gek genoeg is je gezondheid belangrijkerquote:Op maandag 15 maart 2010 15:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, het lijkt me gewoon klote als ik het heb. Iemand in de A klas had het ook, die ging 2 maanden niet naar schoolNou kan hij die gemiste cijfers wel missen, maar ik niet! Als ik zolang niet naar school kan blijf ik geheid zitten.
De doorsnee Hollander op zijn best...quote:
dat mag blijkbaar alleen als het donker is ofzoquote:
dat wel alleen word er soms niet na gehandeldquote:Op maandag 15 maart 2010 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek genoeg is je gezondheid belangrijker
* wel.o.k doet gordijnen dichtquote:Op maandag 15 maart 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat mag blijkbaar alleen als het donker is ofzo
quote:
pff na 1 uur smiddags vind ik het wel een goeie tijd voor bierquote:Op maandag 15 maart 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je er zo tegenaan kijkt wel ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek genoeg is je gezondheid belangrijker
als je je ogen sluit is het ook donkerquote:
je hebt zo weinig aan een diploma in je grafkist (nou is dat wel erg overdreven, maar you get my point)quote:Op maandag 15 maart 2010 15:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel alleen word er soms niet na gehandeld
dat is het kutste..quote:Op maandag 15 maart 2010 15:10 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als je er zo tegenaan kijkt wel ja.
Maar een van mijn angsten is toch wel om te blijven zitten. Dan raak ik mijn ubergave klas kwijt, en moet ik dat hele jaar opnieuw doen!
mja inderdaadquote:Op maandag 15 maart 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je je ogen sluit is het ook donker![]()
[..]
je hebt zo weinig aan een diploma in je grafkist (nou is dat wel erg overdreven, maar you get my point)
Gewoon je kop in het zand steken. Als je niet weet dan heb je het niet ookquote:Op maandag 15 maart 2010 15:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, het lijkt me gewoon klote als ik het heb. Iemand in de A klas had het ook, die ging 2 maanden niet naar schoolNou kan hij die gemiste cijfers wel missen, maar ik niet! Als ik zolang niet naar school kan blijf ik geheid zitten.
nee de stof ken je inmiddels welquote:Op maandag 15 maart 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is het kutste..
klas een keer over doen is niet zo erg
Met een diploma verdien je waarschijnlijk meer geld dan zonder. Kun je toch wel even een duurdere kist kopenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je je ogen sluit is het ook donker![]()
[..]
je hebt zo weinig aan een diploma in je grafkist (nou is dat wel erg overdreven, maar you get my point)
Jij bent in de war met het bedrijven van de liefdequote:Op maandag 15 maart 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tip: Ga gewoon een keer goed op je muil in de bus, en begin over je wervelkolomquote:Op maandag 15 maart 2010 15:12 schreef Giertje het volgende:
mja inderdaad
maar goed eer ik naar de dokter ga moet ik minstens half dood zijn anders ga ik gewoon weg niet
hoho ik zette geen vraagtekens bij het drinken van alcohol om 3 uurquote:Op maandag 15 maart 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent in de war met het bedrijven van de liefde
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:15 schreef john-frusciante het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)otten_vrouwen__.html
gevonden![]()
dus suikertaartje gewoon s'middags een biertje of 2 drinken
* FFS kucht zachtjes..quote:
Whehehequote:Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: Ga gewoon een keer goed op je muil in de bus, en begin over je wervelkolomDan krijg je ook een full checkup
Ben jij eigenlijk al van die stellage af?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: Ga gewoon een keer goed op je muil in de bus, en begin over je wervelkolomDan krijg je ook een full checkup
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk al van die stellage af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |