Was niet serieus bedoeld. Excuus voor gebrek aan smileys.quote:
He, wacht even.. Dan staat er een fout in mijn boek!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
doe datquote:
Nja voordat hij in paniek allemaal PM's naar JF stuurtquote:
en ik ga nu natuurlijk niet toegeven dat dat pies wasquote:Op maandag 15 maart 2010 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vond altijd al dat je vreemd squirte
eigenlijk welquote:Op maandag 15 maart 2010 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen werden we best hele goeie vriendjesHe LL?
sorry, maar bierquote:Op maandag 15 maart 2010 15:15 schreef john-frusciante het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)otten_vrouwen__.html
gevonden![]()
dus suikertaartje gewoon s'middags een biertje of 2 drinken
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry, maar bier![]()
en 's middags drinken..
excuus aanvaartquote:Op maandag 15 maart 2010 15:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Was niet serieus bedoeld. Excuus voor gebrek aan smileys.
whehehe zo op zijn tijd wel okeequote:Op maandag 15 maart 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry, maar bier![]()
en 's middags drinken..
daar doe ik dus echt niet aan, krijgen we ook geen vrij voor ofzoquote:Op maandag 15 maart 2010 15:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe zo op zijn tijd wel okee
heb wel zin in prinsennacht en koninginnedag
lekker 2 dagen feesten
oow wij welquote:Op maandag 15 maart 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar doe ik dus echt niet aan, krijgen we ook geen vrij voor ofzo
sweet wat voor kleur word het of had je dat al gezegdquote:Op maandag 15 maart 2010 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht zwaait ff vanaf de kapper
zit nu met verf in mijn haar
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
ik verwaarloos mijn vriendjes de laatste tijd
he marc?
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja sorriequote:
Donkerblond word gemixt met aubergine zodat ik een zachte paarse gloed over mijn haren hebquote:Op maandag 15 maart 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
sweet wat voor kleur word het of had je dat al gezegd
oew okee je maakt me nieuwsgierigquote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Donkerblond word gemixt met aubergine zodat ik een zachte paarse gloed over mijn haren heb
okay nou wil ik dus echt een foto zienquote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Donkerblond word gemixt met aubergine zodat ik een zachte paarse gloed over mijn haren heb
Mooi!quote:
Interneppen bij de kapper, hip hoor!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik trouwens ookquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay nou wil ik dus echt een foto zien
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Interneppen bij de kapper, hip hoor!
[..]
[..]
netbook+internet ftw!!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
erna mutsquote:Op maandag 15 maart 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
netbook+internet ftw!!
alleen zit de kapper onder de grond in een winkelcentrum dus heb dus gprs ipv hdspa
enne foto.. hell no dat ie nu wordt gemaakt
doeiquote:Op maandag 15 maart 2010 16:15 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
operatie stofwolk![]()
damned weer te laat weg
welquote:
kapper onder de grond in een winkelcentrum in den haag......quote:Op maandag 15 maart 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
netbook+internet ftw!!
alleen zit de kapper onder de grond in een winkelcentrum dus heb dus gprs ipv hdspa
whahaah is niet zo charmant?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
netbook+internet ftw!!
dat moet kinki wel zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kapper onder de grond in een winkelcentrum in den haag......
* wel.o.k maakt omweg voor foto
ooit een vrouw bij de kapper gezien met al die verf in dr haren?quote:
had wilders ook, loopt nu een proces tegenquote:
dus die komt erquote:Op maandag 15 maart 2010 16:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
waar is/woont Oktje dan??
giertje neen niet echt
en ll ik weet dat
ik verf soms wel es een vriendin van mequote:Op maandag 15 maart 2010 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat moet kinki wel zijn
sm kapper
[..]
ooit een vrouw bij de kapper gezien met al die verf in dr haren?
dat is niet duurquote:Op maandag 15 maart 2010 16:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
@LL neen niet kinki, brainwashdie knipt voor 14 euro en verven is 28euro..... kinki is knippen +verven ruim 80e
officieel mogen ze datquote:Op maandag 15 maart 2010 16:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
erm blauw word niet echt gewaardeerd op mijn werk
ik hoop dat de paarse gloed niet TE ismja wat willen ze doen?? mij ontslaan
![]()
Ik haat gprs verbiniding
Och, als ze zich om mijn mening druk gaan lopen maken dan lach ik wel even lief en dan is het wel weer goed...quote:Op maandag 15 maart 2010 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had wilders ook, loopt nu een proces tegen
pas maar op
[..]
dus die komt er
toch blijven mijn favo kleur(en) zwart met blauw
ik zei het maar 1 keer hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
netbook+internet ftw!!
meer dan 10 jaar geleden was er nog geen euroquote:Op maandag 15 maart 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is niet duur
bij "ons" in de zaak kostte wassen, knippen, verven voor een vrouw ook 80 euro.. en dat is nu meer dan 10 jaar geleden.
maar was klasse zaak hekutwijven met hun over het paard getilde air
schat die grap maak ik omdat ze al bezig zijn met mij te ontslaanquote:Op maandag 15 maart 2010 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
officieel mogen ze dat
maar goed, ik hoop dat het niet gebeurt, zou wel erg triest zijn overigens
was ook 80 guldenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zei het maar 1 keer hoor
[..]
meer dan 10 jaar geleden was er nog geen euro
blondtquote:Op maandag 15 maart 2010 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
schat die grap maak ik omdat ze al bezig zijn met mij te ontslaan
wie heeft er zo slecht gesoldeerd dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef friemelaar het volgende:
Lek gevonden![]()
![]()
![]()
Blijkt dat er een soldering is gaan lekken in de warmwaterleiding![]()
Wordt morgen gerepadingest![]()
Tot die tijd, terug in de tijd, water koken op 't gastel om af te wassen enzow....
wanneer loopt je contract af?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
schat die grap maak ik omdat ze al bezig zijn met mij te ontslaan
Die loodgietert die 17 jaar geleden de zaak heeft aangesloten denk ik haast zeker te wetenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was ook 80 gulden
damn die euro is ingeburgerd
[..]
blondt
[..]
wie heeft er zo slecht gesoldeerd dan?
Dan breng je de afwas toch bij GF! Die moet toch sop maken om te dweilen!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef friemelaar het volgende:
Lek gevonden![]()
![]()
![]()
Blijkt dat er een soldering is gaan lekken in de warmwaterleiding![]()
Wordt morgen gerepadingest![]()
Tot die tijd, terug in de tijd, water koken op 't gastel om af te wassen enzow....
Riep iemand mij ?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja haar gaat zo gewassen worden
vind ik heerlijk de kapper, dat gefriemel aan mijn haren
als mijn contract zou aflopen zou ik niet ontslagen wordenquote:
hoe kunnen ze je dan ontslaan wat gaan ze als excuus gebruiken?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als mijn contract zou aflopen zou ik niet ontslagen worden
een lek na 17 jaar.. tja dat verwacht je nietquote:Op maandag 15 maart 2010 16:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die loodgietert die 17 jaar geleden de zaak heeft aangesloten denk ik haast zeker te weten![]()
(m'n zwager)
* friemelaar schrijft in notitieblock, Henk gelijk van de vriendenlijst schrappen![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een lek na 17 jaar.. tja dat verwacht je niet
byequote:
Het is inderdaad bijna 1 op 1 ja...quote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was ook 80 gulden
damn die euro is ingeburgerd
[..]
blondt
[..]
wie heeft er zo slecht gesoldeerd dan?
Die krijg ik niet. Ik weet niet eens van welk dorp dat het suffertje is... ik krijg alleen met enige regelmaat e-mails van ze waar ik niet om heb gevraagdquote:
Van zo'n beetje heel Overijsselquote:Op maandag 15 maart 2010 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die krijg ik niet. Ik weet niet eens van welk dorp dat het suffertje is...
ziekteverzuim door rug....quote:Op maandag 15 maart 2010 16:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe kunnen ze je dan ontslaan wat gaan ze als excuus gebruiken?
frequent ziekteverzuim wel degelijk wetgeving word al 2 jaar lang drastisch veranderd in nadeel werknemerquote:Op maandag 15 maart 2010 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze je niet op ontslaan![]()
![]()
Heb je je rechtsbijstand geraadpleegd?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
frequent ziekteverzuim wel degelijk wetgeving word al 2 jaar lang drastisch veranderd in nadeel werknemer
aaah dat is niet grappigquote:Op maandag 15 maart 2010 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
frequent ziekteverzuim wel degelijk wetgeving word al 2 jaar lang drastisch veranderd in nadeel werknemer
nu bezig met vakbondquote:Op maandag 15 maart 2010 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je je rechtsbijstand geraadpleegd?
stel dat ik voor gerecht sleep, die zegt dat bedrijf nalatig is dan komt er vanzelf ontslag vanwege verstoorde arbeidsrelatie dus er blijven is sowieso een verlies-verlies situatiequote:Op maandag 15 maart 2010 18:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah dat is niet grappig
wil je er nu zelf ook weg dan?
Ja zo, maar dan moet je er wel 2 jaar helemaal uit zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu bezig met vakbond
heb het verhaal al es geschreven hier, ga ik niet nog een keer uitleggen.......
http://www.ontslag-krijgen.nl/redenen-voor-ontslag.html
O, nou ja, kun je nagaan hoe goed ik dat sufferdje kenquote:
moet je naar bedje toequote:
quote:
Hahahahaha!quote:
Wat een grap!....quote:Op maandag 15 maart 2010 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarna zeker ook nog naar de fapbeeldjeskrant?
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
whehehe gevolgd door het gorenaalquote:Op maandag 15 maart 2010 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ahw...quote:
* MPG schuift aan. Wat schaft de pot?quote:
quote:
whehehequote:
heey Gfquote:
giertjequote:
hoe isset daar?quote:
volgevretenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe isset daar?
regent et ook zo hard als hier?
weer chinees?quote:
quote:
oew lekker met je handen etenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
spareribs met friet en daarbij 2 pinten postel bruin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |