Dan breng je de afwas toch bij GF! Die moet toch sop maken om te dweilen!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef friemelaar het volgende:
Lek gevonden![]()
![]()
![]()
Blijkt dat er een soldering is gaan lekken in de warmwaterleiding![]()
Wordt morgen gerepadingest![]()
Tot die tijd, terug in de tijd, water koken op 't gastel om af te wassen enzow....
Riep iemand mij ?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja haar gaat zo gewassen worden
vind ik heerlijk de kapper, dat gefriemel aan mijn haren
als mijn contract zou aflopen zou ik niet ontslagen wordenquote:
hoe kunnen ze je dan ontslaan wat gaan ze als excuus gebruiken?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als mijn contract zou aflopen zou ik niet ontslagen worden
een lek na 17 jaar.. tja dat verwacht je nietquote:Op maandag 15 maart 2010 16:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die loodgietert die 17 jaar geleden de zaak heeft aangesloten denk ik haast zeker te weten![]()
(m'n zwager)
* friemelaar schrijft in notitieblock, Henk gelijk van de vriendenlijst schrappen![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een lek na 17 jaar.. tja dat verwacht je niet
byequote:
Het is inderdaad bijna 1 op 1 ja...quote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was ook 80 gulden
damn die euro is ingeburgerd
[..]
blondt
[..]
wie heeft er zo slecht gesoldeerd dan?
Die krijg ik niet. Ik weet niet eens van welk dorp dat het suffertje is... ik krijg alleen met enige regelmaat e-mails van ze waar ik niet om heb gevraagdquote:
Van zo'n beetje heel Overijsselquote:Op maandag 15 maart 2010 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die krijg ik niet. Ik weet niet eens van welk dorp dat het suffertje is...
ziekteverzuim door rug....quote:Op maandag 15 maart 2010 16:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe kunnen ze je dan ontslaan wat gaan ze als excuus gebruiken?
frequent ziekteverzuim wel degelijk wetgeving word al 2 jaar lang drastisch veranderd in nadeel werknemerquote:Op maandag 15 maart 2010 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze je niet op ontslaan![]()
![]()
Heb je je rechtsbijstand geraadpleegd?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
frequent ziekteverzuim wel degelijk wetgeving word al 2 jaar lang drastisch veranderd in nadeel werknemer
aaah dat is niet grappigquote:Op maandag 15 maart 2010 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
frequent ziekteverzuim wel degelijk wetgeving word al 2 jaar lang drastisch veranderd in nadeel werknemer
nu bezig met vakbondquote:Op maandag 15 maart 2010 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je je rechtsbijstand geraadpleegd?
stel dat ik voor gerecht sleep, die zegt dat bedrijf nalatig is dan komt er vanzelf ontslag vanwege verstoorde arbeidsrelatie dus er blijven is sowieso een verlies-verlies situatiequote:Op maandag 15 maart 2010 18:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah dat is niet grappig
wil je er nu zelf ook weg dan?
Ja zo, maar dan moet je er wel 2 jaar helemaal uit zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu bezig met vakbond
heb het verhaal al es geschreven hier, ga ik niet nog een keer uitleggen.......
http://www.ontslag-krijgen.nl/redenen-voor-ontslag.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |