verticale shoot `em up uitgebracht door Capcom in 1984. Het is het eerste spel dat Capcom ooit heeft gemaakt en is nu gratis verkrijgbaar.
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Vulgus
vulgus
1) Gemeen volk 2) Gespuis 3) Horde 4) Massa 5) Persoonsbenaming 6) Rapalje 7) Uitvaagsel
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
Was niet serieus bedoeld. Excuus voor gebrek aan smileys.quote:
He, wacht even.. Dan staat er een fout in mijn boek!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
doe datquote:
Nja voordat hij in paniek allemaal PM's naar JF stuurtquote:
en ik ga nu natuurlijk niet toegeven dat dat pies wasquote:Op maandag 15 maart 2010 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vond altijd al dat je vreemd squirte
eigenlijk welquote:Op maandag 15 maart 2010 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen werden we best hele goeie vriendjesHe LL?
sorry, maar bierquote:Op maandag 15 maart 2010 15:15 schreef john-frusciante het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)otten_vrouwen__.html
gevonden![]()
dus suikertaartje gewoon s'middags een biertje of 2 drinken
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry, maar bier![]()
en 's middags drinken..
excuus aanvaartquote:Op maandag 15 maart 2010 15:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Was niet serieus bedoeld. Excuus voor gebrek aan smileys.
whehehe zo op zijn tijd wel okeequote:Op maandag 15 maart 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry, maar bier![]()
en 's middags drinken..
daar doe ik dus echt niet aan, krijgen we ook geen vrij voor ofzoquote:Op maandag 15 maart 2010 15:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe zo op zijn tijd wel okee
heb wel zin in prinsennacht en koninginnedag
lekker 2 dagen feesten
oow wij welquote:Op maandag 15 maart 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar doe ik dus echt niet aan, krijgen we ook geen vrij voor ofzo
sweet wat voor kleur word het of had je dat al gezegdquote:Op maandag 15 maart 2010 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht zwaait ff vanaf de kapper
zit nu met verf in mijn haar
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
ik verwaarloos mijn vriendjes de laatste tijd
he marc?
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja sorriequote:
Donkerblond word gemixt met aubergine zodat ik een zachte paarse gloed over mijn haren hebquote:Op maandag 15 maart 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
sweet wat voor kleur word het of had je dat al gezegd
oew okee je maakt me nieuwsgierigquote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Donkerblond word gemixt met aubergine zodat ik een zachte paarse gloed over mijn haren heb
okay nou wil ik dus echt een foto zienquote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Donkerblond word gemixt met aubergine zodat ik een zachte paarse gloed over mijn haren heb
Mooi!quote:
Interneppen bij de kapper, hip hoor!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik trouwens ookquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay nou wil ik dus echt een foto zien
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Interneppen bij de kapper, hip hoor!
[..]
[..]
netbook+internet ftw!!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
erna mutsquote:Op maandag 15 maart 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
netbook+internet ftw!!
alleen zit de kapper onder de grond in een winkelcentrum dus heb dus gprs ipv hdspa
enne foto.. hell no dat ie nu wordt gemaakt
doeiquote:Op maandag 15 maart 2010 16:15 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
operatie stofwolk![]()
damned weer te laat weg
welquote:
kapper onder de grond in een winkelcentrum in den haag......quote:Op maandag 15 maart 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
netbook+internet ftw!!
alleen zit de kapper onder de grond in een winkelcentrum dus heb dus gprs ipv hdspa
whahaah is niet zo charmant?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
netbook+internet ftw!!
dat moet kinki wel zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kapper onder de grond in een winkelcentrum in den haag......
* wel.o.k maakt omweg voor foto
ooit een vrouw bij de kapper gezien met al die verf in dr haren?quote:
had wilders ook, loopt nu een proces tegenquote:
dus die komt erquote:Op maandag 15 maart 2010 16:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
waar is/woont Oktje dan??
giertje neen niet echt
en ll ik weet dat
ik verf soms wel es een vriendin van mequote:Op maandag 15 maart 2010 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat moet kinki wel zijn
sm kapper
[..]
ooit een vrouw bij de kapper gezien met al die verf in dr haren?
dat is niet duurquote:Op maandag 15 maart 2010 16:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
@LL neen niet kinki, brainwashdie knipt voor 14 euro en verven is 28euro..... kinki is knippen +verven ruim 80e
officieel mogen ze datquote:Op maandag 15 maart 2010 16:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
erm blauw word niet echt gewaardeerd op mijn werk
ik hoop dat de paarse gloed niet TE ismja wat willen ze doen?? mij ontslaan
![]()
Ik haat gprs verbiniding
Och, als ze zich om mijn mening druk gaan lopen maken dan lach ik wel even lief en dan is het wel weer goed...quote:Op maandag 15 maart 2010 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had wilders ook, loopt nu een proces tegen
pas maar op
[..]
dus die komt er
toch blijven mijn favo kleur(en) zwart met blauw
ik zei het maar 1 keer hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
netbook+internet ftw!!
meer dan 10 jaar geleden was er nog geen euroquote:Op maandag 15 maart 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is niet duur
bij "ons" in de zaak kostte wassen, knippen, verven voor een vrouw ook 80 euro.. en dat is nu meer dan 10 jaar geleden.
maar was klasse zaak hekutwijven met hun over het paard getilde air
schat die grap maak ik omdat ze al bezig zijn met mij te ontslaanquote:Op maandag 15 maart 2010 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
officieel mogen ze dat
maar goed, ik hoop dat het niet gebeurt, zou wel erg triest zijn overigens
was ook 80 guldenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zei het maar 1 keer hoor
[..]
meer dan 10 jaar geleden was er nog geen euro
blondtquote:Op maandag 15 maart 2010 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
schat die grap maak ik omdat ze al bezig zijn met mij te ontslaan
wie heeft er zo slecht gesoldeerd dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef friemelaar het volgende:
Lek gevonden![]()
![]()
![]()
Blijkt dat er een soldering is gaan lekken in de warmwaterleiding![]()
Wordt morgen gerepadingest![]()
Tot die tijd, terug in de tijd, water koken op 't gastel om af te wassen enzow....
wanneer loopt je contract af?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
schat die grap maak ik omdat ze al bezig zijn met mij te ontslaan
Die loodgietert die 17 jaar geleden de zaak heeft aangesloten denk ik haast zeker te wetenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was ook 80 gulden
damn die euro is ingeburgerd
[..]
blondt
[..]
wie heeft er zo slecht gesoldeerd dan?
Dan breng je de afwas toch bij GF! Die moet toch sop maken om te dweilen!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef friemelaar het volgende:
Lek gevonden![]()
![]()
![]()
Blijkt dat er een soldering is gaan lekken in de warmwaterleiding![]()
Wordt morgen gerepadingest![]()
Tot die tijd, terug in de tijd, water koken op 't gastel om af te wassen enzow....
Riep iemand mij ?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja haar gaat zo gewassen worden
vind ik heerlijk de kapper, dat gefriemel aan mijn haren
als mijn contract zou aflopen zou ik niet ontslagen wordenquote:
hoe kunnen ze je dan ontslaan wat gaan ze als excuus gebruiken?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als mijn contract zou aflopen zou ik niet ontslagen worden
een lek na 17 jaar.. tja dat verwacht je nietquote:Op maandag 15 maart 2010 16:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die loodgietert die 17 jaar geleden de zaak heeft aangesloten denk ik haast zeker te weten![]()
(m'n zwager)
* friemelaar schrijft in notitieblock, Henk gelijk van de vriendenlijst schrappen![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een lek na 17 jaar.. tja dat verwacht je niet
byequote:
Het is inderdaad bijna 1 op 1 ja...quote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was ook 80 gulden
damn die euro is ingeburgerd
[..]
blondt
[..]
wie heeft er zo slecht gesoldeerd dan?
Die krijg ik niet. Ik weet niet eens van welk dorp dat het suffertje is... ik krijg alleen met enige regelmaat e-mails van ze waar ik niet om heb gevraagdquote:
Van zo'n beetje heel Overijsselquote:Op maandag 15 maart 2010 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die krijg ik niet. Ik weet niet eens van welk dorp dat het suffertje is...
ziekteverzuim door rug....quote:Op maandag 15 maart 2010 16:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe kunnen ze je dan ontslaan wat gaan ze als excuus gebruiken?
frequent ziekteverzuim wel degelijk wetgeving word al 2 jaar lang drastisch veranderd in nadeel werknemerquote:Op maandag 15 maart 2010 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze je niet op ontslaan![]()
![]()
Heb je je rechtsbijstand geraadpleegd?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
frequent ziekteverzuim wel degelijk wetgeving word al 2 jaar lang drastisch veranderd in nadeel werknemer
aaah dat is niet grappigquote:Op maandag 15 maart 2010 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
frequent ziekteverzuim wel degelijk wetgeving word al 2 jaar lang drastisch veranderd in nadeel werknemer
nu bezig met vakbondquote:Op maandag 15 maart 2010 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je je rechtsbijstand geraadpleegd?
stel dat ik voor gerecht sleep, die zegt dat bedrijf nalatig is dan komt er vanzelf ontslag vanwege verstoorde arbeidsrelatie dus er blijven is sowieso een verlies-verlies situatiequote:Op maandag 15 maart 2010 18:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah dat is niet grappig
wil je er nu zelf ook weg dan?
Ja zo, maar dan moet je er wel 2 jaar helemaal uit zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu bezig met vakbond
heb het verhaal al es geschreven hier, ga ik niet nog een keer uitleggen.......
http://www.ontslag-krijgen.nl/redenen-voor-ontslag.html
O, nou ja, kun je nagaan hoe goed ik dat sufferdje kenquote:
moet je naar bedje toequote:
quote:
Hahahahaha!quote:
Wat een grap!....quote:Op maandag 15 maart 2010 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarna zeker ook nog naar de fapbeeldjeskrant?
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
whehehe gevolgd door het gorenaalquote:Op maandag 15 maart 2010 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ahw...quote:
* MPG schuift aan. Wat schaft de pot?quote:
quote:
whehehequote:
heey Gfquote:
giertjequote:
hoe isset daar?quote:
volgevretenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe isset daar?
regent et ook zo hard als hier?
weer chinees?quote:
quote:
oew lekker met je handen etenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
spareribs met friet en daarbij 2 pinten postel bruin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |