het houdt je wel van de straat....quote:Op maandag 15 maart 2010 14:24 schreef friemelaar het volgende:
Pffff, plafond is eruit![]()
Blijkt er toch ook water uit de bovenliggende vloer te komen.....![]()
Ook de douche maar gedemonteerd![]()
Nattigheid onder de beton vloer, die moet er dus ook (gedeeltelijk) uit
maar dan kan je wel makkelijker het lek vindenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:29 schreef friemelaar het volgende:
't lekt nu dus constant, overal potjes en pannetjes nodig...
het lijkt wel een lekke tent
7 flessen bier werkt ook heb ik gemerktquote:Op maandag 15 maart 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Een klassieke grog maak je met rum, citroen, heet water en honing en/of suiker en drink je zo heet mogelijk op vlak voor het slapen gaan![]()
flink zweten en morgen weer fris(ser) op
koud bier helpt niet tegen verkoudheidquote:Op maandag 15 maart 2010 14:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
7 flessen bier werkt ook heb ik gemerkt![]()
je moet er alleen zo van pissen
ligt eraan welkequote:Op maandag 15 maart 2010 14:54 schreef Giertje het volgende:
koekjes![]()
als er een ding is waar ik aan verslaafd ben dan zijn het wel koekjes
ik had geen rumquote:Op maandag 15 maart 2010 14:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koud bier helpt niet tegen verkoudheid![]()
sjonnie
Ik zou ook wel een pilsje lusten jaquote:Op maandag 15 maart 2010 14:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
7 flessen bier werkt ook heb ik gemerkt![]()
je moet er alleen zo van pissen
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ligt eraan welke
bastogne en bokkepootjes zijn mijn favoriet
zo, cola op kosten van de baas
oew ik had laats mona toetjes bokkepoot was erg lekkerquote:Op maandag 15 maart 2010 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ligt eraan welke
bastogne en bokkepootjes zijn mijn favoriet
zo, cola op kosten van de baas
Bastognequote:Op maandag 15 maart 2010 15:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew ik had laats mona toetjes bokkepoot was erg lekker
en bastogne zon pak vreet ik in een uur makkie weg
Dan laat je dat toe hequote:Op maandag 15 maart 2010 15:03 schreef FFSletop het volgende:
Mijn pa wil me bloed afnemen om te kijken of ik pfeiffer heb
dan ga je nietquote:
En ik heb zin om weer een ritje te gaan makenquote:
toch maar doen danquote:Op maandag 15 maart 2010 15:03 schreef FFSletop het volgende:
Mijn pa wil me bloed afnemen om te kijken of ik pfeiffer heb
zwemmen dan maar?quote:
Bier? Om 3 uur 's middags?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een pilsje lusten jaBen net door m'n speciaalbier heen.
Dat is het probleem niet, het lijkt me gewoon klote als ik het heb. Iemand in de A klas had het ook, die ging 2 maanden niet naar schoolquote:
mja waarom niet?quote:
gek genoeg is je gezondheid belangrijkerquote:Op maandag 15 maart 2010 15:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, het lijkt me gewoon klote als ik het heb. Iemand in de A klas had het ook, die ging 2 maanden niet naar schoolNou kan hij die gemiste cijfers wel missen, maar ik niet! Als ik zolang niet naar school kan blijf ik geheid zitten.
De doorsnee Hollander op zijn best...quote:
dat mag blijkbaar alleen als het donker is ofzoquote:
dat wel alleen word er soms niet na gehandeldquote:Op maandag 15 maart 2010 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek genoeg is je gezondheid belangrijker
* wel.o.k doet gordijnen dichtquote:Op maandag 15 maart 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat mag blijkbaar alleen als het donker is ofzo
quote:
pff na 1 uur smiddags vind ik het wel een goeie tijd voor bierquote:Op maandag 15 maart 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je er zo tegenaan kijkt wel ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek genoeg is je gezondheid belangrijker
als je je ogen sluit is het ook donkerquote:
je hebt zo weinig aan een diploma in je grafkist (nou is dat wel erg overdreven, maar you get my point)quote:Op maandag 15 maart 2010 15:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel alleen word er soms niet na gehandeld
dat is het kutste..quote:Op maandag 15 maart 2010 15:10 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als je er zo tegenaan kijkt wel ja.
Maar een van mijn angsten is toch wel om te blijven zitten. Dan raak ik mijn ubergave klas kwijt, en moet ik dat hele jaar opnieuw doen!
mja inderdaadquote:Op maandag 15 maart 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je je ogen sluit is het ook donker![]()
[..]
je hebt zo weinig aan een diploma in je grafkist (nou is dat wel erg overdreven, maar you get my point)
Gewoon je kop in het zand steken. Als je niet weet dan heb je het niet ookquote:Op maandag 15 maart 2010 15:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, het lijkt me gewoon klote als ik het heb. Iemand in de A klas had het ook, die ging 2 maanden niet naar schoolNou kan hij die gemiste cijfers wel missen, maar ik niet! Als ik zolang niet naar school kan blijf ik geheid zitten.
nee de stof ken je inmiddels welquote:Op maandag 15 maart 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is het kutste..
klas een keer over doen is niet zo erg
Met een diploma verdien je waarschijnlijk meer geld dan zonder. Kun je toch wel even een duurdere kist kopenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je je ogen sluit is het ook donker![]()
[..]
je hebt zo weinig aan een diploma in je grafkist (nou is dat wel erg overdreven, maar you get my point)
Jij bent in de war met het bedrijven van de liefdequote:Op maandag 15 maart 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tip: Ga gewoon een keer goed op je muil in de bus, en begin over je wervelkolomquote:Op maandag 15 maart 2010 15:12 schreef Giertje het volgende:
mja inderdaad
maar goed eer ik naar de dokter ga moet ik minstens half dood zijn anders ga ik gewoon weg niet
hoho ik zette geen vraagtekens bij het drinken van alcohol om 3 uurquote:Op maandag 15 maart 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent in de war met het bedrijven van de liefde
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:15 schreef john-frusciante het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)otten_vrouwen__.html
gevonden![]()
dus suikertaartje gewoon s'middags een biertje of 2 drinken
* FFS kucht zachtjes..quote:
Whehehequote:Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: Ga gewoon een keer goed op je muil in de bus, en begin over je wervelkolomDan krijg je ook een full checkup
Ben jij eigenlijk al van die stellage af?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: Ga gewoon een keer goed op je muil in de bus, en begin over je wervelkolomDan krijg je ook een full checkup
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk al van die stellage af?
Ik moet het gebruik ervan eigenlijk wel gaan afbouwen ja. Maar zolang ik nog zo veel spierpijn heb van de fysio hou ik m mooi omquote:Op maandag 15 maart 2010 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk al van die stellage af?
en dat waar de kleine bij isquote:Op maandag 15 maart 2010 15:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
de muur hier is weer mooi wit
Waarom niet? Ik heb wel eens om 11 uur 's ochtends aan het bier gezeten, en nee, dat was niet met carnavalquote:
quote:
buiten carnaval idd, is het vroegste ook voor mij 11 uur geweestquote:Op maandag 15 maart 2010 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb wel eens om 11 uur 's ochtends aan het bier gezeten, en nee, dat was niet met carnaval.
Frühshoppen FTW.
Volgens mij is Das Oktoberfest daar niets bijquote:Op maandag 15 maart 2010 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb wel eens om 11 uur 's ochtends aan het bier gezeten, en nee, dat was niet met carnaval.
Frühshoppen FTW.
whehehe vorig jaar op een feestje 8 uur sochtends al aan het bierquote:Op maandag 15 maart 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
buiten carnaval idd, is het vroegste ook voor mij 11 uur geweest
alleen zaten wij aan de sangria
3 kannen op 2 uurtjes tijd...
Ik was zat
de "buurman" op de camping heeft mij nog over het strand zien zwalken, JF probeerde me te ondersteunen..
ben toen de tent in gerold en ik geloof pas rond 19.00u er weer uit gekomen
ik ookquote:
Dude...quote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook
samen gaan? kunnen we kletsen
waar zijn de wc's?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook
meisjes doen dat altijdquote:
idd buiten carnaval, wel binnen de vakantie.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
buiten carnaval idd, is het vroegste ook voor mij 11 uur geweest
alleen zaten wij aan de sangria
3 kannen op 2 uurtjes tijd...
Ik was zat
de "buurman" op de camping heeft mij nog over het strand zien zwalken, JF probeerde me te ondersteunen..
ben toen de tent in gerold en ik geloof pas rond 19.00u er weer uit gekomen
Jij en hoeveel man?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe vorig jaar op een feestje 8 uur sochtends al aan het bier
3 kratten in krap 2 en een half uur tijd
dat klapt ook mooi in
Hij had gezegd dat mijn geheim veilig wasquote:
Ermm, daar zijn die dingen voor?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:28 schreef Ladylike het volgende:
we kletsen zelfs nog door als we aan de telefoon zijn
ja, dag erna sta ik ineens met een nieuwe (die blauwe) tas op de foto'squote:Op maandag 15 maart 2010 15:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
idd buiten carnaval, wel binnen de vakantie.
had je toen ook niet over je tas gekotst?
quote:
Verrekt klein pikkie geworden. Tegen mij zei ze dat dat nou het klitje is. Ik geloofde hetquote:
op de weeeceeeeheeeequote:
Jammer dan!quote:
waarom denk je dat ik het zo fijn vond als je met mn anus speelde?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verrekt klein pikkie geworden. Tegen mij zei ze dat dat nou het klitje is. Ik geloofde het
4quote:
Lolquote:Op maandag 15 maart 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik het zo fijn vond als je met mn anus speelde?
nou gaat ie niet meer toegeven dat ie het net zo fijn vond natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
En ik maar denken dat dat je oorlel was waar ik zo sensueel op sabbeldequote:Op maandag 15 maart 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik vond altijd al dat je vreemd squirtequote:Op maandag 15 maart 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou gaat ie niet meer toegeven dat ie het net zo fijn vond natuurlijk
ninja editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Flauw0rtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
nou gaat ie niet meer toegeven dat ie het net zo fijn vond natuurlijk
Goed... En daarna? Tell me more, tell me more!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
heb je daar nog twijfels over?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat je oorlel was waar ik zo sensueel op sabbelde![]()
Hee sletop, heb jij nog een biologieboek bij de hand toevallig? Ik wat weggezakt bij mij blijkbaar. Of LL is serieus raar, dat kan ook
ik heb er hier eenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat je oorlel was waar ik zo sensueel op sabbelde![]()
Hee sletop, heb jij nog een biologieboek bij de hand toevallig? Ik wat weggezakt bij mij blijkbaar. Of LL is serieus raar, dat kan ook
Hee en dat waar je die komkommers in stopt, dat was je mond toch?quote:
Waar was je nou... ik alle wc's hier gehad... geen LL...quote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook
Alsje...quote:
ik moest stiekum lachenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waar was je nou... ik alle wc's hier gehad... geen LL...
[..]
Alsje...
Het is gelukt hoor, hij was bruin...
Neehee, dat is dus de Vulgus!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee en dat waar je die komkommers in stopt, dat was je mond toch?
Toen werden we best hele goeie vriendjesquote:Op maandag 15 maart 2010 15:34 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Goed... En daarna? Tell me more, tell me more!
wat in de vliegende neuk is een vulgus nou weerquote:
Komt in de buurtquote:Op maandag 15 maart 2010 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat in de vliegende neuk is een vulgus nou weerKlinkt als een nieuw type zelfreinigende afvalemmer.
whehehe heb er ook nog nooit van gehoordquote:Op maandag 15 maart 2010 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat in de vliegende neuk is een vulgus nou weerKlinkt als een nieuw type zelfreinigende afvalemmer.
Sletje heeft kijk op de zaak hoor ik netquote:Op maandag 15 maart 2010 15:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe heb er ook nog nooit van gehoord
dat dus nietquote:Op maandag 15 maart 2010 15:40 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Komt in de buurt
Het is Latijn voor vagina
quote:Opzoeken: vulgus
vulgus
` vul - gus (Latijn) het -woord het (gewone) volk, de grote hoop
gevonden op http://www.woorden.org/woord/vulgus
Vulgus
`Vulgus` is een verticale shoot `em up uitgebracht door Capcom in 1984. Het is het eerste spel dat Capcom ooit heeft gemaakt en is nu gratis verkrijgbaar.
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Vulgus
vulgus
1) Gemeen volk 2) Gespuis 3) Horde 4) Massa 5) Persoonsbenaming 6) Rapalje 7) Uitvaagsel
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |