quote:Op maandag 15 maart 2010 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
kort haar is goeddan hangt het niet in mijn gezicht als je boven hangt
elastiekjes???quote:Op maandag 15 maart 2010 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
kort haar is goeddan hangt het niet in mijn gezicht als je boven hangt
MI's?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
elastiekjes???
of je houdt de haren gewoon vast met je handen
![]()
en nou kappen... krijg MI's
Mental imagesquote:
mental imagesquote:
welk spel?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:51 schreef Giertje het volgende:
zoo eindelijk door mijn level heen
wat een moeilijk spel
nu al??quote:
Ze gebruikte ook een schaar, dus tondeuse was alleen voor zij- en achterkant...quote:Op maandag 15 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
tondeuse kapsels mag imo alleen als je OF helemaal geen geld te besteden hebt, OF kaal wordt/bent..
Thnxquote:
kan ik nog net op tijd zeggen: mogguh!quote:
Ook goeiesmorgens!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan ik nog net op tijd zeggen: mogguh!
dan is het goed, ik was komen klagen hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ze gebruikte ook een schaar, dus tondeuse was alleen voor zij- en achterkant...
[..]
Thnxik dacht al in die richting, maar wilde het gewoon ff weten...
Ik heb het 10 jaar lang zelf gedaan met een tondeusequote:Op maandag 15 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
tondeuse kapsels mag imo alleen als je OF helemaal geen geld te besteden hebt, OF kaal wordt/bent..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat weet ik jullie zijn erg liev!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan is het goed, ik was komen klagen hoor
we leggen het je wel uit, no problem
* MaleDuck moet dat voorbeeld ook eigenlijk volgen!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar es wat doen ofzo
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het 10 jaar lang zelf gedaan met een tondeuse
Op je zak mag je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
rainbow six vegas 2quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat weet ik jullie zijn erg liev!
Ach, ik zou het niet erg vinden heur... een keertje kaal... lekker makkelijk smorgens...
nee dat vind ik dan weer niksquote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sexy, maar niets voor mij
hey schatquote:
Ik ben ook geen vrouwquote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niks sexy aanquote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
ik had het ook over mijzelf en niet over jouquote:
LLquote:
eentje lenen?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het wordt trouwens geen meet komend weekend... ik heb geen auto...
Ik _mag_ dat overalquote:
giertjequote:
MDquote:Op maandag 15 maart 2010 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het wordt trouwens geen meet komend weekend... ik heb geen auto...
Ik heb overal een mening over, dat weet je nou toch welquote:Op maandag 15 maart 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik _mag_ dat overal![]()
Aan mijn eigen lijf en in mijn eigen huis (mijn eigen huis![]()
) _mag_ ik alles overal altijd
![]()
Kan jij best een mening over hebben natuurlijk
Maar je reageerde op mijn berichie... dus vandaar ik denk ik zeg het maar even...quote:Op maandag 15 maart 2010 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik had het ook over mijzelf en niet over jou
Dat gaat niet lukken en lopen naar Maastich... dat is ook wat ver...quote:Op maandag 15 maart 2010 12:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eentje lenen?
BMW te leen (of je rijdt met mij mee in de Alfa)
Oh jawelquote:Op maandag 15 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb overal een mening over, dat weet je nou toch wel
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
elastiekjes???
of je houdt de haren gewoon vast met je handen
![]()
en nou kappen... krijg MI's
grappig die smilies in een vierkantjequote:
Al erg genoeg dat ik zelf de lunch moet klaarmaken. En de aardappels schillenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
ow, bijna lunch... weer een ochtend voorbij waarin ik eigenlijk niks gedaan heb *bloos*
whehehe dat vond ik dus ookquote:Op maandag 15 maart 2010 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
grappig die smilies in een vierkantje
smoesjesquote:Op maandag 15 maart 2010 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar je reageerde op mijn berichie... dus vandaar ik denk ik zeg het maar even...
[..]
Dat gaat niet lukken en lopen naar Maastich... dat is ook wat ver...
Jaquote:Op maandag 15 maart 2010 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
ow, bijna lunch... weer een ochtend voorbij waarin ik eigenlijk niks gedaan heb *bloos*
Aardappels.... nah, er gaat een collega soep halenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al erg genoeg dat ik zelf de lunch moet klaarmaken. En de aardappels schillen
Goed werk man!quote:
whehehequote:Op maandag 15 maart 2010 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik zie jullie in de volgende wel weer
Ja, ik weet het... mn smoes is niet goed, maar ik kan er ook niks aan veranderen... plus het is 1,5 uur rijden zie ik net... dat valt ook nie mee...quote:
Jep, tot de volgendequote:Op maandag 15 maart 2010 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ga jij maar nooit wonen in een groot land danquote:Op maandag 15 maart 2010 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik weet het... mn smoes is niet goed, maar ik kan er ook niks aan veranderen... plus het is 1,5 uur rijden zie ik net... dat valt ook nie mee...
*proestquote:Op maandag 15 maart 2010 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nope... denk het ook niet...quote:Op maandag 15 maart 2010 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga jij maar nooit wonen in een groot land dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |