Ik moet het gebruik ervan eigenlijk wel gaan afbouwen ja. Maar zolang ik nog zo veel spierpijn heb van de fysio hou ik m mooi omquote:Op maandag 15 maart 2010 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk al van die stellage af?
en dat waar de kleine bij isquote:Op maandag 15 maart 2010 15:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
de muur hier is weer mooi wit
Waarom niet? Ik heb wel eens om 11 uur 's ochtends aan het bier gezeten, en nee, dat was niet met carnavalquote:
quote:
buiten carnaval idd, is het vroegste ook voor mij 11 uur geweestquote:Op maandag 15 maart 2010 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb wel eens om 11 uur 's ochtends aan het bier gezeten, en nee, dat was niet met carnaval.
Frühshoppen FTW.
Volgens mij is Das Oktoberfest daar niets bijquote:Op maandag 15 maart 2010 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb wel eens om 11 uur 's ochtends aan het bier gezeten, en nee, dat was niet met carnaval.
Frühshoppen FTW.
whehehe vorig jaar op een feestje 8 uur sochtends al aan het bierquote:Op maandag 15 maart 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
buiten carnaval idd, is het vroegste ook voor mij 11 uur geweest
alleen zaten wij aan de sangria
3 kannen op 2 uurtjes tijd...
Ik was zat
de "buurman" op de camping heeft mij nog over het strand zien zwalken, JF probeerde me te ondersteunen..
ben toen de tent in gerold en ik geloof pas rond 19.00u er weer uit gekomen
ik ookquote:
Dude...quote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook
samen gaan? kunnen we kletsen
waar zijn de wc's?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook
samen gaan? kunnen we kletsen
meisjes doen dat altijdquote:
idd buiten carnaval, wel binnen de vakantie.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
buiten carnaval idd, is het vroegste ook voor mij 11 uur geweest
alleen zaten wij aan de sangria
3 kannen op 2 uurtjes tijd...
Ik was zat
de "buurman" op de camping heeft mij nog over het strand zien zwalken, JF probeerde me te ondersteunen..
ben toen de tent in gerold en ik geloof pas rond 19.00u er weer uit gekomen
Jij en hoeveel man?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe vorig jaar op een feestje 8 uur sochtends al aan het bier
3 kratten in krap 2 en een half uur tijd
dat klapt ook mooi in
Hij had gezegd dat mijn geheim veilig wasquote:
Ermm, daar zijn die dingen voor?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:28 schreef Ladylike het volgende:
we kletsen zelfs nog door als we aan de telefoon zijn
ja, dag erna sta ik ineens met een nieuwe (die blauwe) tas op de foto'squote:Op maandag 15 maart 2010 15:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
idd buiten carnaval, wel binnen de vakantie.
had je toen ook niet over je tas gekotst?
quote:
Verrekt klein pikkie geworden. Tegen mij zei ze dat dat nou het klitje is. Ik geloofde hetquote:
op de weeeceeeeheeeequote:
Jammer dan!quote:
waarom denk je dat ik het zo fijn vond als je met mn anus speelde?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verrekt klein pikkie geworden. Tegen mij zei ze dat dat nou het klitje is. Ik geloofde het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |