erna mutsquote:Op maandag 15 maart 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
netbook+internet ftw!!
alleen zit de kapper onder de grond in een winkelcentrum dus heb dus gprs ipv hdspa
enne foto.. hell no dat ie nu wordt gemaakt
doeiquote:Op maandag 15 maart 2010 16:15 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
operatie stofwolk![]()
damned weer te laat weg
welquote:
kapper onder de grond in een winkelcentrum in den haag......quote:Op maandag 15 maart 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
netbook+internet ftw!!
alleen zit de kapper onder de grond in een winkelcentrum dus heb dus gprs ipv hdspa
whahaah is niet zo charmant?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
netbook+internet ftw!!
dat moet kinki wel zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kapper onder de grond in een winkelcentrum in den haag......
* wel.o.k maakt omweg voor foto
ooit een vrouw bij de kapper gezien met al die verf in dr haren?quote:
had wilders ook, loopt nu een proces tegenquote:
dus die komt erquote:Op maandag 15 maart 2010 16:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
waar is/woont Oktje dan??
giertje neen niet echt
en ll ik weet dat
ik verf soms wel es een vriendin van mequote:Op maandag 15 maart 2010 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat moet kinki wel zijn
sm kapper
[..]
ooit een vrouw bij de kapper gezien met al die verf in dr haren?
dat is niet duurquote:Op maandag 15 maart 2010 16:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
@LL neen niet kinki, brainwashdie knipt voor 14 euro en verven is 28euro..... kinki is knippen +verven ruim 80e
officieel mogen ze datquote:Op maandag 15 maart 2010 16:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
erm blauw word niet echt gewaardeerd op mijn werk
ik hoop dat de paarse gloed niet TE ismja wat willen ze doen?? mij ontslaan
![]()
Ik haat gprs verbiniding
Och, als ze zich om mijn mening druk gaan lopen maken dan lach ik wel even lief en dan is het wel weer goed...quote:Op maandag 15 maart 2010 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had wilders ook, loopt nu een proces tegen
pas maar op
[..]
dus die komt er
toch blijven mijn favo kleur(en) zwart met blauw
ik zei het maar 1 keer hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
netbook+internet ftw!!
meer dan 10 jaar geleden was er nog geen euroquote:Op maandag 15 maart 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is niet duur
bij "ons" in de zaak kostte wassen, knippen, verven voor een vrouw ook 80 euro.. en dat is nu meer dan 10 jaar geleden.
maar was klasse zaak hekutwijven met hun over het paard getilde air
schat die grap maak ik omdat ze al bezig zijn met mij te ontslaanquote:Op maandag 15 maart 2010 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
officieel mogen ze dat
maar goed, ik hoop dat het niet gebeurt, zou wel erg triest zijn overigens
was ook 80 guldenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zei het maar 1 keer hoor
[..]
meer dan 10 jaar geleden was er nog geen euro
blondtquote:Op maandag 15 maart 2010 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
schat die grap maak ik omdat ze al bezig zijn met mij te ontslaan
wie heeft er zo slecht gesoldeerd dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef friemelaar het volgende:
Lek gevonden![]()
![]()
![]()
Blijkt dat er een soldering is gaan lekken in de warmwaterleiding![]()
Wordt morgen gerepadingest![]()
Tot die tijd, terug in de tijd, water koken op 't gastel om af te wassen enzow....
wanneer loopt je contract af?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
schat die grap maak ik omdat ze al bezig zijn met mij te ontslaan
Die loodgietert die 17 jaar geleden de zaak heeft aangesloten denk ik haast zeker te wetenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was ook 80 gulden
damn die euro is ingeburgerd
[..]
blondt
[..]
wie heeft er zo slecht gesoldeerd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |